nPVR beperkt bij Scarlet?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Klopt het dat ik maar 1 nPVR opname kan doen met Scarlet? Bij m'n ouders, die Belgacom hebben, kan ik een hele hoop nPVR opnames tegelijk programmeren. Bij mij, met Scarlet, krijg ik de melding dat er een opname conflict is als ik meer dan 2 opnames (1 PVR, 1 nPVR) wil doen?
Is dit ook een functie die ze blokkeren voor Scarlet gebruikers?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Meerdere nPVR opnames tegelijk zijn ook mogelijk bij Scarlet, maar hou er rekening mee dat niet iedere zender via nPVR kan opgenomen worden (en serie-opnames ook niet). De nPVR zenders hebben een oranje bolletje naast de naam in het zender-overzicht: http://www.scarlet.be/nl/tv/opties/zenders/

Het zou trouwens veel beter zijn indien de gebruiker gewoon zelf kan kiezen tussen PVR en nPVR, want nu moet je letten op de volgorde waarin je opnames plant.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

die lijst zal wel niet correct zijn want vier hd & vijf hd staan er niet op? kan me moeilijk voorstellen dat scarlet deze niet aanbied?
maar die 2 zenders zijn wel nog altijd niet beschikbaar op nPVR, met als gevolg dat je snel met conflicten zit als je van deze zenders wil opnemen. ik neem alles op via nPVR en heb nog geen beperking ondervonden, kijk nauwelijks nog iets live, bv 10 opnames tegelijk is geen enkel probleem
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Droes
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2012, 23:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 21 keer

xenne schreef:die lijst zal wel niet correct zijn want vier hd & vijf hd staan er niet op? kan me moeilijk voorstellen dat scarlet deze niet aanbied?
maar die 2 zenders zijn wel nog altijd niet beschikbaar op nPVR, met als gevolg dat je snel met conflicten zit als je van deze zenders wil opnemen. ik neem alles op via nPVR en heb nog geen beperking ondervonden, kijk nauwelijks nog iets live, bv 10 opnames tegelijk is geen enkel probleem

De zenderlijst die geleverd wordt met de decoders heeft VIER HD en VIJF HD er ook nog niet op staan, en hebben nog steeds de oude naam (VT4 en VijfTV). De lijst is gewoon nog niet geupdate.
Afbeelding
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Vier en Vijf HD waren inderdaad de oorzaak van mijn verwarring...! Beetje vreemd dat ze die nog altijd niet op nPVR aanbieden aangezien ze er nu toch al wel even zijn.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vier hd is nu beschikbaar als netwerkopname bij belgacom tv (vijf hd nog niet)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vijf hd is nu blijkbaar ook op het netwerk op te nemen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Je kan via pc ook vier-hd en vijf-hd in nPVR opnemen maar soms kan je niet terzelfdertijd kijken terwijl je nPVR opname bezig is .
De servers kunnen soms niet volgen en zeker voor druk bekeken zenders, tijdens de dag valt dat minder voor wat ook een bewijs is.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”