ik zoek een degelijke adsl provider
met minstens 384 k upload
en >10 gig
EDPnet
Scarlet
Tiscali
Nog andere (kom niet af met adsl2fiX) ?
Meest geschikte adsl provider
Euphony is ook niet slecht, als je vergelijkt, zitten ze zeer goed met hun prijzen
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
stormtrooper schreef:Euphony is ook niet slecht, als je vergelijkt, zitten ze zeer goed met hun prijzen
maar ze doen wel aan koppelverkoop, ze zeggen eerst dat je enkel adsl kan krijgen als je ook hun telefonieproducten gaat gebruiken, blijf je weigeren dit te doen dan krijg je enkele dagen later toch nog een mail dat ze eventueel wel zonder telefonie ook adsl willen aanbieden
Let eens op de datum waarop Sasuke die specs gepost heeft.Spacekiek schreef:Sasuke schreef:Of je moet al Versatel nemen. Da's ook ongelimiteerd, echter maar 512kbit/256kbit.
Ahum Sasuke ... 1Mbit/256Kbit hé , idd ongelimiteerd en wree content van!
in april 2004 waren de specs nog 512kbit/down. Pas sinds september bieden ze ook ADSL Allways more aan, met dus 1mbit/s downstream.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Spacekiek schreef:Sasuke schreef:Of je moet al Versatel nemen. Da's ook ongelimiteerd, echter maar 512kbit/256kbit.
Ahum Sasuke ... 1Mbit/256Kbit hé , idd ongelimiteerd en wree content van!
hier hetzelfde. serieus tevreden over. dat dit ding maar blijft bestaan. dan is dit toch al het begin van ongelimiteerd in belgie
56 00 schreef:ik zoek een degelijke adsl provider
en >10 gig
EDPnet
Scarlet
Tiscali
neem zeker NOOIT Scarlet, grote bedriegers! Helpdesk zeer slecht, arrogant tot en met, EN TECHNISCHE ONDEBREKINGEN BIJ DE VLEET!
Nee, sedert PI (Planet Internet) er niet meer is, gaat het berg af met deze CHARLATANS!
gast schreef:56 00 schreef:ik zoek een degelijke adsl provider
en >10 gig
EDPnet
Scarlet
Tiscali
neem zeker NOOIT Scarlet, grote bedriegers! Helpdesk zeer slecht, arrogant tot en met, EN TECHNISCHE ONDEBREKINGEN BIJ DE VLEET!
Nee, sedert PI (Planet Internet) er niet meer is, gaat het berg af met deze CHARLATANS!
Technische onderbrekingen bij de vleet? Het is al maanden geleden dat het hier heeft uit gelegen hoor. Ik ben heel tevreden over Scarlet. Helpdesk heb ik alleen gebruikt wanneer ik helemaal in het begin problemen had, toen was het dus nog PI, maar deze waren vriendelijk en behulpzaam. Ik weet ni hoe het nu zit, nog niet nodig gehad ...