XBMC

Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Ik heb de naam XBMC hier al een paar keer horen vallen.
Wat is dat eigenlijk voor iets.

Ik heb het even opgezocht: XBMC

Dit alles doet me wat denken aan MediaPortal (dat ik lang geleden nog gebruikt heb). Heb toen zelf ook die skins manueel zitten verbeteren en wat nog allemaal. Maar ik ben er toen van af gestapt.

Reden: Zwart was niet echt zwart. En in 'outer space' (bv een aflevering van Star Trek Voyager :wink:) is dit niet echt leuk. Die MediaPortal player werkte met een soort overlay, waardoor zwart nooit als echt zwart doorkwam.

Ik ben toen overgestapt naar Media Player Classic (opgenomen in de K-Lite Codec Pack). MPC is echt fantastisch. Het streamt HD audio (naar je versterker), full HD naar je TV, je kan er een afstandbediening voor programmeren, etc.

Ik heb zelf indertijd een programma geschreven die als 'wrapper' zit rond die MPC. Soort media player beheer (maar dan op mijn eigen maat en voorkeur). Veel houdt dit niet in. Je doorbladert je bibliotheek en je start je video (met MPC). Dit alles via een afstandbediening (bv de vroegere windows MCE remote). In je bibliotheek kan je dan bv ook aanduiden of je die video al gezien hebt of niet (en/of welke waardering je eraan toekent). Dat is eigenlijk een laagje rond je data. Moeilijk om te programmeren is dit niet. Het echte werk zit uiteindelijk in de player (MPC) zelf.

Ik vond overigens bij MediaPortal (indertijd) dat daar teveel toeters en bellen rond zaten.
Terwijl ik zelf liever iets meer basic had.

Anyway... Aan de mensen die XBMC kennen/gebruiken.

1. Wat vinden jullie er zo leuk aan ?
2. Is dit iets gelijkaardigs als MediaPortal ?
3. Wat is de meerwaarde / kwaliteit (inzake video player) tov MPC ?

Groetjes,
Gent32m
Laatst gewijzigd door Gent32m op 28 nov 2012, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik gebruik het op mijn tablet en mijn laptop. Op mijn tablet voornamelijk voor muziek.... op mijn laptop meer voor films. Het connecteert easy met mijn nas...

Het werkt simpel, je kan gemakkelijk een bibliotheek aanleggen. Tumbnails, sorteren, .... etc.....
Mediaportal ken ik niet, dus kan ik ook niet vergelijken... maar ook geen zin om uit te zoeken. XMBC volstaat aan mijn noden.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

en binnenkort kan je er misschien zelfs weepeetv mee kijken ;)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

XBMC en Mediaportal zijn in grote lijnen hetzelfde, althans ze beogen hetzelfde doel :

Omgeving met je mediabibliotheek allemaal zeer mooi weergegeven om dan bij voorkeur met afstandsbediening te gebruiken.

Ik heb beide gebruikt en kan het volgende kwijt :

XBMC => Als je een makkelijke kant en klare oplossing wil. Werkt heel goed out of the box voor veel systemen.
Mediaportal => Als je er meer tijd in wil steken. Maar hier kan je wel verder in gaan dan in xbmc.

Vandaag de dag kan ik het niet meer 10% zeker zeggen maar :

XBMC = gebruik van xbmc internal codecs (geen coreavc), filters etc. xbmc verplicht je binnen de xbmc lijntjes te kleuren.
MediaPortal = bijna volledige vrijheid in het gebruik cvan codecs (wel coreavc), filters etc.

Ik heb zo eens een htpc samengestoken die zo klein mogelijk moest zijn, geen dedicated gpu... hier was de beeldkwaliteit van xbmc ronduit slecht (stutters).
In mediaportal kon ik coravc en filters gebruiken om de balans te vinden tussen vloeiend beeld en beeldkwaliteit.

Conclusie : wil je de makkelijkste oplossing kies xbmc, wil je het volledig naar je hand kunnen zetten (kruipt tijd in) kies mediaportal.

Maar mphc is zeker goed als je die omgeving met bibliotheken, covers en synopsis niet nodig acht.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Jaren Mediaportal gebruikt, ongeveer anderhalf jaar geleden naar XBMC geswitcht en bij gebleven.

Met Mediaportal was het soms geklooi met codecs, en zo dingen moeten voor mij gewoon werken.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Het grootste voordeel aan XBMC ? dat alles redelijk snel te automatiseren valt.
Sabnzbd,Sickbeard & couchpatato op de nas, apparaat met xbmc onder de plasma en kijken maar.....
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

XBMC zit gewoon goed in elkaar, draait zelfs op de raspberry Pi :) Momenteel draai ik OpenElec, wat neerkomt op een OS puur voor XBMC.
En ik ben de laatste tijd wat in Plex aan het kijken, dit schijnt ook erg goed te zijn :).
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

yups, openelec op een usbstick en 30sec later draait alles...
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

XBMC is super easy..
Daar staat de muziek, daar de series, en daar de movies.

Gebruik die en die scraper en doe uw ding, enkele uren later staat alles mooi in een library met fanart etc etc.

Als je een filmke start, kan je met 1 druk op de knop direct een subtitle downloaden.

Alles werkt gewoon direct out of the box.
Support is ook in orde via het forum/bugtracker.
Als je voor €15 een MCE remote koopt via ebay moet je zelfs uwe zetel niet meer uit.

En het ziet er "net echt" uit ook :) Zeker als je de aeon nox skin gebruikt.

Nog een groot voordeel is dat het vrouw-proof is :p
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Die € 15,- voor een MCE remote is zo 2005.
Tegenwoordig staan de app stores vol met remote control apps voor XBMC. Dit werkt door de smartphone via WiFi aan te melden, en dan op een poort te verbinden die XBMC (standaard?) openzet. Werkt veel beter en interactiever.
Afbeelding
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik gebruik de XBMC app op mijn Smartphone maar ik ga mij toch een 2005 remote halen hoor, nothing beats echte drukknoppen als je wat mindless wilt zappen. Nu zit ik constant op mijn smartphone te zien dat ik toch maar nergens mis duw. Akkoord, films enzo kan je rechtstreeks van op je smartphone kiezen, maar al eens geprobeerd Live TV te zien daarmee?
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Kenw00t schreef:Die € 15,- voor een MCE remote is zo 2005.
Tegenwoordig staan de app stores vol met remote control apps voor XBMC. Dit werkt door de smartphone via WiFi aan te melden, en dan op een poort te verbinden die XBMC (standaard?) openzet. Werkt veel beter en interactiever.

Via wifi, pfff, dat is zo 2006...

Niet zwanzen he, remote is en blijft het makkelijkste.
De app is leuk, zeker als je ff wilt bladeren om te denken wat je wilt bekijken. Maar de app kan nog altijd het volume van mijn versterker niet verhogen, of de versterker & tv op de juiste input zetten.
Die logitech harmony remotes zijn wel aan te raden bij een mediabox. Wij gebruiken hier maar 1 afstandsbediening voor alles.
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

^^ 2nd.. Blindelinks uw knoppekes bedienen wil ik u nog wel eens zien doen via XBMC remote oid of uwe smartphone.
En dan mis je het gemak van programmeerbare knoppen via xbmc. Met een app kan je nooit never zoveel functies bedienen als met een fysieke remote.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Waarom een afstandsbediening kopen als CEC ondersteund wordt, dan kan je de basisfunctionaliteit gewoon met de afstandsbediening van je TV bedienen :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

MClaeys schreef:En ik ben de laatste tijd wat in Plex aan het kijken, dit schijnt ook erg goed te zijn :).


I second that :) Plex werkt zeker zo goed als alternatief. Als je een Samsung TV hebt met SmartTV is het zeker de moeite waard aangezien er een app bestaat waardoor je alles rechstreeks op je tv kan afspelen.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik heb zo een MCE remote van toen ik nog XP Media Center had :p En dat werkt perfect. CEC heb ik nog nooit aan de praat gekregen eigenlijk, zal ik eens goed moeten bekijken of men tv dat ondersteunt. Ik ben al blij dat mijn tv automatisch overschakelt naar het juiste kanaal als ik XBMC opstart :).
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

thamar schreef:Via wifi, pfff, dat is zo 2006...

Niet zwanzen he, remote is en blijft het makkelijkste.
De app is leuk, zeker als je ff wilt bladeren om te denken wat je wilt bekijken. Maar de app kan nog altijd het volume van mijn versterker niet verhogen, of de versterker & tv op de juiste input zetten.
Die logitech harmony remotes zijn wel aan te raden bij een mediabox. Wij gebruiken hier maar 1 afstandsbediening voor alles.
Mathy schreef:Ik gebruik de XBMC app op mijn Smartphone maar ik ga mij toch een 2005 remote halen hoor, nothing beats echte drukknoppen als je wat mindless wilt zappen. Nu zit ik constant op mijn smartphone te zien dat ik toch maar nergens mis duw. Akkoord, films enzo kan je rechtstreeks van op je smartphone kiezen, maar al eens geprobeerd Live TV te zien daarmee?

Als je XBMC als TV frontend gebruikt kan ik dat zeer goed begrijpen. Ik wil maar zeggen dat niet iedereen zo'n MCE remote moet gaan halen indien het maar dient om soms eens een film of serie op te zetten. Daarbij, er is meer dan 1 app voor XBMC...

Trouwens, de versterkers/receivers die nu uitkomen hebben allemaal een Ethernet poort en laten zich via een app bedienen. Dus ook hier is eindelijk een evolutie want er zijn al 3rd party apps die alles combineren. :-)
StarWing schreef:^^ 2nd.. Blindelinks uw knoppekes bedienen wil ik u nog wel eens zien doen via XBMC remote oid of uwe smartphone.
En dan mis je het gemak van programmeerbare knoppen via xbmc. Met een app kan je nooit never zoveel functies bedienen als met een fysieke remote.

Spreek je jezelf niet een beetje tegen? Een fysieke remote programmeer je naar keuze met software. Een app is toch ook software? Ik ben er nu zelfs 1 aan het testen die goed bezig is op dat vlak: Unified Remote
Via mijn Nexus 7 bedien ik zo verschillende programma's op mijn HTPC zoals Chrome en XBMC. Er zitten ook basic input controls in, met andere woorden ik heb een virtuele muis (gebruikt het volledig scherm als een soort muismat) en toetsenbord om mijn HTPC te bedienen. Dat wil ik u eens zien doen met een MCE Remote...
En als het nog niet genoeg is kan je ook zelf virtual remotes en homescreen widgets in elkaar steken die volledig custom commands uitvoeren naar keuze.
Afbeelding
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

Ik doel op het feit dat je een MCE remote-knop zeer eenvoudig een andere functie kan geven door een cfg bestand aan te passen in xbmc.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik heb nu xmbc draaien op mijn gk802 android stick... de nieuwe(re) versie doet aan hardware decoding (werkt via mxplayer), en die speelt easy 1080p af. Geen haperingen, goed geluid, enkel de externe subs bij films zitten soms mis.

http://www.cnx-software.com/2013/01/18/ ... platforms/
de koe zegt boe
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Heb ook net een RPI besteld met de bedoeling er Openelec XBMC op te zetten. Hopelijk een leuk hobby-dingetje.
Film, muziek en TVHeadend draait op een QNAP nas, en hoop daarmee alles te kunne nstreamen en ook eventueel via TVHeadend opnames op de nas te kunnen maken via de PVR van Openelec.
Tips zijn welkom.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

johand schreef:Heb ook net een RPI besteld met de bedoeling er Openelec XBMC op te zetten.
Er bestaat een specifieke image voor de RPI van XBMC... deze kan je hier vinden.
johand schreef:Film, muziek en TVHeadend draait op een QNAP nas
Mijn media staat ook op een NAS maar heb toch een aantal issues... heb bijvoorbeeld enorm veel foto's en het genereren van de thumbnails op de RPI gaat enorm traag (met vaak freezes tot gevolg). Ook alle video speelt niet even soepel af omdat de hardware decoding niet voor alle codecs werkt (al kan je voor sommige wel een extra licentie aankopen).
johand schreef:Hopelijk een leuk hobby-dingetje.
Dat is het inderdaad... het is zeker geen vervanging voor een deftige HTPC.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

R2504: openelec heeft ook Rpi builds hoor :)
en mijn ervaring was/is dat openelec vlotter draait op de rpi.

http://openelec.tv/get-openelec/viewcat ... -pi-builds
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Jep, OpenElec draait veel vlotter dan die native XBMC voor de rpi, of misschien hebben ze deze in de tussentijd al een grondige update gegeven maar dat was toch mijn ervaring hiermee :) jammer genoeg kreeg ik bij beiden de s-video uitgang niet goed aan te praat, dus kon het niet gebruiken op de tv van mijn ouders.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De Raspbmc is ondertussen trouwens final (in de laatste beta's was er trouwens al betere performance maar kan het dus niet vergelijken).

Ik heb trouwens geen enkel probleem met de S-Video icm. Raspbmc (heb nog geen TV met HDMI... ik blijf hopen op een betaalbare OLED :wink: ).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik denk eerder dat het aan de tv of aan de rpi ligt, niet aan de software. Het geeft namelijk scrambled beeld met elk OS dat ik er op draai, HDMI werkt wel perfect :p
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

@MClaeys. Kan dat nu dat die Openelec die ik op mijn SD card heb gezet, maar 90 Mb groot is?
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Dat klopt, veel groter zal het bestand niet zijn.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Is het ook mogelijk om m'n dvd collectie van smallville in de XBMC tv-serie bibliotheekmodus te benaderen? Ik heb de dvd's naar mijn pc geript en nu heb ik dus ISO files ... het probleem is dat 1 dvd een aflevering of 4 is .... Is het dan mogelijik om deze in de bibliotheek één voor één te zien met beschrijving?
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ik dacht dat dit mogelijk was. Maar hiervoor kijk je best eens op het forum van XBMC zelf of in één van hun wiki's...
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

om mijn dvd's af te spelen moest ik een MPEG2 license kopen bij raspberry, gelukkig maar 3€
fiestaboyke schreef:het probleem is dat 1 dvd een aflevering of 4 is .... Is het dan mogelijik om deze in de bibliotheek één voor één te zien met beschrijving?
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Vi ... ti-episode
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

En dan krijg ik de episodes apart te zien die op 1 dvd staan?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Als je ze toch ript...Waarom dan niet rippen als verschillende episodes..
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

fiestaboyke schreef:En dan krijg ik de episodes apart te zien die op 1 dvd staan?
Tim H. schreef:Als je ze toch ript...Waarom dan niet rippen als verschillende episodes..
Lijkt me gemakkelijker in 1 file, ik doe het ook zo, maar werk nog maar pas met XBMC, vandaar dat ik het nog niet geprobeerd heb.
Hoe doe jij het dan, meerdere episodes op 1 disc rippen naar aparte bestanden?
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Daar bestaan verschillende tooltjes voor..ik gebruik vooral handbrake..of video.net (link)

Ik gebruik zelf (nog) geen xbmc..maar plex omdat dit een app is op mijn samsung tv.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Bij mijn weten niet. XBMC benaderd een DVD zoals elke mediaplayer: Hij start met de DVD menu structuur of hoe die in elk geval is opgebouwd. Als je rechtstreeks episodes wilt afspelen kan je best je DVD rippen met bijv handbrake en aparte mkv files maken van de episodes. Dit is een tijdsintensieve job gezien de elke DVD verschilt qua structuur.

Misschien dat er betere manieren bestaan maar zo heb ik het eens geprobeerd en ben er dan ook mee gestopt.

tip: misschien kan je bepaalde dingen ineens in het juiste formaat vinden op *bepaalde* plaatsen:)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Vandaag ook XBMC getest op m'n Minix Neo G4, m'n iomega drive die aan een USB hub hangt word niet gevonden. :?
Dan maar weer naar mVideoplayer en MX Player.
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

De Openelec op mijn raspberry ziet er erg knap uit, maar speelt maar 5 sec van een dvd af en daarna wordt het zwart scherm. Eerst speelde hij geen DVD af, maar na de installatie van de MPEG2 & VC1 license die ik kocht bij raspberry, dus al wel iets, maar nog niet zoals het hoort. Kan iemand helpen?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Test eens met andere videoformaten en plaats de resultaten hier eens. Met ISO heb ik op de rpi nooit getest.
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

weke formaten gebruik jij, die wel zeker zouden werken?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hangt er wat vanaf, ik ben nog geen formaten tegen gekomen die niet werkten. Kzal vanavond eens kijken welke formaten ik allemaal heb staan. Ik zal ook eens een dvd als ISO opslaan en eens proberen op men rpi.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”