Hallo,
Even informeren bij jullie.
Is het mogelijk dat het callcenter niet bereikbaar is? Na de nodige keuze te maken in de menu's krijg ik de melding "wegens onvoorziene omstandigheden is onze klantendiens tijdelijk onbereikbaar".
Ik zou nl. iemand 'live' aan de telefoon willen krijgen ivm een aangerekende volumeblok dat ik niet aangevraagd heb.
BTW: Ik heb ivm met de vorige betaling al moeten telefoneren om dat recht te trekken (..en heb nadien een creditnota ontvangen) maar nu staat dat er weer op. Ik heb een starter abo en ik blijf netjes onder m'n maximum (wel leuk dat het in september van 50 naar 100GB opgetrokken is!). Ik heb ook geprobeerd om m'n factuur te 'betwisten' via de e-servicepagina (na wat zoekwerk) maar nadat ik die keuze maak krijg ik doodleuk een bericht voor m'n neus dat ik de factuur niet kan betwisten! Dat is kafka ten top! Best dat ik nooit geen domiciliëring meer laat doorvoeren!
Zouden ze weer problemen hebben omdat ze hun callcenter personeel weeral op straat gezet hebben of (nu serieuzer) zouden ze effectief mijn oproep kunnen blokkeren aan de hand van het telefoonnummer dat ik ingegeven heb?
Ik probeer al sinds vorige week donderdag!
Als er iemand een deftig mailadres heeft; laat het maar weten want het enige dat ik kan vinden op de website zijn van die voorgekauwde vragen en antwoorden waar ik NIETS mee ben.
GRTZ!!
klantendienst niet bereikbaar?!
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Gewacht tot na die melding? Tijdje geleden had ik iets gelijkaardig bij Proximus, ook die melding, maar daarna verbonden ze me wel door met een andere dienst die me dan hielp (was om naar GC over te schakelen toen)
Sent from my Lumia 900 using Board Express
Sent from my Lumia 900 using Board Express
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Hier dezelfde zever met Belgacom... begin oktober 2012 overstapt van pack Maximum naar Internet Start...
Laatst gewijzigd door Matthias_VL 05 dec 2012, 22:59, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de promoties zijn enkel voor nieuwe klanten
Je kan ten alle tijde kosteloos opzeggen, hou wel rekening met (onwettige) opzegperiode van een maand
Je kan ten alle tijde kosteloos opzeggen, hou wel rekening met (onwettige) opzegperiode van een maand
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Matthias_VL,
Graag ontvang ik je klantgegevens (klantnummer, contactnummer) via een privé-bericht zodat ik dit voor je kan laten nakijken bij de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik je klantgegevens (klantnummer, contactnummer) via een privé-bericht zodat ik dit voor je kan laten nakijken bij de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste mutmong,
We hebben uw klantgegevens goed ontvangen en het nodige werd reeds gedaan. U zal een antwoord ontvangen via een privé-bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
We hebben uw klantgegevens goed ontvangen en het nodige werd reeds gedaan. U zal een antwoord ontvangen via een privé-bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Ik krijg wel geen foutmelding, maar na een tijdje wachten heb ik het maar opgegeven.
Ik ben naar Belgacom overgeschakeld omdat zij normaal gezien een betere service zouden leveren dan scarlet, maar ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt.
Eens via Eva proberen, anders mogen ze hun spullen terug komen halen.
Ik ben naar Belgacom overgeschakeld omdat zij normaal gezien een betere service zouden leveren dan scarlet, maar ik begin nu toch te twijfelen of dit wel klopt.
Eens via Eva proberen, anders mogen ze hun spullen terug komen halen.