Beste,
Ik wens hier op dit forum toch even wat negatieve kritiek na te laten in verband met Scarlet. Ik ben namelijk reeds een jaar Scarlet klant en wens nu te verhuizen. Ik gaf hiervoor ergens eind januari al aan dat ik op 01/04 ging/ga verhuizen. Ze contacteerden me enkele dagen nadien met de melding dat ze konden komen installeren op 18/02. Juist ja... wat was het nut van een verhuisdatum in te vullen? Ik gaf herhaalde vriendelijk tegen hen dat ik dus op 01/04 ging verhuizen en gingen me daar voor terug bellen. Zo ver op voorhand was het inplannen van een installatie blijkbaar niet mogelijk.
Nu vernam ik gisteren dat de verhuis twee weken zal kunnen vervroegen. Vandaag snel contact opgenomen met Scarlet via de chatfuntie maar daar kreeg ik te horen dat een vervroeging niet mogelijk zal zijn. Er kan allemaal maar verlaat worden. De eerste week van april zou blijkbaar ook niet meer gaan. Wanneer ik hen uitleg dat ze me enkel eind januari contacteerden ontkennen ze dit. Ze zeggen dat ze me reeds meerdere malen probeerden te contacteren zonder resultaat. Ze willen er ook niet verder op ingaan of over discussiëren.
Ik heb echter nooit een telefoontje gehad, behalve van hun verkoopdienst om me ook mobiele telefonie aan te smeren.
Fijn, zeer fijn. Veel kan ik er niet aan veranderen maar echt gelukkig word ik er niet van.
Die installatie op het nieuw adres. Is die eigenlijk ook gratis?
Verhuizen
Ik wens je alvast heel veel succes toe.
Ik heb ongeveer gelijkaardige meegemaakt en na 2 maanden zijn eindelijk alle verhuisproblemen verholpen. Heb wel mijn misgelopen opbrengsten moeten terugeisen (Advocaat, Aangetekend schrijven, Opnamen van gesprekken met klantendienst) waardoor ze mij 4 maanden gratis als compensatie hebben aangeboden. Daarna was er terug vanalles fout in de facturatie. Waardoor ik weer uren alles heb moeten uitleggen. Dus nu na 9 maanden kan ik eindelijk vertellen dat het opgelost is.
Ze moeten dringend hun online verhuisaanvraag bekijken..... Want lijkt inderdaad dat de medewerkers niet alle informatie te zien krijgen. Volgende maal bel ik als ik de verhuizing wil doorgeven. Ik raad je dit nu ook aan te doen. En via aangetekend schrijven alle kosten terugeisen
Ik heb ongeveer gelijkaardige meegemaakt en na 2 maanden zijn eindelijk alle verhuisproblemen verholpen. Heb wel mijn misgelopen opbrengsten moeten terugeisen (Advocaat, Aangetekend schrijven, Opnamen van gesprekken met klantendienst) waardoor ze mij 4 maanden gratis als compensatie hebben aangeboden. Daarna was er terug vanalles fout in de facturatie. Waardoor ik weer uren alles heb moeten uitleggen. Dus nu na 9 maanden kan ik eindelijk vertellen dat het opgelost is.
Ze moeten dringend hun online verhuisaanvraag bekijken..... Want lijkt inderdaad dat de medewerkers niet alle informatie te zien krijgen. Volgende maal bel ik als ik de verhuizing wil doorgeven. Ik raad je dit nu ook aan te doen. En via aangetekend schrijven alle kosten terugeisen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Bij Mobistar ging mijn verhuis niet veel beter (Max6+Voice abonnenement):
* De voorgestelde datum dat de Belgacom technieker langskomt kan je op eenvoudig verzoek laten verzetten
* Maar als je daarvoor belt, 2u na de mail, zeggen ze 'maar dat dossier is al afgesloten meneer'
* De uiteindelijk gekozen datum wordt genegeerd en de technieker komt op de originele datum langs
* Een mail meldt dat 'alles hetzelfde blijft to na uw verhuisdatum'; ADSL zou dus blijven werken
* Maar de ADSL werkt wel niet meer een uur *voor* het ontvangen van die mail (je kan hem dus niet lezen)
* Achteraf blijkt dat ze enkel het paswoord veranderd hebben ("dat hadden wij u moeten vertellen, is standaard procedure")
* "Alles zou nu moeten werken" zeggen ze dan maar enkel ADSL werkt; de vaste telefoon doet het niet
* Dat kan tot twee weken duren, zelfs als ze eerder bellen om te zeggen dat het nu 100% in orde is
Conclusie: niet te vaak verhuizen, of bij een verhuis meteen een nieuw abonnement nemen
* De voorgestelde datum dat de Belgacom technieker langskomt kan je op eenvoudig verzoek laten verzetten
* Maar als je daarvoor belt, 2u na de mail, zeggen ze 'maar dat dossier is al afgesloten meneer'
* De uiteindelijk gekozen datum wordt genegeerd en de technieker komt op de originele datum langs
* Een mail meldt dat 'alles hetzelfde blijft to na uw verhuisdatum'; ADSL zou dus blijven werken
* Maar de ADSL werkt wel niet meer een uur *voor* het ontvangen van die mail (je kan hem dus niet lezen)
* Achteraf blijkt dat ze enkel het paswoord veranderd hebben ("dat hadden wij u moeten vertellen, is standaard procedure")
* "Alles zou nu moeten werken" zeggen ze dan maar enkel ADSL werkt; de vaste telefoon doet het niet
* Dat kan tot twee weken duren, zelfs als ze eerder bellen om te zeggen dat het nu 100% in orde is
Conclusie: niet te vaak verhuizen, of bij een verhuis meteen een nieuw abonnement nemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Ik denk dat het veiliger is om gewoon een nieuwe aansluiting te vragen op uw nieuw adres, ipv een verhuis.
Nieuwe klanten zien ze immers graag komen, kan wel eens wat sneller gaan dan...
-
- Starter Plus
- Bedankt: 1 keer
Na een keer of 4 bellen en telkenmale dezelfde uitleg doen zou de installateur volgende week donderdag moeten langskomen. Het was een constant getouwtrek tussen Janssens enerzijds en Scarlet anderzijds. Ben eens benieuwd hoe het nu gaat verlopen. Ik hoop dan ook dat het internet en vooral tv wat stabieler is. Die Belgacom Tv box loopt te pas en te onpas gewoon vast :/
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En dikwijls ook extra kortingen en promo's!Edward Valckx schreef:Ik denk dat het veiliger is om gewoon een nieuwe aansluiting te vragen op uw nieuw adres, ipv een verhuis.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti