Ik ben op zoek naar een loodgieter voor de renovatiewerken van mijn badkamer in mijn appartement, regio Zuid-Oost Brussel (makkelijk bereikbaar via de Ring), die aan een redelijke prijs werkt (ik weet dat ieder zijn eigen idee heeft van redelijk) en vooral kwaliteit hoog in zijn vaandel draagt.
Het bad gaat van plaats veranderen en daarvoor zal wat loodgietwerk nodig zijn. de rest van de werken (tegels herleggen en zo) gebeurt door mijn vader.
De werken zullen waarschijnlijk in maart of april worden uitgevoerd. Contact kan via PB.
Dank je!
Loodgieter
Zijn pas zelf op zoek geweest naar een loodgieter maar blijkbaar zijn dat druk bezette mannen. Hebben toen via een kennis de site novitas.be doorgekregen en via hen hebben wij dan ook een loodgieter te pakken gekregen. Er zijn er toen bij ons 3 langsgeweest en hebben bij ons offerte opgemaakt. Ondertussen zijn de werken uitgevoerd en zijn er zeer tevreden van. Dus misschien een tip voor jullie. Grt
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Loodgieters zijn inderdaad drukbezette mensen! Weet niet wat er exact moet gebeuren maar misschien kan een klusjesman er ook mee overweg?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti