klantendienst niet bereikbaar?!
Geplaatst: 26 nov 2012, 18:17
Hallo,
Even informeren bij jullie.
Is het mogelijk dat het callcenter niet bereikbaar is? Na de nodige keuze te maken in de menu's krijg ik de melding "wegens onvoorziene omstandigheden is onze klantendiens tijdelijk onbereikbaar".
Ik zou nl. iemand 'live' aan de telefoon willen krijgen ivm een aangerekende volumeblok dat ik niet aangevraagd heb.
BTW: Ik heb ivm met de vorige betaling al moeten telefoneren om dat recht te trekken (..en heb nadien een creditnota ontvangen) maar nu staat dat er weer op. Ik heb een starter abo en ik blijf netjes onder m'n maximum (wel leuk dat het in september van 50 naar 100GB opgetrokken is!). Ik heb ook geprobeerd om m'n factuur te 'betwisten' via de e-servicepagina (na wat zoekwerk) maar nadat ik die keuze maak krijg ik doodleuk een bericht voor m'n neus dat ik de factuur niet kan betwisten! Dat is kafka ten top! Best dat ik nooit geen domiciliëring meer laat doorvoeren!
Zouden ze weer problemen hebben omdat ze hun callcenter personeel weeral op straat gezet hebben of (nu serieuzer) zouden ze effectief mijn oproep kunnen blokkeren aan de hand van het telefoonnummer dat ik ingegeven heb?
Ik probeer al sinds vorige week donderdag!
Als er iemand een deftig mailadres heeft; laat het maar weten want het enige dat ik kan vinden op de website zijn van die voorgekauwde vragen en antwoorden waar ik NIETS mee ben.
GRTZ!!
Even informeren bij jullie.
Is het mogelijk dat het callcenter niet bereikbaar is? Na de nodige keuze te maken in de menu's krijg ik de melding "wegens onvoorziene omstandigheden is onze klantendiens tijdelijk onbereikbaar".
Ik zou nl. iemand 'live' aan de telefoon willen krijgen ivm een aangerekende volumeblok dat ik niet aangevraagd heb.
BTW: Ik heb ivm met de vorige betaling al moeten telefoneren om dat recht te trekken (..en heb nadien een creditnota ontvangen) maar nu staat dat er weer op. Ik heb een starter abo en ik blijf netjes onder m'n maximum (wel leuk dat het in september van 50 naar 100GB opgetrokken is!). Ik heb ook geprobeerd om m'n factuur te 'betwisten' via de e-servicepagina (na wat zoekwerk) maar nadat ik die keuze maak krijg ik doodleuk een bericht voor m'n neus dat ik de factuur niet kan betwisten! Dat is kafka ten top! Best dat ik nooit geen domiciliëring meer laat doorvoeren!
Zouden ze weer problemen hebben omdat ze hun callcenter personeel weeral op straat gezet hebben of (nu serieuzer) zouden ze effectief mijn oproep kunnen blokkeren aan de hand van het telefoonnummer dat ik ingegeven heb?
Ik probeer al sinds vorige week donderdag!
Als er iemand een deftig mailadres heeft; laat het maar weten want het enige dat ik kan vinden op de website zijn van die voorgekauwde vragen en antwoorden waar ik NIETS mee ben.
GRTZ!!