nieuwe telenet klant: online bestellen = meer problemen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fabienne
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Ik ben plan om als nieuwe klant binnen enkele dagen een de basic shake "Internet + Digitale tv + Telefonie" shake te nemen aan 46,25€/maand omdat er dan geen activatie is van 50€. De telefonie lijkt me handig voor enkele maanden omdat ik verhuis maar hierna is dit minder interessant. Na enkele maanden kan ik dan de telefonie opzeggen zonder kosten.

Maar wat mij enorm verwonderd is dat de telenet medewerker mij verteld dat als je via de telefoon besteld er minder problemen zijn met de bestelling dan een bestelling online. Dit is:
- o.a. gegarandeerde afspraak (kun je online toch ook aangeven)
- en als je een king abonnement neemt, dan zou de nummeroverdracht ook vlotter verlopen omdat die al wat complexer is!

Klopt dit? Ik heb het gevoel dat die mederwerkers verdienen aan elke nieuwe klant omdat ze hiervoor extra veel moeite voor doen.

Ik zie eigenlijk geen reden om NIET online te bestellen. Bovendien heb je dan 20€ korting extra tot 28/2.

Wie weet hier meer over?

Bedankt,
Fabienne
g4ce
Member
Member
Bedankt: 8 keer

Ik heb bij Telenet altijd al online besteld zonder problemen.

Persoonlijk vind ik dat veel beter aangezien je direct alle afspraken op papier (mail) hebt bij eventuele problemen later.

Telenet Yugo
OVH voip
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Fabienne 1 ding moet je altijd goed onthouden.
Per verkocht abo krijgen ze een vergoeding de verkopers aan de telefoon of in de winkel.
En soms zijn alle middelen goed om een klant binnen te rijven :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fabienne
Starter
Starter
Bedankt: 9 keer

Bedankt voor jullie feedback. De boodschap is duidelijk, online bestellen is the way to go.
williamh
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 2 keer

Hallo,
Alle bestellingen (Digi TV , Basic Shake) online gedaan, geen enkel probleem gehad. Direct bevestigingen ontvangen en altijd volgens afspraak geïnstalleerd.
Dus waarom 20€ meer betalen?
v8x
Starter
Starter

Vorige week nog online besteld, deze week alles keurig geinstalleerd. Geen enkel probleem :)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”