Freevoipdeal: slechts 1 outgoing lijn?

Plaats reactie
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Hallo, Ik merkte vanmiddag dat ik niet kon uitbellen met freevoipdeal terwijl mijn vriendin ook freevoipdeal gebruikte vanop dezelfde IP / Fritzbox. Vroeger lukte dat wel. Hebben jullie ook ervaren dat betamax niet langer twee uitgaande lijnen tegelijk toelaat, al dan niet betalend voor de tweede lijn? Heeft iemand een oplossing om de Fritzbox automatisch naar een tweede beschikbare abonnement te laten switchen?
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Inderdaad heb ik ook gemerkt, ik dacht ook dat meerdere mogelijk was. Ik heb dit opgelost door een tweede account te openen daar. In deze tweede account heb ik het nummer gezet dat ik meest naar bel en lang en alleen ik bel naar dat nummer. Dan de eerste account voor alle andere gsm-nummers. Nu heb ik zowat nooit problemen en kunnen we met twee meestal altijd bellen.

Nadeel:

2 accounts => 2x herladen

Wat ik ook eens voorhad is via de mobilevoip app die enkele error produceerde en mijn gsm gesprek werd meer dan dubbel gerekend, ene gepsrek aan 0,5c/min de andere aan 25c/min ofzo (heb nadien helpdesk gecontacteerd, maar die 'begrepen' mijn probleem niet).
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”