heeft nog iemand dit eigenaardig probleem
Als ik met de gsm over de grens gaat kan het 30 min duren vorraleer ik sfr krijg (maar dit zou aan telenet liggen)
maar ik kan niet smsen als ik toestel af en aan leg kan ik terug smsen
bij terugkomst in belgie net hetzelfde probleem
lumia 800
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Dit is een probleem van telenet en enkel telenet.
Die problemen hebben zeer veel mensen met allerhande verschillende toestellen.
Zelf rij ik alle dagen naar vlissingen voor het werk en ook bij mijn galaxy S2 duurt het tot 30 minuten voor ik een nederlands netwerk verkrijg vanaf het moment ik telenet netwerk verlies.
Kom ik dan terug in belgie een uur later ofzo dan kan het ook tot 20 minuten duren voor alweer ik het telenet netwerk opkom vanaf het moment ik het nederlands netwerk verlies.
Bv gisteren avond duurde het tot ik aan stabroek kwam vanuit vlissingen voor ik het nederlands netwerk verloor en dan duurde het tot aan ekeren voor ik weer telenet netwerk had.
Dis is echt niet normaal en ligt helemaal aan telenet want met men proximus kaart had / heb ik dit probleem dus niet zelfs ism dezelfde telefoon.
Die problemen hebben zeer veel mensen met allerhande verschillende toestellen.
Zelf rij ik alle dagen naar vlissingen voor het werk en ook bij mijn galaxy S2 duurt het tot 30 minuten voor ik een nederlands netwerk verkrijg vanaf het moment ik telenet netwerk verlies.
Kom ik dan terug in belgie een uur later ofzo dan kan het ook tot 20 minuten duren voor alweer ik het telenet netwerk opkom vanaf het moment ik het nederlands netwerk verlies.
Bv gisteren avond duurde het tot ik aan stabroek kwam vanuit vlissingen voor ik het nederlands netwerk verloor en dan duurde het tot aan ekeren voor ik weer telenet netwerk had.
Dis is echt niet normaal en ligt helemaal aan telenet want met men proximus kaart had / heb ik dit probleem dus niet zelfs ism dezelfde telefoon.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
hoi,
jazeker, ook bij mij hetzelfde probleem, zit bij telenet, en laatst toen ik naar Tours ging kon ik pas ver over Rijsel "het thuisfront" bereiken want geen netwerk beschikbaar. bij de terugreis was ik al bijna weer thuis (over Kortrijk) toen ik weer op het Telenet netwerk zat. Niet echt betrouwbaar (of handig) dus... en dit is al enkele maanden geleden, maar het duurt blijkbaar voort..
greetz,
jazeker, ook bij mij hetzelfde probleem, zit bij telenet, en laatst toen ik naar Tours ging kon ik pas ver over Rijsel "het thuisfront" bereiken want geen netwerk beschikbaar. bij de terugreis was ik al bijna weer thuis (over Kortrijk) toen ik weer op het Telenet netwerk zat. Niet echt betrouwbaar (of handig) dus... en dit is al enkele maanden geleden, maar het duurt blijkbaar voort..
greetz,
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik wil hier niet tegen spreken dat het aan Telenet ligt, want volgens mij ligt zo'n probleem ook bij telenet.
Maar mijn ervaringen zijn wel goed. GSM van mijn vrouw is bij Telenet, en geen problemen mee. Schakelt automatisch en zonder onderbrekingen over van netwerk...
Maar mijn ervaringen zijn wel goed. GSM van mijn vrouw is bij Telenet, en geen problemen mee. Schakelt automatisch en zonder onderbrekingen over van netwerk...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- proximusboyke
- Elite Poster
over da bereik weet ik het nu ook mijn collega met iphone 5 heeft ook dit probleem
maar smsen is toch wel anders hij kan zonder problemen smen ik kon ook met mijn e6 probleemloos smsen sinds ik met de 800 werk lukket niet.
Dus mijnen kleinsten teen zegt ook dat het aan de gsm zal liggen het probleem van smsen bellen gaat wel
maar smsen is toch wel anders hij kan zonder problemen smen ik kon ook met mijn e6 probleemloos smsen sinds ik met de 800 werk lukket niet.
Dus mijnen kleinsten teen zegt ook dat het aan de gsm zal liggen het probleem van smsen bellen gaat wel
- proximusboyke
- Elite Poster
persoonlijk vind ik het maar een triest toestel woordenboek afleggen kan je precies ook niet