kan niet connecten op a2F, iemand raad?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
zzino

beste forumgangers

In januari heb ik mijn aanvraag voor een abonnement gedaan bij A2F, uitijndelijk einde maart is, na een aantal problemen, mijn abonnement geactiveerd, ik had enkel 1 probleem, geen synchro op mijn lijn, ik dan nog effe gewacht om A2F op de hoogte te brengen, misschien moest dit nog gedaan worden (dacht ik) en ik wou niet de ongeduldige uithangen, waarom zou ik, ik had toch nog altijd mijn telenetaansluiting.

Na een week of 2 begon mij dat toch te ergeren en heb gemaild naar A2F, hier heb ik een zeer beleefd , en vlug antwoord terug op gehad. Een week ging voorbij zonder synchro, dan een paar keer gebeld, en ja hoor deze week woensdag stonden de mannen van Belgacom, die zeer vriendelijk waren trouwens, voor mijn deur. En hebben het synchro probleem in "no time" opgelost.

Ondertussen heb ik wel al een factuur in de bus gehad van A2F, natuurlijk had ik deze nog niet betaald, zolang ik geen verbinding had betaalde ik niet (wat ik toch normaal vind, niet?), dus ja ik probeer woensdag in te bellen, en wat krijg ik op mijn router de volgende foutmelding:

vrijdag 21 april 2004 17:48:11 PPPoE start to dial-up* PADT sent* PADI sent * PADO recv 0006 90025110027361-kpn_be_ndl_rb01* PADR sent* PADS recv 8002 A67B* CHAP3: Request Denied* PPP3: terminate* PPP3: closed* DOD:triggered internally

IK kan dus niet inbellen...

Dus nu is mijn vermoeden dat mijn username en pass geblocked staat op de server, omdat ik dus mijn factuur nog niet betaald heb.

Nu is mijn vraag, zou dit mogelijk zijn?

Met vriendelijke groeten Zzino
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Je kunt, uiteraard wel met een andere verbinding, op status.adsl2fit.be controleren of je verbinding al dan niet werd afgesloten.

Is mij een tijdje geleden ook gebeurd nadat ik een factuur niet had aangekregen.
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 338
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ne chap3 is idd da u username of password fout is....

zeker dat je het juist in hebt gegeven? anders vrees ik da u account mss inderdaad gelockt staat...

vind je niks terug op je status pagina?
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

A2F sluit idd zijn klanten af die hun factuur niet betalen
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Indien je niet te ver van hun kantoren verwijdert woont, ga eens persoonlijk tot daar, met de nodige informatie op zak. (zoals het betalingsbewijs van je factuur)
Het eerste wat je te doen staat is je factuur betalen, vanzelfsprekend eh :!: En als je deze betaald hebt, ja dan kun toch nog eens proberen te telefoneren, hou dan wel rekening met de tijd welke verstrijkt tussen je opdracht en de datum welke zij het bedrag op hun rekening hebben. (soms 8 dagen of langer)

Een tevredene abonnee bij Skynet ADSL go :-)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 24 apr 2004, 12:47, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Zzino

nee vind niets terug op de statuspagina, maar zal maandag eens bellen voor meer info
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

byter schreef:A2F sluit idd zijn klanten af die hun factuur niet betalen
Niet meer dan logisch, als die klant inderdaad een factuur ontvangen zou hebben... Beter zou zijn eerst een herinnering te sturen of de klant op een vorm van smalband (nu, veel smaller moeten ze mijn band bij a2f niet meer maken of ik heb geen verbinding meer :smash2:)te plaatsen.
zzino

bubbs schreef: Niet meer dan logisch, als die klant inderdaad een factuur ontvangen zou hebben...
Akkoord, maar had niks van connectie...ik ga niet betalen voor een service die ik niet krijg, als ik terug connectie heb, betaal ik met plezier mijn facturen.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5719
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Zzino,

Als jij niets zegt, weten zij ook niet dat er een probleem is ... en 't is niet omdat je niet inlogt dat je niet moet betalen omdat je dan geen gebruik maakt van de connectie. Als zij dus een factuur sturen en jij vind dat je deze niet moet betalen om een of andere (al dan niet gerechtvaardigde) reden dan moet je hen hiervan op de hoogte stellen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
zzino

heb ik gedaan hoor, meerdere keren zelfs, ik zal de eerste zijn om mijn factuur te betalen, maar zolang ik geen connectie had betaalde ik gewoon niet, en dat heb ik ook aan de helpdeskmedewerker gezegd. Maandag betaal ik zeker mijn factuur, in de hoop dat ik ga kunnen connecteren ;-)
Alvast bedankt iedereen!
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”