Generation Connect nu met 10.000 sms
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Het stond wel in een ander topic, maar het zal meer opvallen in een apart topic:
GC heeft vanaf nu 10.000 sms ipv 2.000
http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... on_connect
Kan je dit vanaf nu aanvragen in een BGC?
GC heeft vanaf nu 10.000 sms ipv 2.000
http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... on_connect
Kan je dit vanaf nu aanvragen in een BGC?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
GC kan je enkel online aanvragen. Het heeft dus geen zin om bij een BGC shop langs te gaan.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Plus Member
- Berichten: 211
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 10 keer
Generation connect is nu officieel een herlaadkaart aangezien ze op de website van Belgacom (Proximus) staat.Maglor schreef:GC kan je enkel online aanvragen. Het heeft dus geen zin om bij een BGC shop langs te gaan.
-
- Plus Member
- Berichten: 211
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 10 keer
Blijkbaar wel. Ik heb Generation Connect toch ingeruild voor een smart 20 promo.
Voordeel is dat je de rinkeltijd kan aanpassen en een 2de gesprek kan aannemen.
Nadeel is natuurlijk dat je die 10MB roaming binnen Europa van GC kwijt bent.
4G heb ik voorlopig niet nodig maar voor de toekomst lijkt me dat wel handig.
Voordeel is dat je de rinkeltijd kan aanpassen en een 2de gesprek kan aannemen.
Nadeel is natuurlijk dat je die 10MB roaming binnen Europa van GC kwijt bent.
4G heb ik voorlopig niet nodig maar voor de toekomst lijkt me dat wel handig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
onbeperkt toch ipv 10.000 ? (Ik kwam nog niet aan 300)
Vaganzza schreef:Het stond wel in een ander topic, maar het zal meer opvallen in een apart topic:
GC heeft vanaf nu 10.000 sms ipv 2.000
http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... on_connect
Kan je dit vanaf nu aanvragen in een BGC?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Er staat eerst onbeperkt sms, maar als je verder kijkt zie je dat een normaal gebruik voor hen max. 10.000 sms is...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Is er al iemand die met zekerheid kan zeggen of je GC vanaf nu ook in een belgacomcenter kan aanvragen?
Verstuurd van mijn GT-I8190
Verstuurd van mijn GT-I8190
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Berichten: 307
- Lid geworden op: 13 aug 2011, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 10 keer
Waauw men droom komt uit maar nu vraag ik me af , is dit tijdelijk die 10.000smsjes of is het voor altijd? En waarom doet proximus dit ineens? Heb echt goede koop gedaan aan generation connect als dat waar is .... vond het al raar dan ineens men app van hello aangaf dat ik 10.000 smsjes had ipv 2000
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Om beter gewapend te zijn tegen de concurrentie, tjiens (maar GC was al een zeer sterk product). Dit nieuwe aanbod is blijvend.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Bij mij is het in Hello! nog niet aangepast, of ik heb zwaar ge smst 1280 resterend.
Zou er iemand zijn die dat ook op gebruikt? (Zelfs bij die 2000)
Sent from my Lumia 900 using Board Express
Zou er iemand zijn die dat ook op gebruikt? (Zelfs bij die 2000)
Sent from my Lumia 900 using Board Express
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Er waren op het net mensen aan het schrijven dat ze er niet mee toekomen, dat was trouwens ook de kritiek die MV kreeg...
Blijkbaar is GC nog steeds een internet-only pruduct. Dat heeft Eva aan iemand op facebook geantwoord. Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.
Blijkbaar is GC nog steeds een internet-only pruduct. Dat heeft Eva aan iemand op facebook geantwoord. Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Je kan niet alles willen voor € 20 / maand. Heb je meer dan 2 GB nodig, dan zijn er andere tariefplannen beschikbaar.
Voor normaal gebruik kom je met 2 GB trouwens al ruimschoots toe, ik geraak niet eens aan 1 GB.
Voor normaal gebruik kom je met 2 GB trouwens al ruimschoots toe, ik geraak niet eens aan 1 GB.
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Wat is normaal verbruik? Voor de één is dat 100MB, voor de ander 1Gb en nog niemand anders zal er 1,5GB of 2GB nodig hebben om normaal te zijn.
Ik vind die uitspraken van "dat is meer dan genoeg voor normaal gebruik" altijd zo persoonlijk en dus niet terzake. De een heeft ook genoeg met een vaste internetverbinding met 10GB aan data, dan is er iemand die wel eens een scriptje moet laten lopen om er voldoende te hebben.
Maar goed, 2GB voor 20 euro is vandaag de dag een mooie deal, ik zie die ook nog niet zo snel naar 3GB opgetrokken worden. En wie daar niet voldoende mee heeft, die zal een andere oplossing moeten zoeken. En ja, met 2GB kan je al heel wat mail met bijlagen, social media, navigatie met verkeersinformatie en wat Spotify in de wagen mee doen.
Ik vind die uitspraken van "dat is meer dan genoeg voor normaal gebruik" altijd zo persoonlijk en dus niet terzake. De een heeft ook genoeg met een vaste internetverbinding met 10GB aan data, dan is er iemand die wel eens een scriptje moet laten lopen om er voldoende te hebben.
Maar goed, 2GB voor 20 euro is vandaag de dag een mooie deal, ik zie die ook nog niet zo snel naar 3GB opgetrokken worden. En wie daar niet voldoende mee heeft, die zal een andere oplossing moeten zoeken. En ja, met 2GB kan je al heel wat mail met bijlagen, social media, navigatie met verkeersinformatie en wat Spotify in de wagen mee doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Vaganzza schreef:Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.
Zoals hierboven nu ook in de praktijk de goede ervaring, toch al zeker betreffende de nummeroverdracht: gisterenavond omstreeks 18u30 aangevraagd in een BGC en reeds deze morgen 9u30 op Proximusnetwerk (komende van MV). Een goed uur geleden gebeld met een vriendelijke dame op het nummer 6000 en GC aangevraagd (met AR), na 2 min een bevestigingsmail in mijn mailbox (met het juiste product!).g4ce schreef:Ik geef ook iedereen de raad die Vaganzza hier post.
Via een BGC-verkooppunt naar Pay & Go gaan en dan via de 6000 tarief laten wijzigen.
Tegenwoordig moeten ze blijkbaar een extra bevestiging bij aanvragen GC met AR hebben wegens misbruiken (staat ook op website), dus ik verwacht nog een telefoontje binnenkort. Het zou normaal binnen 48u in orde moeten zijn. Ik ben benieuwd.
De bevestigingsmail die ik kreeg lijkt verdacht veel op het aanvraagformulier via de website, dus waarschijnlijk zal het geen verschil geven in eindresultaat als je reeds als P&G klant het via de website doet.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Zoals hierboven reeds gezegd: het verlengen van de beltijd is niet mogelijk voor prepaid (enkel bij Base is dit trouwens mogelijk). Schakel gewoon je voicemail uit, want de standaard 15-20 sec. vind ik te kort.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik wist dat het officieel niet mogelijk was, maar hoopte dat iemand een truukje zou kennen
15 seconden is kort, het uitzetten is inderdaad een optie.
Volgende vraag dan: kent iemand een Android app die de voicemail kan vervangen?
15 seconden is kort, het uitzetten is inderdaad een optie.
Volgende vraag dan: kent iemand een Android app die de voicemail kan vervangen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Je kan gewoon naar 6000 bellen en daar de optie kiezen om je voicemail te deactiveren. Wie gebruikt er nu nog voicemail in 2013johcla schreef:Kent iemand een manier om de beltijd bij GC te verlengen voordat de voicemail opneemt?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Even het vervolg: ik kreeg deze morgen een bericht dat ik nu op GC zit en zonet kreeg ik een bericht dat mijn AR geactiveerd is, waarschijnlijk krijg ik binnenkort mijn datum van maandelijkse herlaadbeurt. Dus op een dikke 60u ben ik overgezet en op GC overgezet. Nou een pak sneller dan via internetVaganzza schreef:Vaganzza schreef:Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.Zoals hierboven nu ook in de praktijk de goede ervaring, toch al zeker betreffende de nummeroverdracht: gisterenavond omstreeks 18u30 aangevraagd in een BGC en reeds deze morgen 9u30 op Proximusnetwerk (komende van MV). Een goed uur geleden gebeld met een vriendelijke dame op het nummer 6000 en GC aangevraagd (met AR), na 2 min een bevestigingsmail in mijn mailbox (met het juiste product!).g4ce schreef:Ik geef ook iedereen de raad die Vaganzza hier post.
Via een BGC-verkooppunt naar Pay & Go gaan en dan via de 6000 tarief laten wijzigen.
Tegenwoordig moeten ze blijkbaar een extra bevestiging bij aanvragen GC met AR hebben wegens misbruiken (staat ook op website), dus ik verwacht nog een telefoontje binnenkort. Het zou normaal binnen 48u in orde moeten zijn. Ik ben benieuwd.
De bevestigingsmail die ik kreeg lijkt verdacht veel op het aanvraagformulier via de website, dus waarschijnlijk zal het geen verschil geven in eindresultaat als je reeds als P&G klant het via de website doet.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ikkenickz schreef:johcla schreef:Wie gebruikt er nu nog voicemail in 2013
Mijn gsm ligt overdag constant op mijn bureau. Dus als ik in vergadering of zo ben, heb ik niet graag dat die minutenlang ligt te bellen en mijn collega's ambeteert. En als er niks ingesproken wordt, bel ik meestal ook niet terug.
Ik heb in de app store een aantal goede apps gezien, maar ze zijn niet toegestaan in Belgiê/op proximus netwerk.
Misschien moet ik mijn ringtone veranderen naar een stem die de seconden aftelt van 15 tot 1, dan weet ik tenminste of het de moeite is om nog een poging te doen om op tijd te zijn
Laatst gewijzigd door johcla 13 jun 2013, 10:49, in totaal 1 gewijzigd.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik ook om zelfde reden.. Ik ben soms niet in de buurt van de gsm, of ben ergens waar ik niet kan opnemen. Ik vind het dan goed dat iemand iets inspreekt op de voicemail. Als ik geen bericht op de voicemail zie, bel ik ook niet terug, want dan zal het wel niet zo dringend zijn.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen.
Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#
Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken.
Opgelet: deze nummers gelden alleen voor wie met een abonnement werkt. Bij prepaid-kaarten werken de codes niet (altijd) en kan je de rinkeltijd dus niet aanpassen!
PS: Het getal 30 voor het laatste hekje is de beltijd in seconden. Je kan die in stappen van 5 seconden instellen. Geldige waarden zijn dus: 5,10,15,20,25 en 30.
Werkt dit nog?
Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#
Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken.
Opgelet: deze nummers gelden alleen voor wie met een abonnement werkt. Bij prepaid-kaarten werken de codes niet (altijd) en kan je de rinkeltijd dus niet aanpassen!
PS: Het getal 30 voor het laatste hekje is de beltijd in seconden. Je kan die in stappen van 5 seconden instellen. Geldige waarden zijn dus: 5,10,15,20,25 en 30.
Werkt dit nog?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Bij Proximus alleszins enkel met een abonnement, zie Mijn oproepen beheren.
Bij een herlaadkaart zijn de doorschakelingen vast ingesteld en kan je deze zelf niet wijzigen. Je kan enkel naar 6000 bellen en daar de optie kiezen om je voicemail te deactiveren.
Bij een herlaadkaart zijn de doorschakelingen vast ingesteld en kan je deze zelf niet wijzigen. Je kan enkel naar 6000 bellen en daar de optie kiezen om je voicemail te deactiveren.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waarom dan nog een abonnement nemen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Waarom zou dat beter zijn? Dan mag je nog extra betalen om te bellen, nu kan je dat doen met je 20€ en als je die belwaarde nu niet nodig hebt dan kan je het onbeperkt overdragen (want elke maand wordt de "vervaldatum" van je belkrediet met een maand verlengd).johcla schreef:Jammer dat ze GC met Auto Reload niet gelijkstellen aan een abonnement.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik bedoel voor de extra services zoals beltijd van je voicemail kunnen instellen, niet dat je belkrediet moet opofferen om data en sms'en te hebben.
Het netwerk van Proximus met de service van Mobile Vikings, dat zou super zijn
Het netwerk van Proximus met de service van Mobile Vikings, dat zou super zijn
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
da's een ander profiel & budget...mattionline schreef:Blijkbaar wel. Ik heb Generation Connect toch ingeruild voor een smart 20 promo.
Voordeel is dat je de rinkeltijd kan aanpassen en een 2de gesprek kan aannemen.
Nadeel is natuurlijk dat je die 10MB roaming binnen Europa van GC kwijt bent.
4G heb ik voorlopig niet nodig maar voor de toekomst lijkt me dat wel handig.
ik bel nooit en als ik bel via 'call-back' app....via beltegoed opwaarderen komt mij dit +/- 6,25 €/maand.