Verhuizen
Geplaatst: 01 maa 2013, 13:32
Beste,
Ik wens hier op dit forum toch even wat negatieve kritiek na te laten in verband met Scarlet. Ik ben namelijk reeds een jaar Scarlet klant en wens nu te verhuizen. Ik gaf hiervoor ergens eind januari al aan dat ik op 01/04 ging/ga verhuizen. Ze contacteerden me enkele dagen nadien met de melding dat ze konden komen installeren op 18/02. Juist ja... wat was het nut van een verhuisdatum in te vullen? Ik gaf herhaalde vriendelijk tegen hen dat ik dus op 01/04 ging verhuizen en gingen me daar voor terug bellen. Zo ver op voorhand was het inplannen van een installatie blijkbaar niet mogelijk.
Nu vernam ik gisteren dat de verhuis twee weken zal kunnen vervroegen. Vandaag snel contact opgenomen met Scarlet via de chatfuntie maar daar kreeg ik te horen dat een vervroeging niet mogelijk zal zijn. Er kan allemaal maar verlaat worden. De eerste week van april zou blijkbaar ook niet meer gaan. Wanneer ik hen uitleg dat ze me enkel eind januari contacteerden ontkennen ze dit. Ze zeggen dat ze me reeds meerdere malen probeerden te contacteren zonder resultaat. Ze willen er ook niet verder op ingaan of over discussiƫren.
Ik heb echter nooit een telefoontje gehad, behalve van hun verkoopdienst om me ook mobiele telefonie aan te smeren.
Fijn, zeer fijn. Veel kan ik er niet aan veranderen maar echt gelukkig word ik er niet van.
Die installatie op het nieuw adres. Is die eigenlijk ook gratis?
Ik wens hier op dit forum toch even wat negatieve kritiek na te laten in verband met Scarlet. Ik ben namelijk reeds een jaar Scarlet klant en wens nu te verhuizen. Ik gaf hiervoor ergens eind januari al aan dat ik op 01/04 ging/ga verhuizen. Ze contacteerden me enkele dagen nadien met de melding dat ze konden komen installeren op 18/02. Juist ja... wat was het nut van een verhuisdatum in te vullen? Ik gaf herhaalde vriendelijk tegen hen dat ik dus op 01/04 ging verhuizen en gingen me daar voor terug bellen. Zo ver op voorhand was het inplannen van een installatie blijkbaar niet mogelijk.
Nu vernam ik gisteren dat de verhuis twee weken zal kunnen vervroegen. Vandaag snel contact opgenomen met Scarlet via de chatfuntie maar daar kreeg ik te horen dat een vervroeging niet mogelijk zal zijn. Er kan allemaal maar verlaat worden. De eerste week van april zou blijkbaar ook niet meer gaan. Wanneer ik hen uitleg dat ze me enkel eind januari contacteerden ontkennen ze dit. Ze zeggen dat ze me reeds meerdere malen probeerden te contacteren zonder resultaat. Ze willen er ook niet verder op ingaan of over discussiƫren.
Ik heb echter nooit een telefoontje gehad, behalve van hun verkoopdienst om me ook mobiele telefonie aan te smeren.
Fijn, zeer fijn. Veel kan ik er niet aan veranderen maar echt gelukkig word ik er niet van.
Die installatie op het nieuw adres. Is die eigenlijk ook gratis?