Beste Data Only simkaart. Welke provider?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
cadem
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2013, 14:57

Ik heb een tablet (iPad mini) met 3G mogelijkheid. Nu wil ik daar graag een kaartje instoppen. Wat is de beste optie? Minstens een gigabyte en zonder dat je in één of ander "voordeelpack" moet zitten.

Voorlopig vond ik aanbiedingen van Scarlet, Proximus, Mobistar, Telenet, Base en Mobile Vikings. Verrassend weinig eigenlijk.

Telenet Kongsurf, Base Internet Everywhere 15 en Mobistar Internet Everywhere vragen 15 euro per maand voor 2 gieg. Mobile Vikings vraag daar 12 euro voor.

Zie ik er over het hoofd?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

BASE Internet Everywhere 10 (exact 1GB)?
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Je kan een mobile vikings sim van 15 euro per maand nemen, en hier ongeveer een 7 euro van recupereren door naar een betaallijn te bellen, die dit geld doorstort naar je bankrekening.
Netto kom je dan op een 8 euro per maand voor 2GB data.
Zie hiervoor ook Geld van belkrediet naar bank/paypal.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Probleem is wel dat je niet kan bellen met de meeste tablets, dus moet je constant sim's switchen(en ik ga ervan uit dat zoiets niet sterk genoeg gebouwd is om constant te switchen.
Bovendien gebruikt de iPad Mini een nanoSim, dus als je geen iPhone5 hebt moet je ook nog een adaptor zien te vinden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ben je al telenet klant ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Hij wil expliciet iets zonder voordeelpack (dus geen goedkoper SurfKong voor telenetAbonnee's)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Stroper schreef:Probleem is wel dat je niet kan bellen met de meeste tablets, dus moet je constant sim's switchen(en ik ga ervan uit dat zoiets niet sterk genoeg gebouwd is om constant te switchen.
Bovendien gebruikt de iPad Mini een nanoSim, dus als je geen iPhone5 hebt moet je ook nog een adaptor zien te vinden.
Maar is er een reden dat je zou MOETEN bellen ? Vraag me namelijk al een tijd af waarom MV een Data Only aanbiedt aan €12 terwijl je even goed de Full Option aan €15 kan nemen en dan een euro of 7 kunt recupereren. 't Is niet dat je maandelijks naar Betaallijn moet bellen he... 1x per jaar lijkt me genoeg.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Dacht dat je belkrediet maar beperkt geldig was. Als ik me niet vergis 6 maand bij MV.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Komt daar nog bij dat betaallijn niet altijd goed werkt(er weken uitliggen voor de belgen en onlangs nog de betalingen die niet geregistreerd werden waardoor ik € 10 kwijt ben).
Bovendien
Niettemin een goeie tip voor de topicstarter om maar 1× in de 6 maand je sim uit de tablet te halen.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

het is 6 maanden geldig na de laatste herlaadbeurt.
Je kan dus perfect maandelijks herladen en slechts 1 keer per jaar "incasseren".
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Stroper schreef:Komt daar nog bij dat betaallijn niet altijd goed werkt(er weken uitliggen voor de belgen en onlangs nog de betalingen die niet geregistreerd werden waardoor ik € 10 kwijt ben)..
Als je zegt met welk nummer je belde dan kunnen ze dat rechtzetten en ben je die €'s niet kwijt (als de oproep je geld gekost heeft, dan staat het ook in het systeem).
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”