http://community.belgacom.be/posts/3841750735
Mvg
Peter
Iets om te volgen - klein probleempje bij Bgcm
-
- Elite Poster
- Berichten: 4330
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bij Belgacom komt alles wel in orde maar het kan soms heel lang duren en je mag zeker je geduld niet verliezen.
Het is dan dikwijls via het team van Eva dat het probleem weer moet recht gezet worden
door het geknoei van anderen, als ik het zo mag uitdrukken.
Het is dan dikwijls via het team van Eva dat het probleem weer moet recht gezet worden
door het geknoei van anderen, als ik het zo mag uitdrukken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Wij, UB forumleden hebben echt een bevoorrechte positie hé. Dankzij Eva kunnen we onze problemen met Belgacom in versneld tempo laten oplossen. Alleen jammer voor de overgrote meerderheid van de bevolking die geen lid zijn van UB en die vaak lange tijd in de shit zitten.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Andere kanalen? Dan spreken we van bevoorrechte UB'ers en bevoorrechte twitteraars 
Ik denk dat we er dan zo ongeveer zijn?

Ik denk dat we er dan zo ongeveer zijn?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- MacE501
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Mij heeft het 'EVA Team' alvast niet kunnen helpen...jackho schreef:Bij Belgacom komt alles wel in orde maar het kan soms heel lang duren en je mag zeker je geduld niet verliezen.
Het is dan dikwijls via het team van Eva dat het probleem weer moet recht gezet worden
door het geknoei van anderen, als ik het zo mag uitdrukken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4330
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dan zeggen ze toch de uitzonderingen bevestigen de regel !!
Dat kan heel goed zijn maar ik bedoel maar dat ze al heel veel recht gezet heeft ook,
het team van Eva kan niet alles zelf oplossen en moet zaken doorgeven aan bevoegde diensten !

Dat kan heel goed zijn maar ik bedoel maar dat ze al heel veel recht gezet heeft ook,
het team van Eva kan niet alles zelf oplossen en moet zaken doorgeven aan bevoegde diensten !