ADSL2fit 4 mbit en 8 mbit

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gast

Zitten die van 8 mbit al terug op normale leven, of is het daarbij ook nog steeds miserie.

Het is omdat ik da abbo anders zou nemen :?
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

miserie
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Dude ... nu nog het 8Mbit abo nemen is geld wegsmijten.

OK, ge kunt (als alle problemen ooit opgelost raken) aan 800kbyte/s surfen ... joepie, dan is de 40GB er NOG sneller ...

Ik moet mijne 8Mbit ni meer hebben met 40GB regeling zenne ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Kan dat moeilijk geloven dat die 8Mbit abo's ook 40GB limiet krijgen ??
Zou dat niet kunnen dat die limiet enkel en alleen geld voor de SMALL abo's?
Komen er geen formules waarbij je ofwel van een hoger volume kan genieten ofwel van unlimited (zelfs scarlet heeft dit ) ??
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Spacekiek schreef:Komen er geen formules waarbij je ofwel van een hoger volume kan genieten ofwel van unlimited (zelfs scarlet heeft dit ) ??


Misschien dat ze eerst hun problemen eens oplossen (wat trouwens al niet voor direct zal zijn) voor men weer vanalles gaat beloven dat men uiteindelijk toch niet kan waarmaken.

Men kan altijd nog meer geven... maar iets afnemen ligt bijzonder moeilijk hoor.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Spacekiek schreef:Komen er geen formules waarbij je ofwel van een hoger volume kan genieten ofwel van unlimited (zelfs scarlet heeft dit ) ??


Scarlet heeft da? Waar ziet ge dat dan wel, zou ik dan wel heel graag weten, want van unlimited naar 15 gb/maand, ben ik helemaal ni blij mee ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

C1nder schreef:Scarlet heeft da? Waar ziet ge dat dan wel, zou ik dan wel heel graag weten, want van unlimited naar 15 gb/maand, ben ik helemaal ni blij mee ...


Scarlet niet... maar Versatel wel (zij het dan tegen 512 Kbps) via zijn http://www.versateladsl.be/products/tarifs.php
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

1° Wie heeft het hier over 15 GB ?? De nieuwe A2F limiet is 40B

2° Versatel is idd ongelimiteerd, wat in de praktijk neerkomt op een 120GB de maand dat je kan downloaden. Laat je dus niet vangen aan de lage snelheid, je kan wel degelijk vrij veel binnen halen :)
Het duurt alleen iets langer ;)

3° Ik snap niet waar iedereen altijd die Scarlet unlimited abo's haalt??? Kan iemand mij eens een link tonen voor een PARTICULIER unlimited abo?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

C-Phest schreef:3° Ik snap niet waar iedereen altijd die Scarlet unlimited abo's haalt??? Kan iemand mij eens een link tonen voor een PARTICULIER unlimited abo?


Die zijn er ook ni voor zover ik weet. Ma vroeger is het altijd unlimited geweest, ik heb al sinds 2000 Scarlet (vroeger wel Planet Internet) en die limiet heeft nooit gewerkt, nooit moeten bijbetalen. Nu ook nog ni moeten bijbetalen en ook geen smallband, maar de limiet gaat binnenkort normaal wel werken ...
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

ja ok ... in't begin van adsl had gene enkele provider limieten (buiten skynet dan misschien) omdat ze toen nog geen manier hadden om te tellen ...

Unlimited download = contractueel geen downloadlimiet

Unlimited download <> ne teller die niet marcheert :)


Ik heb bij edpnet ook gigantische hoeveelheden gedownload terwijl ik eigenlijk vanaf dag 1 limieten had.

Probleem is dat als den teller vandaag in orde gemaakt wordt en ge download dees maand 100GB dat ge een serieus factuur gaat krijgen ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

C-Phest schreef:ja ok ... in't begin van adsl had gene enkele provider limieten (buiten skynet dan misschien) omdat ze toen nog geen manier hadden om te tellen ...

Unlimited download = contractueel geen downloadlimiet

Unlimited download <> ne teller die niet marcheert :)


Skynet had ook geen limieten int begin, ik herinner me nog van 50gb te doen op 2 weken en dan naar skynet te bellen en te vragen van hoeveel ik al gedownload had, en die kerel zo: 1.3mb ofzoiets, ik kan daar ni tegoei aanuit.

Dusja.
Network Engineer @ WirelessBelgie
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Dat was mijn punt nu juist :)

't is ni omdat den teller ni marcheert dat ge een unlimited abo hebt. Het komt op't zelfde neer, maar ge moogt da zo ni noemen he ...

Skynet heeft altijd limieten gehad in hun contract. Enkel de personen die in het test project zaten (ken er persoonlijk zo ene) waren gevrijwaard van die limieten.

PS: dieje kerel heeft na de test fase nooit zijn contract getekend en is uiteindelijk pas na een jaar en verschillende aanmaningen afgesloten geweest :D
Ondertussen heeft die wel goed kunnen leechen ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Jonas_1931
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 apr 2004, 17:39
Locatie: de Koekestad

Zeg, waar halen jullie dat er een limiet ingesteld gaat worden? Ik heb daarstraks met de helpdesk gebeld (was afgesloten...) en heb het daar gevraagd. Die zei me dat er een inbegrepen volume ging zijn en een systeem waarin je zelf bepaalt hoe ver je wil gaan. Alleen dat je boven de 40Gbyte extra aangerekend zal worden. Dus het kan nog altijd, maar we gaan er wel meer voor moeten betalen. Al een chance dat mijn abo nog ffkes loopt....

Jo
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

dus is er een limiet tov je vast maandelijks abonnementsgeld. Iemand die niet meer wil betalen heeft zijn 40 GB. Grootverbruikers kunnen beter overschakelen naar versatel of een professioneel abo als Webvisie geen alternatief abonnement brengt.
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jonas_1931 schreef:Zeg, waar halen jullie dat er een limiet ingesteld gaat worden? Ik heb daarstraks met de helpdesk gebeld (was afgesloten...) en heb het daar gevraagd. Die zei me dat er een inbegrepen volume ging zijn en een systeem waarin je zelf bepaalt hoe ver je wil gaan. Alleen dat je boven de 40Gbyte extra aangerekend zal worden. Dus het kan nog altijd, maar we gaan er wel meer voor moeten betalen.

Maw, je koopt permanente volumepacks bij, dus Skynet zou in die redenering ook limietloos zijn eh.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Inderdaad ... voor zo'n 35€ biedt A2F een adslverbinding aan (per aansluiting zullen zij wss ook wel een vaste kost moeten aanbetalen aan Scarlet)+ support + een volume van 40GB + weet ik veel wat nog...
Maar als ge dan 40GB extra zou bijwillen op je abon. dan moet ge wel 40€ bijbetalen (<> 35€ ??) ???
Da's ni limietloos meer, da zijn duidelijke limieten! En als ge'r bovenzit dan rekenen ze nu lekker stevig door ...
Ik vraag me nu écht af hoeveel een extra GB aan traffiek hun werkelijk zou kosten?
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”