kan niet connecten op a2F, iemand raad?
Geplaatst: 24 apr 2004, 11:31
beste forumgangers
In januari heb ik mijn aanvraag voor een abonnement gedaan bij A2F, uitijndelijk einde maart is, na een aantal problemen, mijn abonnement geactiveerd, ik had enkel 1 probleem, geen synchro op mijn lijn, ik dan nog effe gewacht om A2F op de hoogte te brengen, misschien moest dit nog gedaan worden (dacht ik) en ik wou niet de ongeduldige uithangen, waarom zou ik, ik had toch nog altijd mijn telenetaansluiting.
Na een week of 2 begon mij dat toch te ergeren en heb gemaild naar A2F, hier heb ik een zeer beleefd , en vlug antwoord terug op gehad. Een week ging voorbij zonder synchro, dan een paar keer gebeld, en ja hoor deze week woensdag stonden de mannen van Belgacom, die zeer vriendelijk waren trouwens, voor mijn deur. En hebben het synchro probleem in "no time" opgelost.
Ondertussen heb ik wel al een factuur in de bus gehad van A2F, natuurlijk had ik deze nog niet betaald, zolang ik geen verbinding had betaalde ik niet (wat ik toch normaal vind, niet?), dus ja ik probeer woensdag in te bellen, en wat krijg ik op mijn router de volgende foutmelding:
vrijdag 21 april 2004 17:48:11 PPPoE start to dial-up* PADT sent* PADI sent * PADO recv 0006 90025110027361-kpn_be_ndl_rb01* PADR sent* PADS recv 8002 A67B* CHAP3: Request Denied* PPP3: terminate* PPP3: closed* DOD:triggered internally
IK kan dus niet inbellen...
Dus nu is mijn vermoeden dat mijn username en pass geblocked staat op de server, omdat ik dus mijn factuur nog niet betaald heb.
Nu is mijn vraag, zou dit mogelijk zijn?
Met vriendelijke groeten Zzino
In januari heb ik mijn aanvraag voor een abonnement gedaan bij A2F, uitijndelijk einde maart is, na een aantal problemen, mijn abonnement geactiveerd, ik had enkel 1 probleem, geen synchro op mijn lijn, ik dan nog effe gewacht om A2F op de hoogte te brengen, misschien moest dit nog gedaan worden (dacht ik) en ik wou niet de ongeduldige uithangen, waarom zou ik, ik had toch nog altijd mijn telenetaansluiting.
Na een week of 2 begon mij dat toch te ergeren en heb gemaild naar A2F, hier heb ik een zeer beleefd , en vlug antwoord terug op gehad. Een week ging voorbij zonder synchro, dan een paar keer gebeld, en ja hoor deze week woensdag stonden de mannen van Belgacom, die zeer vriendelijk waren trouwens, voor mijn deur. En hebben het synchro probleem in "no time" opgelost.
Ondertussen heb ik wel al een factuur in de bus gehad van A2F, natuurlijk had ik deze nog niet betaald, zolang ik geen verbinding had betaalde ik niet (wat ik toch normaal vind, niet?), dus ja ik probeer woensdag in te bellen, en wat krijg ik op mijn router de volgende foutmelding:
vrijdag 21 april 2004 17:48:11 PPPoE start to dial-up* PADT sent* PADI sent * PADO recv 0006 90025110027361-kpn_be_ndl_rb01* PADR sent* PADS recv 8002 A67B* CHAP3: Request Denied* PPP3: terminate* PPP3: closed* DOD:triggered internally
IK kan dus niet inbellen...
Dus nu is mijn vermoeden dat mijn username en pass geblocked staat op de server, omdat ik dus mijn factuur nog niet betaald heb.
Nu is mijn vraag, zou dit mogelijk zijn?
Met vriendelijke groeten Zzino