Mijn zus heeft een Dolfijn15-abonnement en sinds enkele dagen kan ze niet meer sms'en naar een specifieke nummer.
Situatie
- SMS naar een specifieke (Proximus-) nummer werkt niet meer.
Soms krijgt ze: verzending mislukt. Soms krijgt ze: verzending gelukt (met ontvangstbevestiging) maar is er helaas niets toegekomen aan de andere kant. - SMS naar andere nummers (Proximus/Mobistar/BASE) lijkt wel te werken
- Bellen werkt wel naar iedere nummer
- Mobistar eerste maal gecontacteerd: technisch dossier werd opgesteld.
- Proximus gecontacteerd: na onderzoek blijkt alles bij hun te werken en zijn de sms'en niet bij hun geraakt.
- Mobistar tweede maal gecontacteerd: sorry, we wachten op de technische dienst. Zelfs na aandringen (+ lichtjes kwaad) kon de mevrouw niets doen. Mobistar zegt dat het nog 5 werkdagen kan duren voordat ze het nakijken.
PS: Helaas ligt ze nog 2 maanden onder contract anders was het het moment om over te stappen (of op z'n minst om met een overstap te dreigen).