Webshop

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

aangezien hier wel veel volk zit die eens met hardware prutst stel ik de vraag hier maar.

Wie kent er nog enkele goede en goedkope webshops die leveren in belgië ?

Mijn voornaamste webshop nu is 4launch.nl
Maar daar moet je altijd via voorafbetaling betalen of 3% bijbetalen indien je met credietkaart betaalt, ik ben wel erg content van hun RMA procedure (heb al eens een dooie laptop gehad)

ook tones.be heb ik al vaak gebruikt, maar de laatste tijd minder omdat ze heel vaak niet aanbieden wat ik zoek (nu bijvoorbeeld geen enkele low power variant van de i3 processors)

Bij VDH ga ik wel eens als ik dringend dringend iets nodig heb, maar hun website is nogal onoverzichtelijk en hun prijzen niet zo competitief.

Ik veronderstel dat ik er nog vele gemist heb, dus laat de suggesties maar komen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

Ik kom vaak www.alternate.be tegen. Die hebben alleszins een enorm aanbod. Heb er zelf wel nog geen ervaring mee.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Hmmh, als ik het zie ben ik bij 4Launch toch nog goedkoper af:

Mijn christmas shopping cart bij alternate:
(moest zelfs een i3 3220 pakken ipv een 3220T want die laatste hadden ze niet)

Dezelfde shopping cart bij 4Launch:

Zelfs met de 3% credit card fee zit ik nog op 50 euro goedkoper. Heb ik wat geduld en schrijf ik over dan zit ik aan 90 euro goedkoper.

Toch bedankt voor de info.
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Stel uw lijstje eens samen op de Tweakers Pricewatch of op de Duitse/Europese Geizhals. Wedden dat je lijstje nog goedkoper kan als je er de meest voordelige winkel kan uithalen. Op voorwaarde dat die alle artikels in assortiment heeft natuurlijk. :-)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Heb ook nog op 4launch gekocht, geen dienst naverkoop nodig gehad. Heb wel via overschrijving betaald, duurt dan gewoon een 2/3 dagen langer.
Laatste bestelling heb ik wel bij pixmania gedaan omdat daar alles wat ik nodig had op stock was.

PS als je wil afgaan op pricewatch voor meerdere onderdelen toch nog alles vergelijken want de winst op het ene is de meerprijs op iets anders en omgekeerd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

mycom of conrad. Goede ervaring met beide
Nielsvds
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

MyCom heeft scherpe prijzen, als particulier zijn er geen verzendkosten. Voor hardware aankopen op het werk koop ik bij BAS Distribution (My Com tak voor zakelijke klanten)).
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”