Repair profiel - HOWTO

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Goofie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 15 jan 2011, 20:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Beste allemaal,

Eén en ander is mij niet helemaal duidelijk Mijn Fritzbox modem geeft DSL- ready, 24,9 Mbit/s 6,0 Mbit/s -, wat volgens sommigen zou betekenen dat ik op een repair profiel zit. Gisteren is de technieker van BGC nog langs geweest omwille van geen VDSL-sync meer, waarbij een poort in de ROP moest aangepast worden.
Hij heeft mijn splitter toen ook vervangen.

Sindsdien terug op internet, maar dus blijkbaar met een repair profiel. Mijn modem - FB staat in de garage op een 7-tal meter van het inkomende BGC-signaal.
Mijn alarminstallatie heeft een dial-out langs dezelfde lijn.
Ik heb 0800 224 24 gebeld om een lijntest uit te lokken. Ik zie mezelf daarbij in de FB eventjes op 30 Mbit staan, daarna terug op 24,9.
Er werd gezegd dat de info te zien zou zijn bij het herstarten van BGC-tv, ik vind echter niets terug.

Kan iemand me wat wegwijs maken?
Hoe kan ik mijn kabels bvb. uitmeten, waar kan ik logbestanden van de test vinden,...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik zou voor de grap eens terug een bbox2 aansluiten en de lijntest opnieuw doen. Eens kijken wat dit dan geeft?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 339
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

Je profiel gaat gelockt staan op 25 mbit ook mee gemaakt gewoon belgacom vragen die lock er weet af tehalen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”