Beste deskundigen, voorheen liet ik me al beraden over OVH i.p.v. vaste telefoon via Scarlet One. Ik slaag er echter niet in mijn huisgenoten te overtuigen om zonder meer over te stappen en "misschien" problemen te hebben in de overgangsperiode en daardoor het gewone telefoongebruik te hinderen. Vandaar mijn bijkomende vraag: "Is het mogelijk om mijn Scarlet One telefonie te behouden EN, via instellingen in de Sagem doos, een OVH verbinding te installeren?" Dat zou me toelaten wat ervaring op te doen en zo de huisgenoten gerust te stellen. Misschien is de vraag kompleet idioot (en dan mag u er allemaal eens flink mee lachen) ofwel is ze al ergens anders beantwoord en behandeld en dan krijg ik graag enige vingerwijzing.
Bedankt voor een mogelijk antwoord
Gebruik OVH en Scarlet One
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 12 keer
ik denk dat dit wel degelijk een probleem is, je gebruikt immers reeds scarlet telefonie via de bbox.
Ik heb in de bbox2 de default telefoonsettings moet wijzigen anders werkt een externe voip telefoon niet
Ik heb in de bbox2 de default telefoonsettings moet wijzigen anders werkt een externe voip telefoon niet