Overstappen naar Telenet? Vrij downloaden?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Beste userbasers :-) ,

Momenteel heb ik een Belgacom internet intense abonnement (30/5....ik zit gelukkig dicht bij de ROP) met vaste telefonie. Daarnaast heb ik digitale TV van Telenet omdat ik die simpelweg fijner dan van Belgacom (die heb ik gehad, maar opgezegd...ik wil dus echt Telenet TV en niet Belgacom). Alles werkt perfect, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan vast:

internet intense+telefoon bij Belgacom + TV bij telenet:
73eur (belgacom internet+telefoon)
15,2eur (telenet kabelabonnement)
8,20eur (telenet digitale tv)

Totaal=96,40eur

Indien ik kijk naar de mogelijkheden bij Telenet dan is dat een stuk goedkoper:

Telenet Fibernet shake:
48,50eur (telenet shake internet+telefoon+tv. Na een jaar wordt het 56,50eur)
15,20eur (telenet kabelabonnement)

Totaal=63,70eur voor het eerste jaar (71,70eur na het eerste jaar).

Als ik puur naar het de kosten kijk dan is Telenet dus de meest logische keuze. Zelfs de snelheid ligt dubbel zo hoog t.o.v. wat ik nu heb. Het enige waar ik mij 'zorgen' over maak is het vrij downloaden beleid van Telenet. Ik gebruik usenet vrij intensief en ik hoef momenteel nergens naar te kijken wat betreft download. Geen groene/oranje/rode uren waar ik op moet letten en geen datalimiet of iets dergelijks (volumeblokken zijn eenvoudig gratis bij te kopen, zelf met macro waarvoor dank userbase 8) ). Ik vind hier op userbase wel wat berichten over dat Telenet al eens verbindingen geknepen heeft op usenet verkeer en dat het vrij downloaden beleid niet bepaald transparant is. Deze info is echter al van een tijdje terug en ik heb geen idee hoe dit nu is.

Nu om een lang verhaal kort te houden: Wie heeft er ervaring met Telenet Fibernet i.c.m. usenet? Hoeveel kun je nu effectief downloaden in de rode uren? En hoeveel in de groene/oranje dan? Klopt het dat je niet meer op smallband wordt gezet zodra je als grootverbruiker aangemerkt wordt? Gelden er dan andere consequenties? Knijpen ze de verbinding nu wel of niet bij usenet?

Enfin, jullie snappen de bedoeling wel. Ik ben gewoon op zoek naar ervaringen zodat ik dadelijk niet overstap en spijt krijg.

Bij voorbaat dank!
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Als je alleen maar savonds tussen 7 en 11 uur grote bestanden download en zondag heel de dag,blijf je beter waar je nu bent aan 30Mbps.
Hoeveel volume(500 GB of meer) verbruik je elke maand.
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Soms werk ik vanuit thuis, maar het meeste downloaden doe ik inderdaad 's avonds en in het weekend (de rode uren). Het is in principe wel mogelijk om in SabNZB tijdstippen in te stellen wanneer er gedownload mag worden...maar echt fijn is het natuurlijk niet. Ik download nu 100-200GB per maand...alhoewel dat soms wel meer kan zijn bij het binnenhalen van een hele serie ofzo.

PS...ik zeg wel dat ik vrij intensief gebruik maak van usenet...maar ik denk dat ik doorgaans niet boven de 500GB per maand komt. Op zich zijn er natuurlijk mensen die wel het dubbele daarvan binnentrekken. Echt intensief is het dan natuurlijk niet :?
deferre
Forumtroll
Forumtroll

200GB. Neem dan gerust Fibernet.
Je staat heus niet elke avond op smalband ook al ben je herkend als grootverbruiker
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Ok, dus ze zetten je wel nog op smallband zodra je grootverbruiker bent? En hoe zit het met dat trafic shaping? Passen ze dat nog toe?
deferre
Forumtroll
Forumtroll

MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Ah dank u! Die had ik nog niet gevonden bij telenet...ik had nochtans wel gezocht (maar niet goed genoeg blijkbaar).

Het komt er dus op neer dat wanneer ge alles in de rode uren download ge 150GB kunt binnenhalen. Verder kunnen ze dus alle verkeer, afhankelijk van de druktekalender, knijpen. Ge wordt dus bijna verplicht om uw downloads uit te stellen naar de groene uren, dan kunt ge namelijk meer dan 1TB binnen trekken als het goed is. Het komt dus ook er op neer in hoeverre ik nu gewoon meer wil betalen om geen last te hebben van dat soort regels/beperkingen. Wat dat betreft is Belgacom wel fijner, gewoon geen gezeur (althans, niet dat ik ooit gemerkt heb....ook niet in de tijd dat ik nog echt veel binnentrok).

Wat een gewetensvraag he :lol:
deferre
Forumtroll
Forumtroll

Laats zat er nog een fibernet klant op dat ander forum ... die hield helemaal geen rekening met de rode uren.
Hij werd na 451GB als grootverbruiker automatis opgemerkt.
Hij zat aan 1150GB en had nog 4 dagen te gaan.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

en op dees forum, zijn er al andere gevallen geweest....

Hou u dus gewoon aan de cijfertjes die telenet zelf opgeeft, en dan ben je zeker.
de koe zegt boe
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

idd, gewoon aan de cijfertjes houden.
Als ik iets via usenet wil downloaden (en dat is meestal ook rond de 200gig per maand. Soms meer en soms minder) laat ik newsleecher snachts opstarten via taakplanner (zit hier op win7. Andere weet ik niet) en als ge ziet dat in de groene uurtjes 1 gig maar voor 1/3de meetelt...
Ik moet nu ook wel zeggen dat ik telenet veel stabieler vind om te downloaden.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

stabieler?
de koe zegt boe
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Van stabiliteit heb ik niets te klagen bij Belgacom. Ik download nu altijd aan de volle 30Mbit...de lijn wordt helemaal dicht getrokken. Verder ook nooit uitval of storingen (afkloppen). Mijn schoonbroer heeft Telenet en daar ligt het toch regelmatig eens eruit. Maar goed...dat kan ook regio gebonden zijn natuurlijk (net zoals dat BGC misschien ook het geval is).
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Tja als je absoluut telenet tv wil kijken, dan zal je inderdaad goedkoopst uit zijn bij telenet triple play. Reden is het kabelabo wat telenet digi tv heel duur maakt als standalone. Je zou wel voip kunnen bellen en zo al makkelijk 18 euro per maand kunnen uitsparen en ipv intense favorite nemen, wat enkel iets trager is in upload en nog eens 10 euro uitsparen. Geen volumebeperkingen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

a maar nu weet ik wie defrerre is :-D

Ik gebruik easy usenet enkel in de groene uren
en dit is mijn resultaat

Telemeter-info over aanrekeningsperiode van 04/02/2013 tot 03/03/2013.
Dag 20 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 852,05 GB (Laatste update gebeurde op 23/02/2013 om 19:48).
Status: Vrij gebruik
Je surft met volledige surfsnelheid.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 881,07 GB en 997,16 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

Ik heb het xl waar ik in de groene uren dus ongeveer 1600gb mag downloaden het abo waar u over spreekt is dan een 750 a 800gb in de groene uren
als we over rode uren spreken dan nemen we volgende site bij de hand

http://klantenservice.telenet.be/conten ... werkbeheer

zien we dat we ongeveer moeten delen door 5 dus als je 150 gb zal gebruiken in de rode uren zal je als grootgebruiker opgemerkt worden.
Dit wil zeggen in de rode uren aan sterk verminderde snelheden soms te weinig om hun eigen sites te openen maar in de groene uren volle snelheid ook al heb je bij wijze van spreken 5000 gb gedownload.

Als je gewoon wat aanpast en in de groene uren download is het best te doen maar vrij ben je zeker niet zoals bij belgacom.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Helemaal duidelijk. Het komt er inderdaad op neer om in de groene uren te downloaden bij telenet...dan is er geen probleem (zeker niet met mijn hoeveelheid). Ik ben ook benieuwd wanneer we iets gaan horen over dat opengooien van de kabel voor andere providers. Maar goed...eer dat ge effectief bij een andere provider kunt dan zullen we wel weer even verder zijn.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Met alt.binz zit er een planner in en is poepsimpel om te downloaden.
En zal je zeker nooit in de problemen komen
Moest je merken dat je toch niet genoeg zal hebben kan je nog altijd xl nemen kost 1e jaar 84.20€ is nog altijd 12.20€ goedkoper
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Ik gebruik nu SABnzb en daar kunt ge inderdaad ook schedules aanmaken wanneer te downloaden ed. Bij telenet is het dan inderdaad nog een optie om XL te pakken. Andere optie die ik nu zie bij Belgacom is het comfort pack 30/3 onbeperkt internet+telefonie voor 46eur (+8,20eur+15,20eur=69,40eur)...maar nog altijd niet zo goedkoop als triple play telenet. Uiteraard wel het gemak van altijd kunnen downloaden.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Het is nu niet zo dat ge bij telenet niks kunt downloaden in de rode uren hé, maar als je kunt doet ge dat beter niet.
Kan je niet wachten en download je heel veel in de rode uren (die mensen bestaan meer dan dat je zou denken) dan blijf je beter bij Belgacom.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Te Koop forum

Bgc internet maxi en vaste lijn is trouwens maar 65 euro. Als je nog 73 betaalt, zit je nog op een oude, te dure formule.

silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Neem toch gewoon Scarlet vdsl2: 35eur, onbeperkt downloaden (geen volumepacks), voip telefonie (OVH:1,2eur/maand) en koop een digicorder (desnoods tweedehands).

Met snow geen ervaring.
deferre
Forumtroll
Forumtroll

metal schreef:idd, gewoon aan de cijfertjes houden. en als ge ziet dat in de groene uurtjes 1 gig maar voor 1/3de meetelt...
Ik moet nu ook wel zeggen dat ik telenet veel stabieler vind om te downloaden.
Rode uren: 1 GB = 1 GB
Gele uren: 1 GB = 0,33 GB
Groene uren: 1 GB = 0,2 GB
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zou mij er niet graag mee bezig houden, ik download wanneer en hoeveel ik zelf wil.
metal
Elite Poster
Elite Poster

Kwas een beetje verkeer precies. Maar 1/5de is natuurlijk nog beter he :-D
deferre
Forumtroll
Forumtroll

Bedankt silencer voor de 2 negatieve dumpjes :?
Denk je dat mijn post niet klopt met de werkelijkheid.
http://klantenservice.telenet.be/conten ... werkbeheer
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Negatieve duimpjes in dit topic zijn ook mij een raadsel. :?
Mods?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

metal schreef:Ik moet nu ook wel zeggen dat ik telenet veel stabieler vind om te downloaden.
Vergelijk je met de huidige VDSL2-diensten of vroegere ervaringen op het verouderde ADSL-netwerk? Objectieve cijfers bevestigen toch dat bij Telenet de internetstoringen vaker voorkomen en veel langer duren dan bij Belgacom:
http://telenet.be/3105/nl/thuis/consume ... ingen#tab2
http://www.belgacom.be/nl/prive/interne ... nt_service
silencer schreef:Neem toch gewoon Scarlet vdsl2: 35eur, onbeperkt downloaden (geen volumepacks), voip telefonie (OVH:1,2eur/maand) en koop een digicorder (desnoods tweedehands).
Hiermee bespaar je het meest en behoud je technisch gezien dezelfde internetverbinding als bij Belgacom. Daarnaast is eventueel satelliet-tv of antenne-tv ook een middel om te besparen op de levenslange hoge abonnementskosten die de twee grote providers zullen blijven aanrekenen.
deferre
Forumtroll
Forumtroll

raf1 schreef:
silencer schreef:Neem toch gewoon Scarlet vdsl2: 35eur, onbeperkt downloaden (geen volumepacks), voip telefonie (OVH:1,2eur/maand) en koop een digicorder (desnoods tweedehands).
Hiermee bespaar je het meest en behoud je technisch gezien dezelfde internetverbinding als bij Belgacom. Daarnaast is eventueel satelliet-tv of antenne-tv ook een middel om te besparen op de levenslange hoge abonnementskosten die de twee grote providers zullen blijven aanrekenen.
Dat moet je ook nog willen :-(
Aan MichelLoyen de keuze.
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Als je ziet dat de TS dit betaald:
internet intense+telefoon bij Belgacom + TV bij telenet:
73eur (belgacom internet+telefoon)
Totaal=96,40eur

En dat met de oplossing die voorgesteld wordt, namelijk Scarlet en OVH, dat hij dan komt op:

Scarlet onbeperkt downloaden zonder kleurenzever: 35 €
VIOP telefonie via OVH = 1.2 €
15,2 € (telenet kabelabonnement)
8,20 € (telenet digitale tv)

Totaal 59,6 € (ofte een besparing van zomaar eventjes 36,8 € per maand, op jaarbasis 441,6 € zou ik anders niet twijfelen !
metal
Elite Poster
Elite Poster

raf1 schreef:
metal schreef:Ik moet nu ook wel zeggen dat ik telenet veel stabieler vind om te downloaden.
Vergelijk je met de huidige VDSL2-diensten of vroegere ervaringen op het verouderde ADSL-netwerk? Objectieve cijfers bevestigen toch dat bij Telenet de internetstoringen vaker voorkomen en veel langer duren dan bij Belgacom:
http://telenet.be/3105/nl/thuis/consume ... ingen#tab2
http://www.belgacom.be/nl/prive/interne ... nt_service

Ik vergelijk puur met mijn vorige situatie. Ik heb hier toen de vdsl2 gehad van bgc en dit is ongeveer een half jaartje geleden denk ik. Ik ben overgestapt naar telenet van toen het die actie van die iphone voor 1€ als ge alles van telenet nam.
En mijn lijn kon ook de 50mbit aan (laten nakijken door iemand hier opt forum) dus er zouden normaal geen problemen mogen zijn bij mij. En het is ook nieuwbouw, dus de kabels waren pas getrokken. Dus eigenlijk de ideale situatie.
Maar ik vond gewoon dat er tijdens de downloads teveel schommelingen waren van de snelheden. En soms ook grote schommelingen. Hier bij telenet heb ik daar niet echt veel last van tenzij ik via usenet download. Dit is wel echt irritant bij telenet.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Te Koop forum

Hier lijnen van de jaren 60 en geen zulke probs. Koper van toen was misschien betere kwaliteit :D.

MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Bedankt voor alle reacties! Toch fijn om een (digitaal) klankbord te hebben als ge zoiets aan het uitzoeken zijt :)

Ik heb even gekeken naar Scarlet...dat is inderdaad erg goedkoop en interessant. Het enige nadeel is (dat had ik mijn eerste post niet erbij vermeld) is dat ik nu bij Belgacom ook telefonie heb waarbij ik gratis bel naar Nederland (voor mij erg belangrijk aangezien ik daar familie heb wonen). Bij Scarlet hebben ze deze optie niet, het kost dan €0,0630 per minuut. Aangezien ik soms lange gesprekken voer is dat geen optie dus. Helaas heb ik nog geen ervaring/kennis van VOIP en heb dus even geen idee hoe daar aan te beginnen :oops:

Ik heb de aanvullende opties (t.o.v. mijn eerste post) ook nog eens in een overzichtje gezet:

pack maxi internet+telefoon bij Belgacom + TV bij telenet:
65eur (belgacom internet+telefoon)
Totaal=88,40eur

Scarlet internet+shake telefoon/internet bij telenet:
35eur (Scarlet)
21,50eur (telenet shake)
Totaal=71,70

Verder heb ik een half jaartje geleden eens willen overstappen naar EDPnet. Ik had mijn lijn opgezegd bij Belgacom en me aangemeld bij EDPnet, maar toen ik afgesloten was bij Belgacom kon EDPnet me niet aansluiten omdat er nog een lijn actief was. Ik had geen internet meer maar zag wel dat er nog een sync was van 20Mbit.
Ik heb uiteindelijk 2 weken zonder internet gezeten...Belgacom die na vele telefoontjes maar bleef volhouden dat er geen verbinding was...EDPnet die aangaf er niets mee te kunnen doen aangezien ik dat zelf met Belgacom moest oplossen...en uiteraard een hoop ergernis...dan maar uit wanhoop aan Belgacom gevraagd hoe snel ze me weer konden aansluiten. Dat kon dan wonderbaarlijk binnen 1 werkdag geregeld worden volgens de helpdesk, alhoewel het effectief nog 3 dagen geduurd heeft. Moest ik overstappen naar Scarlet (of een andere aanbieder via de telefoonlijn) dan hoop ik niet dat ik die ellende terugkrijg :bang:
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Oh en...had ik ook nog niet vermeld...ik heb nu reeds een digicorder (huur) en 2 digiboxen (koop in solden). Vandaar ook het feit dat ik perse TV bij Telenet wil.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Te Koop forum

Er staan heel duidelijke tutorials over voip in ons tutorial forum, eentje door mezelf trouwens. Zo kan je dus 18 euro per maand uitsparen en heel goedkoop bellen indien gewenst. Hulp hiervoor kan je ook hier krijgen.

Als je comfort zou nemen ipv maxi, dan betaal je daar ook nog 10 euro of zoiets minder. Tenzij je de extra''s van maxi gebruikt?

Dit alles dus zonder voor internet van provider te wisselen. Voip kan je testen terwijl je nog je bestaande lijn behoudt zodat je geen enkel risico hebt op downtime en eens alles werkt, opzeggen.

Of je gaat met alles naar telenet, en neemt er het 'vrij' downloaden bij.

Dit alles ervan uitgaande dat je geen alternatieve providers wilt. :)

proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

zijn dat vaste nrs van nederland ?
Want bij telenet is het ook gratis
wat infeite neerkomt 63.70€ het eerste jaar
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Leuk topic. Ben ook aan het zien om eventueel over te schakelen naar Telenet, maar toch belachelijk met dat "'vrij downloaden" mag noemen, je bent helemaal niet vrij. Of hoe de Telenet marketing iedereen misleid. (kijk ook naar de Fibernet naam, zodat iedereen denkt dat je glasvezel hebt) Men kleine lettertjes kan je zo alles voorstellen.

Wil graag meer snelheid hebben dan nu, max. 30Mbit als sync ik op 50Mbit. Moet dringend iets aan mijn abonnement doen, heb nu Intense, maar Belgacom heeft de Intense klant in de kou gelaten, alle abonnementen zijn nu 30Mbit.

Vind Telenet toch duur. Vooral door dat kabelabonnement.

Mijn menig:

Belgacom
Voor:
-onbeperkt is echt onbeperkt, geen gezever
-op een paar poorten na alles open
-meer vrijheid, je kan zelf een modem kiezen en instellen
-beter bereik GSM

Tegen:
-beperkte snelheid (max. 30Mbit)
-snelheid nog minder als je veel TV kijkt

Telenet
Voor:
-hogere snelheid en dit ook bij TV kijken

Tegen:
-leven met de grillen van het Telenet netwerk
-beperkt doordat alle poorten onder 1024 dicht zijn
-geen vrijheid modem beheren

In mijn opzicht is er geen enkele goede all-in provider.

Wat ik mis:
-vrijheid om zelf je apparatuur te kiezen
-een provider die er echt voor jou is en die luistert naar zijn klanten

PS: ik ben inderdaad zeer negatief en zal ook duimpjes omlaag krijgen, maar zeg nu zelf, het kan toch beter als men eens zou luisteren naar haar klanten en de goede dingen in het buitenland. Anders blijft de digitale achteruitgang in België maar duren.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Abusimbal schreef:Telenet
Tegen:
-geen vrijheid modem beheren
Aan een modem valt niets te beheren... vermoedelijk bedoel je dus de router en daar heb je bij TN de keuze voor een "modem-only" zodat je dus je eigen router kan plaatsen.
Abusimbal schreef:Wat ik mis:
-vrijheid om zelf je apparatuur te kiezen
Die keuze heb je nochtans... zowel bij Belgacom als Telenet ? (behalve dus het effectieve modem gedeelte maar dat heeft ook weinig zin... het enige wat het doet is electrische signalen omzetten naar een hoger niveau).
Abusimbal schreef:-een provider die er echt voor jou is en die luistert naar zijn klanten
Blijkbaar is het voor velen moeilijk te begrijpen dat wanneer je een bedrijf bent met meer dan een miljoen klanten dat je niet meer kan luisteren naar ieder individu maar dat je een product moet ontwikkelen waar de grote meerderheid tevreden mee is. Belgacom noch Telenet zijn zoals een zelfstandige om de hoek die dat wel kan (en zelfs vaak nog niet eens doet omdat hij er niets aan kan verdienen).
Abusimbal schreef:PS: ik ben inderdaad zeer negatief en zal ook duimpjes omlaag krijgen, maar zeg nu zelf, het kan toch beter als men eens zou luisteren naar haar klanten en de goede dingen in het buitenland.
Er zijn er andere die heel wat negatiever zijn hoor... trouwens je blijft redelijk objectief en het is geen bashing. Wat je andere opmerking betreft, het buitenland is ook niet altijd rozengeur en manenschijn... in Nederland kan je op sommige plaatsen glasvezel krijgen met 100 Mbits up/down... maar zijn er ook nog genoeg plaatsen waar je het met ADSL moet doen !
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

gisteren mail gekregen dat ik teveel heb gedownload :-D
teller staat op 862 GB enkel groene uren.
deferre
Forumtroll
Forumtroll

proximusboyke kan je er hier eens 'n screenshot van plaatsen.
Te veel gedownload met jou fibernetxl kan niet,vrij downloaden.
Wel dat je als grootverbruiker ben opgemerkt.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

welja dat bedoel ik é opgemerkt als grootverbruik dus gecapt in de rode uren
deferre
Forumtroll
Forumtroll

Plaats eens 'n screenshot van je Telemeter nu. :?

Zoals 250-1250 op de eerste dag.
Hoe staat die telemeter nu.
Bijlagen
Telemeter.jpg
(27.92 KiB) 540 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”