probleem met de mailserver

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
koekjesvreter
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 okt 2008, 15:53
Locatie: Kessel-Lo
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Ik krijg geen nieuwe mails binnen, mensen die mij willen mailen krijgen een 'rejected' bericht terug, webmail werkt niet. Nog mensen die hier last van hebben?
mgee2255
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 okt 2012, 02:00
Bedankt: 1 keer

Jawel, ondervind zelfde probleem. Wordt regelmatig gevraagd om mijn paswoord opnieuw in te geven, maar te vergeefs.
Bos007
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2009, 11:52

is al van deze ochtend (webmail incluis) !!!
hoe is dat toch verdorie mogelijk :bang:
Tekky
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2007, 16:12

hier ook al gans de dag problemen
koekjesvreter
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 okt 2008, 15:53
Locatie: Kessel-Lo
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Het probleem lijkt opgelost .. webmail en pop werken weer. Al vraag ik me af of er mails verloren of achter zijn
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

@koekjesvreter Yup ik ontbrreek een hoop mailtjes die in de loop van de dag naar mij gestuurd zijn geweest

Trouwens vorige week heb ik ook een paar dagen problemen gehad met email. Kreeg een paar keer 403 rejected en andere mensen konden ook niets sturen naar mij.
Ticket geopend en melding gekregen dat ik de mailboxen moest uitkuisen en dat er geen 'test..' in het onderwerp mocht staan wegens spamfiltering. Zowel uit- als inkomende werkte niet.
Nu als je een stuk of 30 emails van 20-200KB erin hebt staan is de mailbox niet vol. Ook als ik via webmail het woord 'test ...' gebruikte kon ik wel mails versturen/ontvangen.

Bij mij wordt alles stilletjes aan naar gmail overgezet vanaf nu. Na x-aantal jaar de volle pot betalen ....
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”