NIEUW (tijdelijk) FORUM VOOR ADSL2FIT TOPICS

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste users,

Naar aanleiding van de overvloed van a2f topics én het feit dat onze reeds langverwachte eigen server toch nog wat langer duurt dan voorzien hebben we besloten om reeds een tijdelijk apart forum te maken waarin alle (toch de meeste) topics die rechtstreeks met adsl2fit of webvisie te maken hebben in ondergebracht zijn. We vragen dan ook ten stelligste alle nieuwe topics i.v.m. webvisie/adsl2fit in dit forum te plaatsen.

Ook maakt dit het voor ons wat makkellijker om de topics te modereren. Zoals iedereen al wel weet zijn het vooral threads waarin adsl2fit en webvisie worden aangehaald, diegene waarin de meest onnuttige en/of onzinnige posts worden gemaakt. Daar dit recent echt wel de spuigaten begon uit te lopen is er besloten om harder op te treden volgens de regels van het forum. Hou hiermee rekening wanneer je de nood voelt om iets te posten.

Tevens is er een aparte thread gemaakt voor jullie speedtests. De helft van de topics staan ook nog eens vol met speedtests van "ik haal nu zoveel, of zo weinig". Vanaf nu kan je die dus in een aparte thread plaatsen.

Indien er opmerkingen en/of vragen zijn hieromtrent hadden wij die graag hier als antwoord gezien.


Mvg,

Het userbase team
Laatst gewijzigd door Sasuke op 23 apr 2004, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

good job :-)
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Halleluia :wink:

Hierbij dien ik mijn woorden in te slikken dat de mods geen intiatieven toonden om de overvloed aan veelal negatieve A2F-berichten te ontmoedigen. Vele Users werden, zo ook ik, er al wanhoopig door.

Gelieve mijn excuses te aanvaarden, beste moderatoren.
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2004, 13:40

:eek: nice job

voortaan zullen we hier komen klagen ;-) (jk)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

kan nie meer inloggen op mijn statuspagina...
tof
Kerberos, :-(


Hoe zeer ik dit ook spijtig vind, maar deze thread is enkel informatief bedoeld over het nieuwe forum. Problemen kan/mag je aankaarten in de bestaande threads, of je kan een nieuwe maken.

Alle threads zijn nu gewoon gebundeld in dit nieuw forum.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:mijn snelheid is al weken zo'n 30-50 kb/s max. wat ik héél raar vind
is dat sommige websites razendsnel ingeladen worden tegen de maximale
snelheid van 380 kb/s (en nee, dit zijn géén piekjes)

probeer het zelf maar met: http://www........com/

hoe verklaart men dat?

greetz


Gelieve het forum voor de a2f-problemen te gebruiken ipv hier te posten. We willen alles zo veel mogelijk centraliseren. Zo blijft de rest overzichtelijk en wordt jij waarschijnlijk het snelste geholpen.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”