Ik deed op de site van Snow een beschikbaarheidstest voor de producten. Deze gaf aan dat Snow wél beschikbaar is op mijn lijn.
Ik bel nog even naar Snow ivm met andere vragen / ook nog eens een beschikbaarheidstest. Daar zeggen ze mij "VDSL is niet beschikbaar in uw straat".
Ik zeg tegen die man achter de lijn: "Op de site geven ze aan dat dit wél lukt". Zegt die man, "ja ik weet ook niet hoe dat komt, VDSL is niet beschikbaar bij u".
Mijn antwoord: 2,5 jaar gebruik ik VDSL2 - via het netwerk van Belgacom (eerst bij Scarlet, nu bij Belgacom).
Ik zeg dit ook tegen die man, maar die zegt, dan zal je ADSL hebben. Ik kan je wél ADSL aanbieden.
Ik zeg: "Neen, ik heb VDSL. Belgacom biedt ook alleen maar VDSL aan bij hun producten vandaag de dag. "
Die man zijn antwoord: "Neen, ze bieden ook ADSL aan." Mja, laatste keer dat ze wel degelijk ADSL producten aanboden is toch al jaren geleden?
Indien VDSL niet werk, ja dan bieden ze ADSL aan, maar anders toch niet?
Aangezien SNOW dus het VDSL2 netwerk van Belgacom gebruikt
, lijkt het mij zéér raar dat dit niet compatibel zou zijn met mijn lijn.Snow maakt gebruik van het VDSL-netwerk van Belgacom
De man achter de lijn was trouwens zéér onbeleefd. Luisterde amper naar wat ik zei.
Maar mijn vraag nu: Hoe kan ik 100% zeker weten of Snow al dat niet werkt? Die man wil ik maar niet geloven (moest hij was beleefder zijn misschien wel nog), en de site is nooit 100% betrouwbaar..