Reclame op tv bannen!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
gdornez
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Pas las ik een bericht in de media dat de reclame ook op de openbare omroep de spuigaten uitloopt. Ik kan mij daar volledig in vinden. Op mijn brievenbus hangt een sticker dat ik geen reclame wil ontvangen en dit wordt goed opgevolgd. Kan de mogelijkheid niet geboden worden om dit ook op tv mogelijk te maken. Ik ben het beu dat zoveel reclame door mijn strot geramd wordt elke dag.
Wat is jullie mening?

Met vriendelijke groeten,

Geert
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat die uitspraak het einde betekent van het concept "televisie" en dat alle zenders een eigen abonnementsvorm krijgen waarbij je, net als HBO in Amerika 50 euro/dollar voor 1 zender(bundel) betaalt.
johand
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

kijk DVB-T, en ga goeie films/series lenen (hoogstwaarschijnlijk gratis) in de lokale bibliotheek
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Het probleem is inderdaad reclame op de openbare omroep. De VRT krijgt een dotatie maar mag "bijverdienen" met extra reclame (een 60 miljoen/jaar). Eigenlijk zou men dit beter niet toelaten en de dotatie verhogen. Dat de commerciëlen hun reclame soms onderbreken voor programma's is geen probleem, dat is hun businessmodel maar een openbare omroep zou reclamevrij moeten zijn. Om van PP nog te zwijgen.

Het goede nieuws is wel dat omroepen (openbaar zowel als commercieel) beginnen in te zien dat kijkers de overvloed niet meer pikken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

kijkers zullen deze overvloed wel moeten pikken, want er zijn te veel (grotendeels waardeloze) vlaamse zenders! En niemand van hen is waarschijnlijk bereid om het veld te ruimen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Dat schreef ik in een andere thread ook al. 40 jaar geleden zond de de BRT uit van 19-23u nu draait alles 24u/24 7/7 en zijn er 3 VRT's en een hoop commerciëlen. Al die uren moeten ingevuld worden en vooral betaald. Als men het aantal potentiële kijkers evenredig moest verdelen over het aantal beschikbare zenders dan speelt iedereen voor de spreekwoordelijke twee man en een paardenkop.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

gdornez schreef:Pas las ik een bericht in de media dat de reclame ook op de openbare omroep de spuigaten uitloopt. Ik kan mij daar volledig in vinden. Op mijn brievenbus hangt een sticker dat ik geen reclame wil ontvangen en dit wordt goed opgevolgd. Kan de mogelijkheid niet geboden worden om dit ook op tv mogelijk te maken. Ik ben het beu dat zoveel reclame door mijn strot geramd wordt elke dag.
Wat is jullie mening?
Als je wil betalen is alles mogelijk simpel toch?
Afbeelding
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”