Dommel newsgroups

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
BramEPC
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2011, 23:07

Sinds een paar dagen lukt het mij niet meer om in te loggen op de newsgroups (502 Authentication Failed).
Dommel support zegt dat het hun welk lukt om in te loggen met mijn newsgroup username/passwoord.

Ik heb intussen geprobeerd met een raw telnet sessie naar poort 119 op de server (en dit vanuit zowel zowel linux als windows , en vanop 2 verschillende pcs) en het lukt nog steeds niet, dus ik weet vrij zeker dat het niet aan mijn client/pc/... ligt.

Zijn er nog mensen voor wie dit een probleem is of ben ik de enige sukkelaar (regio Gent) ?
Of mensen die zowiets reeds meegemaakt hebben en er uit geraakt zijn ?
bonkie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2012, 07:55
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Geen probleem hier (tongeren)
BramEPC
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2011, 23:07

Mmm bij mij nog steeds niks.

Ik heb intussen wat verder gegraven, Dommel gebruikt 'UNS Holdings' als zijn backend usenet provider.
Als ik op hun accounts pagina (https://accounts.usenetserver.com/view/index.php) tracht in te loggen met mijn newsgroup account ( [email protected] en pasw), lukt het ook niet.

Maar ik kan via "forgot password" blijkbaar wel mijn account gegevens laten versturen naar [email protected], dus het lijkt er op dat mijn account wel gekend is (helaas kan ik blijkbaar niet direct checken wat toekomt op [email protected]).

Bonkie, lukt dat bij u om in te loggen op die accounts pagina (https://accounts.usenetserver.com/view/index.php)?
Of is dat zowiezo iets wat niet werkt (eg mss enkel voor accounts direct bij hun en niet via reseller zoals Dommel) ?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

werkt hier OK en is de laatste dagen ook niet down geweest voor mij.
bonkie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2012, 07:55
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

BramEPC schreef:Mmm bij mij nog steeds niks.
Bonkie, lukt dat bij u om in te loggen op die accounts pagina (https://accounts.usenetserver.com/view/index.php)?
Of is dat zowiezo iets wat niet werkt (eg mss enkel voor accounts direct bij hun en niet via reseller zoals Dommel) ?


Ik heb dit even geprobeerd en ik kan hier niet op inloggen, usenet via newsleecher werkt hoor.

Mischien iets doms, maar ik moet op usenet aanloggen met [email protected] niet met @dommel.be.
Ik probeerde ff met @dommel.be en dat was ook noppes.
BramEPC
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2011, 23:07

Ik heb gisteren bericht gehad van Dommel support dat er blijkbaar toch een probleem met de newsgroup servers was, en dat het vanaf 1/1/2013 opgelost is.

En ik kan nu idd terug gewoon inloggen.

In ieder geval erg bedankt voor de moeite !
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”