Pagina 1 van 1
Hello! App
Geplaatst: 27 jan 2013, 19:39
door _°GroovYTuner°_
Ik heb het volgend probleem. Als ik met mijn Iphone 4s mijn verbruik wil controleren via de app kan ik niet zien wat mijn mobiel verbruik is.
Ik heb een mtv generation 15 abo en ik kan alleen zien het aantal minuten wat ik over heb om te bellen en het aantal smsen wat ik al heb verstuurd.
Bij mijn mobiel internet staat er alleen maar 0,00 euro en staat eronder geen balkje van uw verbruik..
Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en terug te installeren maar tevergeefs.
Kan iemand mij helpen?
Grtz
xXx
Re: Hello! App
Geplaatst: 27 jan 2013, 22:37
door Nr10
Hoelang heb je je abo al?
Toen ik pas op Smart 20 werd aangesloten had ik vreemd genoeg ook geen zicht op mijn dataverbruik via Hello terwijl sms'en en belminuten wel correct werden weergegeven. Is na een paar dagen vanzelf goedgekomen.
Re: Hello! App
Geplaatst: 28 jan 2013, 09:56
door _°GroovYTuner°_
Vanaf de 24ste..
Aah misschien dat het daarmee is want bij mijn tariefplan stond ook nog generation connect en sinds 2 dagen mtv generation 15..
Ik zal dan maar gewoon afwachten.
Grtz
xXx
Re: Hello! App
Geplaatst: 28 jan 2013, 13:38
door Dafke
Ik heb nog geen enkele keer mijn verbruik kunnen bekijken sinds ik van generation MTV ben overgeschakeld naar connect.
[
Post made via mobile device ]
Re: Hello! App
Geplaatst: 29 jan 2013, 10:52
door _°GroovYTuner°_
Update:
Dankzij Eva en de mevrouw van de klantendienst is deze probleem opgelost.
Bedankt!
Grtz
xXx
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 10:57
door Dafke
Leuk... Dat er toch mensen geholpen worden.
Mijn werkt nog steeds niet, of werkt hello! Met generation connect niet?
[
Post made via mobile device ]
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 11:09
door 2Flip
@Dafke: Jawel hoor. Hier ook Generation Connect, en Hello app werkt (meestal) perfect.
Al heb ik wel de indruk dat de berekening niet real-time verloopt.
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 11:21
door Dafke
Toch wel triestig dan...
Ondertussen al 2 iOS updates verder, reboots enz maar geen hello app die werkt...
[
Post made via mobile device ]
[
Post made via mobile device ]
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 11:24
door FlashBlue
Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...
Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien

Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 13:53
door selder
Inderdaad, de Hello Proximus app wordt niet meer ondersteund, het zit nu allemaal in de Hello Belgacom app.
Die is overlaatst zelfs geupdate voor iPhone5 support. Let er wel op dat je via 3G werkt (en dus niet via WIFI) als je de app voor de eerste keer opstart - de app komt dat zelf ook nog wel zeggen...
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 14:31
door _°GroovYTuner°_
Dafke schreef:Leuk... Dat er toch mensen geholpen worden.
Mijn werkt nog steeds niet, of werkt hello! Met generation connect niet?
[
Post made via mobile device ]
Probeer eens uw internetinstellingen opnieuw in te geven.
Miss dat het daarmee geholpen wordt.
Grtz
xXx
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 15:54
door Dafke
FlashBlue schreef:Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...
Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien

Ok call me stupid, maar hoe moet je dat weten? Bgc app aan het downloaden... Keep you updated!
[
Post made via mobile device ]
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 15:57
door Dafke
Heren,
Bedankt! Die hello Belgacom Proximus app ziet er al veel beter uit

Kan je ook via daar herladen en je bonus behouden?
[
Post made via mobile device ]
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 16:00
door Lord Utopia
Doet er niet toe hoe je herlaadt (ticketje in de winkel, online of via de app), wel hoeveel. Twee keer tien euro herladen levert geen bonus, 1 keer 20 euro wèl.
Re: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 16:02
door selder
Dafke schreef:
Kan je ook via daar herladen en je bonus behouden?
Jazeker, doe maar via de "reload" knop. Ze hebben er nu zelfs een optie "€20 Voice credit (Generation Connect) bijgevoegd...
Maar ik heb de M-Banxafe optie laten activeren op m'n simkaart. Ik kan nu herladen voor €20 door een bericht te sturen naar #124*20#, veel gemakkelijker, en dat werkt ook als je geen krediet meer hebt, of als je 3G niet meer werkt omdat het opgesoepeert is...
Re: RE: Hello! App
Geplaatst: 30 jan 2013, 16:36
door MClaeys
Waarom ze die hello proximus niet offline halen snap ik toch niet ze, logisch toch dat mensen zich daar in vergissen dan
Sent from my Lumia 900 using Board Express
Re: Hello! App
Geplaatst: 08 maa 2013, 22:45
door Nick
Hallo!?! Proximus!!!
Geen wonder dat ik hier geen data binnen krijg; en ik maar afvragen hoe dit komt. Ze mogen dat idd afschaffen dan!

Die vrouw in BGC Center waar ik mijn abonnement ben gaan halen zij wel dat ik Hello Proximus moest downloaden om dat te kunnen zien. 8-S
Bedankt voor de tip; gelukkig bestaat dit forum nog!
Heb trouwens nog iets anders ook; ik wou de e-services van PM toevoegen aan BGC e-services.
Geen probleem dacht ik: gewoon even toevoegen...
Maar dan; je moet uw factuur hebben en daar staat er een activatie code op + de datum van de factuur.
Niks te zien op laatste factuur van 07/03 en ik heb abbonnement sinds 05/03.
Op de site kun je dan kiezen om nieuwe code aan te vragen via BGC/Proximus, via sms of via post.
Ik bel eerst naar PM; en daar zeggen ze dat zij dat niet kunnen geven, dat dat op die factuur zou moeten staan. Ik zeg dat op de site staat dat je met bellen kunt opvragen; maar volgens hen kan dat dus niet.
Ik gekeken op de site waar ik dat moet zoeken en dat staat er niet en zelfs met zoeken in de pdf vindt ie dat niet.
Dan proberen de code op te sturen via sms... nooit geen sms'en gezien en geen enkele foutmelding.
Dan maar post, dus ik hoop dat ik volgende week dan daar wel krijg; of mijn laatste hoop is dan de volgende factuur.
En er was ook een gebroken link op de site.
En nog zoeen goeie; ik wou eens bellen naar dat BGC Center waar ik geweest was omdat ik iets moest vragen aan die bediende; nergens een nr te vinden, enkel het 0800 nr.
Ik vraag daar of ze mij het nr kunnen geven van dat center, antwoord: wij hebben dat niet en we kunnen hen zelf niet bereiken.
HALLO!?! Een telecom bedrijf dat z'n eigen vestigingen niet kan bereiken??? Zal wel iets met de structuur te maken hebben; maar toch... ik vind het maar zot.
Het zit daar precies toch allemaal nog niet 100% ineen met hun communicatie intern als extern.
Nu ok, dit zijn wat glitches in die 3 dagen maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben ook totnutoe.
Re: Hello! App
Geplaatst: 11 maa 2013, 20:39
door pdrke
Mijn zoon is vorige week ook een abbo gaan afsluiten in een belgacom winkel. Daar werd er ook gezegd om de hello proximus app te downloaden, onbegrijpelijk.
[
Post made via mobile device ]