Antenne "In vordering"

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Matthias
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer

Hallo,

Ik zit bij Mobistar momenteel en gebruik mijn mobiel internet hoofdzakelijk tijdens de dag op het werk. Na een verhuis van kantoorgebouw zit ik nu in Sint Lambrechts Woluwe in de Arianelaan waar ik op het nippertje EDGE haal en dit valt soms zelfs uit en geeft time outs. 12EUR per maand voor EDGE die maar half werkt lijkt me weggesmeten geld.
Na die kaart van zendmasten in Brussel bekeken te hebben, komt er blijkbaar een nieuwe antenne pal op het dak van ons kantoor. De status is "in vordering" volgens die website.

Hebben jullie een idee hoe lang dit dan nog duurt voor deze actief komt te staan? Aangezien die pal boven ons komt te staan, zullen wij wel kunnen genieten van die antenne of vallen we in een dode hoek?

Mvg,

Matthias
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Matthias schreef:Aangezien die pal boven ons komt te staan, zullen wij wel kunnen genieten van die antenne of vallen we in een dode hoek?
Onder een antenne heb je geen ontvangst (van die antenne), dus je zult er weinig/niets van de nieuwe antenne merken.
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zit ook op de Arianelaan en hier werkt edge perfect (iPhone 5 en ook Mobistar).
Matthias
Pro Member
Pro Member
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer

Edge werkt wel, maar toch wel heel traag en niet te stabiel in ons gebouw (Tractebel).
Allé, ik hoor het, best dus veranderen van provider om toch een ietwat van 3G te krijgen :(.
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Ah ik zit ook in de gebouwen van Tractebel :-)

Mja Mobistar en 3G is enkel goed op bepaalde plaatsen, en als ge dan binnen zit is het nog erger.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”