Gedeelte opnames zichtbaar maar niet afspeelbaar

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
putje67
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2010, 20:31

We hebben 2 digicorders met 'opnames delen' opstaan:
Op toestel A kan ik opnames v toestel B zien en afspelen maar op toestel B kan ik opnames v andere toestel WEL zien in lijst maar NIET afspelen (na enkele sec krijg ik melding 'Opname afspelen mislukt' )
(de opnames kan ik op toestel A probleemloos afspelen dus geen opnameprobleem)

We gebruiken 'opnames delen' al jaren en hebben nooit dergelijke problemen ervaren.. tot ik sinds enkele weken dit probleem heb..
Vreemd genoeg was het probleem plots zomaar verdwenen.. maar later kwam het ook zomaar terug..

Info:
De digicorders (beiden DC-AD2000) zijn verbonden via zelfde switch (hebben zelfde GW IP) en hebben zelfde SW level: Platform=Q77XTLN / SW=v4.8.1-tln-7-g3c9ab65 / Appl v 1.8 (b5097_3_HD_P5_LPWR) / Telenet=TLN 1.8.16 / Driver=2.6.2/SW upgr=94 v 7/3/13)

Iemand enig idee ?

Bart
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

putje67,

Ondervind je hier intussen nog problemen mee? Zo ja, gebruik je ook nog andere toestellen zoals Powerlines? Zo ja, steken deze dan rechtstreeks in het stopcontact of in een stekkerblok? Kun je ook even een PB sturen met je klantennummer? Dan kijk ik dit verder voor je na.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”