beste forumgangers
In januari heb ik mijn aanvraag voor een abonnement gedaan bij A2F, uitijndelijk einde maart is, na een aantal problemen, mijn abonnement geactiveerd, ik had enkel 1 probleem, geen synchro op mijn lijn, ik dan nog effe gewacht om A2F op de hoogte te brengen, misschien moest dit nog gedaan worden (dacht ik) en ik wou niet de ongeduldige uithangen, waarom zou ik, ik had toch nog altijd mijn telenetaansluiting.
Na een week of 2 begon mij dat toch te ergeren en heb gemaild naar A2F, hier heb ik een zeer beleefd , en vlug antwoord terug op gehad. Een week ging voorbij zonder synchro, dan een paar keer gebeld, en ja hoor deze week woensdag stonden de mannen van Belgacom, die zeer vriendelijk waren trouwens, voor mijn deur. En hebben het synchro probleem in "no time" opgelost.
Ondertussen heb ik wel al een factuur in de bus gehad van A2F, natuurlijk had ik deze nog niet betaald, zolang ik geen verbinding had betaalde ik niet (wat ik toch normaal vind, niet?), dus ja ik probeer woensdag in te bellen, en wat krijg ik op mijn router de volgende foutmelding:
vrijdag 21 april 2004 17:48:11 PPPoE start to dial-up* PADT sent* PADI sent * PADO recv 0006 90025110027361-kpn_be_ndl_rb01* PADR sent* PADS recv 8002 A67B* CHAP3: Request Denied* PPP3: terminate* PPP3: closed* DOD:triggered internally
IK kan dus niet inbellen...
Dus nu is mijn vermoeden dat mijn username en pass geblocked staat op de server, omdat ik dus mijn factuur nog niet betaald heb.
Nu is mijn vraag, zou dit mogelijk zijn?
Met vriendelijke groeten Zzino
kan niet connecten op a2F, iemand raad?
-
- Pro Member
Je kunt, uiteraard wel met een andere verbinding, op status.adsl2fit.be controleren of je verbinding al dan niet werd afgesloten.
Is mij een tijdje geleden ook gebeurd nadat ik een factuur niet had aangekregen.
Is mij een tijdje geleden ook gebeurd nadat ik een factuur niet had aangekregen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
ne chap3 is idd da u username of password fout is....
zeker dat je het juist in hebt gegeven? anders vrees ik da u account mss inderdaad gelockt staat...
vind je niks terug op je status pagina?
zeker dat je het juist in hebt gegeven? anders vrees ik da u account mss inderdaad gelockt staat...
vind je niks terug op je status pagina?
Indien je niet te ver van hun kantoren verwijdert woont, ga eens persoonlijk tot daar, met de nodige informatie op zak. (zoals het betalingsbewijs van je factuur)
Het eerste wat je te doen staat is je factuur betalen, vanzelfsprekend eh
En als je deze betaald hebt, ja dan kun toch nog eens proberen te telefoneren, hou dan wel rekening met de tijd welke verstrijkt tussen je opdracht en de datum welke zij het bedrag op hun rekening hebben. (soms 8 dagen of langer)
Een tevredene abonnee bij Skynet ADSL go
Het eerste wat je te doen staat is je factuur betalen, vanzelfsprekend eh

Een tevredene abonnee bij Skynet ADSL go

Laatst gewijzigd door Blue-Sky 24 apr 2004, 12:47, in totaal 1 gewijzigd.

-
- Pro Member
Niet meer dan logisch, als die klant inderdaad een factuur ontvangen zou hebben... Beter zou zijn eerst een herinnering te sturen of de klant op een vorm van smalband (nu, veel smaller moeten ze mijn band bij a2f niet meer maken of ik heb geen verbinding meerbyter schreef:A2F sluit idd zijn klanten af die hun factuur niet betalen

Akkoord, maar had niks van connectie...ik ga niet betalen voor een service die ik niet krijg, als ik terug connectie heb, betaal ik met plezier mijn facturen.bubbs schreef: Niet meer dan logisch, als die klant inderdaad een factuur ontvangen zou hebben...
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Zzino,
Als jij niets zegt, weten zij ook niet dat er een probleem is ... en 't is niet omdat je niet inlogt dat je niet moet betalen omdat je dan geen gebruik maakt van de connectie. Als zij dus een factuur sturen en jij vind dat je deze niet moet betalen om een of andere (al dan niet gerechtvaardigde) reden dan moet je hen hiervan op de hoogte stellen.
Grtz,
Sasuke
Als jij niets zegt, weten zij ook niet dat er een probleem is ... en 't is niet omdat je niet inlogt dat je niet moet betalen omdat je dan geen gebruik maakt van de connectie. Als zij dus een factuur sturen en jij vind dat je deze niet moet betalen om een of andere (al dan niet gerechtvaardigde) reden dan moet je hen hiervan op de hoogte stellen.
Grtz,
Sasuke
heb ik gedaan hoor, meerdere keren zelfs, ik zal de eerste zijn om mijn factuur te betalen, maar zolang ik geen connectie had betaalde ik gewoon niet, en dat heb ik ook aan de helpdeskmedewerker gezegd. Maandag betaal ik zeker mijn factuur, in de hoop dat ik ga kunnen connecteren 
Alvast bedankt iedereen!

Alvast bedankt iedereen!