Beste users,
Daar ik zonet telefonische bevestiging heb gehad dat de officiele statement er zeer snel aankomt (lees vandaag, ten laatste morgen) word deze thread gesloten. Ik ben het namelijk beu al deze onozele opmerkingen te lezen, ook al hebben sommigen misschien gelijk, dit is niet de plaats om constant op de ISP te zeiken wanneer die zijn best doet om het op te lossen. En ja .. zij doen hun best ... de reden waarom een official statement niet zo snel te doen is, is uiteraard omdat je als ISP steeds alles moet nalezen en ervoor zorgen dat je wettelijk je boekje niet te buiten gaat. Ook omdat er meerdere partijen in het spel zijn moeten die uiteraard allemaal akkoord gaan met de inhoud van dergelijk statement.
Hopelijk gaan de kleuters onder jullie ooit wel eens snappen dat je een bedrijf/isp niet runt als een snoepkraam op de foor. Spijtig genoeg moeten we dit misschien ook eens uitleggen aan de bedrijven zelf, afin, sommige toch
Grtz,
Sasuke
Waar hebben we dit al zoveel keer eerder gehoord
Ik ga zo ook betalen
'Ja ik ga volgende week betalen!"
6 maanden later
"Jaja, volgende week betaal ik!"
Wedden da het niet pakt ?
btw; lock maar opnieuw of kick mij van forum fzo if u don't like it.