Ervaringen Belgium-gsm.com

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Is er iemand hier op het forum die ervaringen heeft met de webshop Belgium-gsm.com of kan nagaan of de aanbieder betrouwbaar is? De site kan je terugvinden op volgende URL:http://nl.belgium-gsm.com/. Ik heb het bedrijf proberen te googelen zonder al te veel resultaat, daarom dat ik hier raad kom vragen.

Het is een bedrijf dat gevestigd is in Luik en gsm's verkoopt aan zowel particulieren als professionelen.
Het enige mij opvalt aan de site is dat alles in het Nederlands geschreven is, buiten de algemene voorwaarden. Deze zijn in het Frans geschreven. Als is dat voor mij geen probleem :-)

Alvast bedankt!
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Ik heb geen ervaring met die winkel.

Nu het BTW nummer schijnt te bestaan, het is wel een éénmansbedrijf.
http://www.unizo.be/uwzaakleiden/graydo ... =844576921

Daardoor kan je helaas geen jaarrekeningen opzoeken..
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik vind het feit dat het een 0844x btw nr is en de copyright vanaf 2007 wel een beetje vaag...
want btw nummers tellen - voor zover ik weet - toch ook omhoog? en 844 is toch zeker geen 6j oud btw nummer.

edit: domein bestaat ook niet sinds 2007, maar wel al sinds 2009:

Code: Selecteer alles

Updated Date: 03-jan-2013
   Creation Date: 15-feb-2009
   Expiration Date: 15-feb-2014
edit 2: en ik vergelijk de prijs van 1 telefoon, de htc one, en zie dat het eigenlijk een verwaarloosbaar verschil is tegenover bv coolblue.
dan zou ik toch voor coolblue kiezen :)
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

@Deepin je hebt gelijk

Dat btw nummer is geregistreerd op 1/4/2012