Pagina 1 van 1

Verschil tussen belgacom en proximus

Geplaatst: 04 feb 2013, 23:38
door onl2148
Hallo,

Kan er iemand mij het verschil uitleggen tussen belgacom mobile en een proximus abonnement ?
Vroeger had ik een proxitime abo bij proximus en wilde overstappen naar een smart20 en nu heb ik plotseling een belgacom
Mobile abo.
Hetzelfde met automatic reload van mijn kinderen was vroeger pay&go en nu belgacom.
Ik heb al uren verspilt aan de helpdesk, bij proximus zeggen het is belgacom en bij belgacom zeggen ze het is proximus.

Maw het is een ramp...

Groeten Frans

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Verschil tussen belgacom en proximus

Geplaatst: 04 feb 2013, 23:43
door TiTanium
Alleen de naam verschilt ;)

Re: Verschil tussen belgacom en proximus

Geplaatst: 05 feb 2013, 07:26
door nolfie
Proximus is opgegaan in de Belgacomgroep en wordt als naam enkel nog gebruikt voor commerciƫle doeleinden.

Re: Verschil tussen belgacom en proximus

Geplaatst: 05 feb 2013, 12:54
door onl2148
Kan zijn proximus enkel een commerciele naam is.
Maar de helpdesk van belgacom mobile (1909) kan niets veranderen aan je abonnement bij proximus (6000) en omgekeerd.

Vanmorgen nog eens vastgesteld.
Had vanmorgen nog eens gebeld met belgacom mobile ivm automatic reload en fout op mijn factuur.
Ze konden mijn factuur zien, maar omdat het toch over pay&go ging hebben ze mij doorgeschakeld naar proximus.
Bij proximus konden ze zelfs mijn factuur niet raadplegen.

Dus ben terug naar af.

Re: Verschil tussen belgacom en proximus

Geplaatst: 06 feb 2013, 09:32
door Proximus
Beste onl2148,

Momenteel zijn er nog aparte klantendiensten voor Belgacom en Proximus mobile klanten. Belgacom mobile klanten kunnen terecht op het gratis nr. 1909 (vanaf gsm) of 0800 22909 (vanaf een vast toestel).
Proximus mobile klanten kunnen terecht op het gratis nr. 6000 (vanaf gsm)

Met vriendelijke groeten,

Eva