Media eindtaak

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Akira
Elite Poster
Elite Poster

hehe naar aanleiding van een foto die Sasuke postte op het ircchannel dacht ik eraan of jullie geen goede ideetjes hadden omtrent volgend onderwerp! Nee ik ben niet lui :p (tmogen ook fotokes zijn van het net )

het onderwerp: abstracte foto's. Het is dus de bedoeling om een abstracte foto te maken over een van de hieronderstaande onderwerpen, 10 moeten er gekozen worden. Maar! het is niet de bedoeling om niet voor de hand liggende foto's te trekken. Dus er moet over na gedacht worden! Punten staan trouwens op de creativiteit en spelen met de onderwerpen.
onderwerpen:
goed
instinct
zelfbewustzijn
rationeel
onbewust
zelfverheerlijking
het zijn
onverzadigbaarheid
materieel
vervreemding
macht
sex
verstand
gevoel
romantiek(gevoelens)
existentialisme
stimulus-respons
genen
transcendent
deugd

zoals ge ziet zijn het niet echt onderwerpen zoals "kat" of " zonsondergang" en moet er nagedacht worden over het onderwerpskeuze. Daar het af moet tegen 13mei, en we nog redelijk wat ander werk hebben, zie ik me genoodzaakt om dit werk wat uit te besteden en dit door jullie te vragen om wat ideëen of voorbeelden te geven!
Have Fun! ;)
kga hem vragen of ik er geen site van mag maken, want ik zie hier niet al mijn foto's af te drukken op gewoon papier, en om in die korte tijd ze te laten ontwikkelen...bah en het kost nog geld, ze op een site pleuren is gratis :)

ps: zij die met een origineel idee komen krijgen een speciale foto van de vrouw uit me avatar, ze is zeer vriendelijk hoor ;)
de pispaal <<
stephan
Elite Poster
Elite Poster

deze foto kan je plaatsen bij :

onverzadigbaar : niet genoeg met man dus naar vrouw op zoek gaan
macht : vrouwen nemen de macht over (mmm)
sex : spoel de foto 5 minuten verder
romantiek(gevoelens) : zeg niet dat hier geen gevoelens in voorkomen
stimulus-respons : de blik lokt een kus uit, de kus lokt mss meer uit
deugd : zowel voor de vrouwen zelf als voor de toeschouwer :lol:

enjoy :wink: en succes

ciao
stephan

ps : ik wacht op mijn aziaatje... :lol::wink:
Bijlagen
kiss.jpg
(9.77 KiB) 309 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink: