Ik wou het jullie graag even mededelen zonder meer

De index kan je ook al moeilijk de schuld geven dan... vermoedelijk willen ze nog snel een "Electrabelleke" doen hécptKangaroo schreef:Trouwens de tweede prijsstijging van BelgacomTV op 1 jaar tijd (van €6 naar €8), ofte 33% duurder voor hetzelfde aanbod.
50/6 is jouw profiel snelheid, staat in principe los van de provider (hoewel de profielverhogingen vooral eerst bij BGC klanten werden doorgevoerd en pas nadien bij Scarlet). Dus bij overstap naar BGC blijf je op 50/6 profiel, maar bvb. upload snelheid zal bij goedkoopste BGC abonnement (2.5Mbs) lager liggen dan bij Scarlet (4Mbs).Ken schreef:Daarnaast Misschien minder upload en downloadsnelheid, want ik heb met Scarlet toch een 50/6...Hoe zou dat dan zijn bij Belgacom?
Het type decoders staat volledig los of je nu bij Scarlet of BGC bent. Het afgelopen jaar heeft Scarlet aanhoudend V4 geplaatst terwijl bij BGC zelfs recent terug v3 werden geplaatst. Er zit weinig logica in...Bovendien ben ik er van overtuigd dat er meer oude decoders staan bij nieuwe Scarlet klanten dan bij nieuwe BGC klanten de voorbije 2 jr
Bij deze ook geen verschil. De lijnen werden random gekozen (BGC en Scarlet zitten in dezelfde pool)(hoewel de profielverhogingen vooral eerst bij BGC klanten werden doorgevoerd en pas nadien bij Scarlet)
Het behoud van je profiel bij een overstap is niet zeker. Het gebeurt regelmatig dat je toch een andere rop poort krijgt waardoor je terug een prov profiel krijgt.ik heb met Scarlet toch een 50/6...Hoe zou dat dan zijn bij Belgacom?