Het is omdat ik da abbo anders zou nemen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Spacekiek schreef:Komen er geen formules waarbij je ofwel van een hoger volume kan genieten ofwel van unlimited (zelfs scarlet heeft dit ) ??
Spacekiek schreef:Komen er geen formules waarbij je ofwel van een hoger volume kan genieten ofwel van unlimited (zelfs scarlet heeft dit ) ??
C1nder schreef:Scarlet heeft da? Waar ziet ge dat dan wel, zou ik dan wel heel graag weten, want van unlimited naar 15 gb/maand, ben ik helemaal ni blij mee ...
C-Phest schreef:3° Ik snap niet waar iedereen altijd die Scarlet unlimited abo's haalt??? Kan iemand mij eens een link tonen voor een PARTICULIER unlimited abo?
C-Phest schreef:ja ok ... in't begin van adsl had gene enkele provider limieten (buiten skynet dan misschien) omdat ze toen nog geen manier hadden om te tellen ...
Unlimited download = contractueel geen downloadlimiet
Unlimited download <> ne teller die niet marcheert
Jonas_1931 schreef:Zeg, waar halen jullie dat er een limiet ingesteld gaat worden? Ik heb daarstraks met de helpdesk gebeld (was afgesloten...) en heb het daar gevraagd. Die zei me dat er een inbegrepen volume ging zijn en een systeem waarin je zelf bepaalt hoe ver je wil gaan. Alleen dat je boven de 40Gbyte extra aangerekend zal worden. Dus het kan nog altijd, maar we gaan er wel meer voor moeten betalen.