weepee sip response 486 busy here

Plaats reactie
bartdb
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 nov 2012, 02:25

Beste,

Wanneer ik een outbound call probeer op te zetten, krijg ik volgende melding in de logs:

Code: Selecteer alles

   -- Executing [s@macro-dialout-trunk:16] Macro("SIP/1005-00000064", "dialout-trunk-predial-hook,") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk-predial-hook:1] MacroExit("SIP/1005-00000064", "") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:17] GotoIf("SIP/1005-00000064", "0?bypass,1") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:18] GotoIf("SIP/1005-00000064", "0?customtrunk") in new stack
    -- Executing [s@macro-dialout-trunk:19] Dial("SIP/1005-00000064", "SIP/weepee/0496xxxxxx,300,") in new stack
  == Using SIP RTP TOS bits 184
  == Using SIP RTP CoS mark 5
    -- Called SIP/weepee/0496xxxxxx
    -- SIP/weepee-00000065 is making progress passing it to SIP/1005-00000064
[color=#FF0000]    -- Got SIP response 486 "Busy here" back from 91.xxx.xxx.xxx:5060
    -- SIP/weepee-00000065 is busy
  == Everyone is busy/congested at this time (1:1/0/0[/color])
0496xxxxxx Is mijn GSM en is zeker niet in gesprek.

Hoe debug ik dit?

Alvast bedankt!
Bart
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

User agent reset via de WeePee klantentool?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
bartdb
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 nov 2012, 02:25

bedankt voor de tip, heb ik al geprobeerd maar helpt niet
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”