ik blijf erbij dat ik het niet snap
ze zeggen het kost je 12 cent / minuut.
ze gebruiken geen wifi, geen 3g, en geen eigen (virtueel) netwerk.
je moet geen speciaal nummer bellen, ook al ben je zelf in het buitenland.
dan ga ik ervanuit dat
1) die "chip" van hun het gewoon ziet als je een country code toevoegt (dus als je +32 hebt voor je contacten, neemt die het ook over?)
2) die 12 cent / minuut is wat het tussen hun en je bestemmeling kost, maar niet wat het tussen jou en hun kost (ongeacht de callback feature, moet je nog steeds zelf het eerste contact maken)
de berichtgeving is me nog steeds niet specifiek genoeg, en lijkt me zelfs niet helemaal correct met de 12 cent zonder extra kosten...
EDIT: toevoegingen van hun eigen site:
In functie van het abonnement dat u onderschreef bij uw gebruikelijke provider kunnen nog lokale kosten aangerekend worden voor een oproep naar een vast nummer.Deze hangen af van uw forfait en totale duur van het gesprek.
* Prijs per minuut btw inbegrepen.Wordt vanaf de eerste minuut per seconde aangerekend, buiten de 0,05 € verbindingskosten voor ontvangst in het buitenland.
verder is hun site niet volledig klaar (probeer maar eens al de links onderaan bij "systeem" op hun site -
http://interfonebelgium.com/ )
en beweren ze dat hun voip "dezelfde kwaliteit heeft als een klassieke lijn" (wat me toch sterk zou verbazen, al zeg ik niet dat het slechtere kwaliteit zal zijn)