Re: Official Statement ?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
saxgod
Plus Member
Plus Member

Beste users,

Daar ik zonet telefonische bevestiging heb gehad dat de officiele statement er zeer snel aankomt (lees vandaag, ten laatste morgen) word deze thread gesloten. Ik ben het namelijk beu al deze onozele opmerkingen te lezen, ook al hebben sommigen misschien gelijk, dit is niet de plaats om constant op de ISP te zeiken wanneer die zijn best doet om het op te lossen. En ja .. zij doen hun best ... de reden waarom een official statement niet zo snel te doen is, is uiteraard omdat je als ISP steeds alles moet nalezen en ervoor zorgen dat je wettelijk je boekje niet te buiten gaat. Ook omdat er meerdere partijen in het spel zijn moeten die uiteraard allemaal akkoord gaan met de inhoud van dergelijk statement.

Hopelijk gaan de kleuters onder jullie ooit wel eens snappen dat je een bedrijf/isp niet runt als een snoepkraam op de foor. Spijtig genoeg moeten we dit misschien ook eens uitleggen aan de bedrijven zelf, afin, sommige toch

Grtz,

Sasuke

Waar hebben we dit al zoveel keer eerder gehoord

Ik ga zo ook betalen ;)
'Ja ik ga volgende week betalen!"
6 maanden later
"Jaja, volgende week betaal ik!"

Wedden da het niet pakt ? :p

btw; lock maar opnieuw of kick mij van forum fzo if u don't like it.
Network Engineer @ WirelessBelgie
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik had het ook echt niet verwacht dat het zo zou aflopen

:roll:
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Saxgod,

Niet proberen de martelaar uit te hangen, dat haalt al helemaal niets uit.

Maar mag ik je vragen je eigen antwoord hier eens opnieuw te lezen en proberen uit te leggen wat nu eigenlijk het nut is van je post of de meerwaarde ervan waarom hierover terug een topic moet geopend worden a.u.b.

Want ik zie het in ieder geval niet, maar dat zal wel aan mij liggen :p

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

t'is al bijna 20u en nog altijd geen nieuws, typisch A2F
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:t'is al bijna 20u en nog altijd geen nieuws, typisch A2F

Nog even geduld, wij hebben het officiële standpunt al ontvangen en zullen het wanneer we kunnen publiceren...
Laatst gewijzigd door NuKeM 30 apr 2004, 20:12, in totaal 2 gewijzigd.
NuKeM
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wel mensen,

Aangezien iedereen deze posts dan toch zo leuk vind en echt denkt dat dit strookt met de filosofie van userbase.be

"DE UB IS ER OM MENSEN TE HELPEN"

Dan zou ik zo zeggen, doe zo voort ... maak topics aan zoveel ge wilt en klaag en zaag tot ge erbij neervalt.

Den deze houd het hierbij voor bekeken en houd zich bezig met belangrijker zaken dan. Nog veel succes met jullie leven en jullie internet verbindingen ... bye bye

Grtz,

Sasuke

PS: Nukem, precies of men gelooft u hier ... :(
Afbeelding
Gast

NuKeM schreef:
Anonymous schreef:t'is al bijna 20u en nog altijd geen nieuws, typisch A2F

Nog even geduld, wij hebben het officiële standpunt al ontvangen en zullen het wanneer we kunnen publiceren...

als ge da eerder zou zeggen zouden al vele mensen opgelucht zijn ;)

nu weten we tenminste da er echt een announcement is :)
Gast

Sas, don't give up!!!
zippy
Starter Plus
Starter Plus

Sasuske, ik kan U wel verstaan dat het wat de spuigaten begint uit te lopen, telkens hetzelfde 'geklaag' te moeten horen.

Maar de meeste van ons willen gewoon onze frustratie ergens kwijt en blijkbaar kan/kon dit op dit forum. Ik weet ook wel dat al dit gezaag ons niet verder helpt maar ik kan je verzekeren dat het deugd deed toen ik vernam dat ik niet alleen was, hoe raar dit ook mag klinken. En ja in't begin moest ik ook kwijt hoe erg ik het wel vond.

Dus geef deze jongens wat krediet.
kurt

sasuke,

Je moet zich ook eens in onze plaats stellen.
Op sommige posts van u kan ik lezen dat je soms 300Kb/s haalt, net zoals enkele anders users.

Maar ik ben nu 6 maanden aangesloten, 3 maanden snelheden van boven de 300Kb/s maar dan hé, ik zit nu al 3 maanden onder 20Kb/s dus moet je wel begrijpen dat het hard is voor ons.
Updaten van Windows XP gaat zelf niet, tenzij ik pc 24/7 laat aanliggen.
Zelfste van NVIDIA drivers, gaat gewoon niet voor mij.
en de updates voor Norton Antivirus allemaal niet meer mogelijk voor 3 maanden al.
Ik begrijp niet dat het netwerk zwaar overbelast is, het gaat toch niet vooruit
effe klein sommetje
Snelheid * filegrote * tijd
400kb/s * 1 MB * 1UUR = 400kb
20kb/s * 1 MB * 1UUR = 20kb

dat je dan binnen hebt, dus hoe trager hoe minder dat er gedownload wordt waar blijven dan die trage snelheden naar toe gaan...
Soms word ik gewoon knettergek.

Mvg Kurt
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Beste,

Ik heb op mijn 8 maanden abbo slechts 1 maand snelheden van boven de 250kb/sec gehaald en nu heb ik ook slechts max. 30-50kb/sec. Net zoals de voorgaande maanden trouwens.

Daarvoor heb ik ook net zoals de rest met die problemen gezeten dat het traag gaat, en NU ook. Maar blijkbaar zijn de meesten hier al vergeten hoe ik vroeger zelf mijn beklag heb gedaan.

Ook beseffen mensen niet dat wat ik doe NIET persoonlijk is, en ook niet bedoeld is om adsl2fit of webvisie een hand boven het hoofd te houden.

Neen, dit is enkel om het forum niet te laten ontaarden in een schandpaal voor ISP's wanneer het met die ISP slecht gaat. Spijtig genoeg ging het wel die richting uit én hebben WIJ besloten dit tegen te gaan.

Wederom spijtig genoeg was ik toevallig diegene die me daarop wou toeleggen. Ook was ik degene die voor jullie contact opnam .. tijd vrijmaakte om te testen e.d. ... maar als dan het enige is dat men kan zeggen dat ik slecht bezig ben én dat ik een 'vriendje' ben van Webvisie e.d.

Wel .. dan hoeft het voor mij niet meer .. dus zet u maar eens in mijn schoenen .. want ik heb de laatste maanden niets anders dan gedaan dan in andermans schoenen te lopen voor userbase.be

Dus err ... tot later nog eens, wanneer het hele verhaal vergeten is en er hier terug op een deftige manier kan gediscussieerd worden.

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
lol
Starter
Starter

antwoord van A2F staff op http://www.adsl-bc.org/fr/main.htm (30/04/04 om 21.14) :

"We are awaiting the French-translation of our Official Statement. When we receive this it will be placed on the personal statuspages. Normally it will be available tonight or tomorrow during day-time."

Wait and see...
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

lol schreef:antwoord van A2F staff op http://www.adsl-bc.org/fr/main.htm (30/04/04 om 21.14) :

"We are awaiting the French-translation of our Official Statement. When we receive this it will be placed on the personal statuspages. Normally it will be available tonight or tomorrow during day-time."

Wait and see...

Wait .. enkele minuten zal dat worden ;)

Ik zal deze topic alvast sluiten aangezien de nieuwe on the way is.

Hier is hij dan : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=3770
NuKeM
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”