Werkt er bij iemand tv-overal nog? (ja ik heb abonnement)
Dit is al de 2 de dag dat ik geen tv overal meer kan ontvangen niet op smartphone en niet via de pc....
TV overal werkt niet meer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Nog wat verder getest,
tvoveral via smartphone ICS werkt niet
tvoveral via pc chrome werkt niet
tvoveral via pc IE9 werkt niet
tvoveral via Firefox wel.
tvoveral via smartphone ICS werkt niet
tvoveral via pc chrome werkt niet
tvoveral via pc IE9 werkt niet
tvoveral via Firefox wel.
Laatst gewijzigd door Gray 02 nov 2012, 01:10, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat fenomeen van "webpagina niet gevonden" had ik eerst ook, leek wel of ik automatisch constant uitgelogd werd
maar dan eens naar tv gids gegaan en toen terug naar live tv en het lijkt ook, live tv kijken lukt mij natuurlijk niet aangezien ik geen abo heb erop
hier wel FF
maar dan eens naar tv gids gegaan en toen terug naar live tv en het lijkt ook, live tv kijken lukt mij natuurlijk niet aangezien ik geen abo heb erop
hier wel FF
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Server is weeral tijdelijk onbeschikbaar (pc)
Gebruik het niet zoveel maar 3/4 dat ik er probeer op te raken lukt het niet.
Had gedacht na een jaar 'gratis' in testfase geweest te zijn dat het nu toch wel redelijk stabiel zou zijn...
heb de indruk dat nu het betalend is het nog nooit zo onstabiel geweest is!![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Gebruik het niet zoveel maar 3/4 dat ik er probeer op te raken lukt het niet.
Had gedacht na een jaar 'gratis' in testfase geweest te zijn dat het nu toch wel redelijk stabiel zou zijn...
heb de indruk dat nu het betalend is het nog nooit zo onstabiel geweest is!
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
internet intense? dan zit je al zeker in een oud pack want intense wordt niet meer aangeboden in de nieuwe packs, en in die oude packs is geen sprake van gratis tv overal. tv overal enkel gratis in een maxi pack van na 16/04. je kan natuurlijk altijd van pack veranderen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet favorite packs zijn hernoemt naar maxi packs, maar de specificaties zijn niet gelijk aan de nieuwe maxi packs, daar zit oa meer 3G volume en gratis tv overal. Als je in een oud pack zit moet/kan je overstappen naar een nieuw pack, er hangt ook wel een ander prijskaartje aan. Wie Internet intense, Belgacom tv favorite/intense had (apart of in pack) heeft dat product gewoon behouden, deze zijn echter niet meer beschikbaar in de nieuwe packs
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste,
Via deze link vindt u meer informatie betreffende TV-Overal.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/p ... v%20overal
Met vriendelijke groeten,
Eva
Via deze link vindt u meer informatie betreffende TV-Overal.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/p ... v%20overal
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Ik heb dan toch beslist om in te stappen op het betalende TV-Overal. Ik heb mijn bestelling gedaan gisterenmorgen. Groot was mijn verbazing dat ik te horen kreeg dat door het enorme succes de wachttijd voor de registratie kon oplopen tot 72 uur ! In ieder geval, het werkt inderdaad nog steeds niet en we zijn toch ondertussen 38 uur later. Ik zal het morgen nog eens checken. Is dan blijkbaar dan toch een success ... Iemand anders die dit wil bevestigen ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zitten daar slaven die manueel een knopje moeten aanzetten ergens of zovuurvos schreef:Groot was mijn verbazing dat ik te horen kreeg dat door het enorme succes de wachttijd voor de registratie kon oplopen tot 72 uur !
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
activeren van een dienst als tv overal lijkt me idd maar een formaliteit, beetje belachelijk dat klant daar 72h moet op wachten, me dunkt. en dat van het enorme succes, dat betwijfel ik eerlijk gezegd.... denk dat het eerder een argument is dat klanten aanwenden om naar telenet te gaan, want daar is yelo nog gratis.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Sedert het betalend geworden is ja, mensen met abo geraken er niet op etc. Met het produkt zelfs is niets mis heb ik de indruk, kan de gratis zenders probleemloos bekijken op al mijn devices...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Ondertussen werkt het hier bij mij sinds vanmoregen. Zowel op mijn smartphone als via een browser werkt het goed. Kan niet klagen (tot nu toe), heb nog geen enkele keer een foutmelding gekregen zoals tijdens de testfase dikwijls gebeurde met "Server buiten dienst. Gelieve later opnieuw te proberen". Nu ja, nu het betalend is, zitten er uiteraard een heel pak minder gebruikers op het systeem.
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Dat is exact wat ik kreeg. Alhoewel ik het dus al geactiveerd had bleef er een melding komen dat ik me moest registreren. Van zodra ik die melding niet meer kreeg was ik dus pas écht geregistreerd.
- hardyscript
- Premium Member
- Berichten: 540
- Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
ik krijg ook de melding dat ik me moet registreren met een maxi pack.
Ook kan ik op mijn iphone niet inloggen is dat normaal ?
Ook kan ik op mijn iphone niet inloggen is dat normaal ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben je zeker dat je een maxi pack hebt van na 16/04? ttz met 1GB gratis 3G volume, en niet 250MB
zo ja, eens contact nemen met klantendienst
zo nee is het normaal, want tv overal zit enkel gratis in de nieuwe maxi packs van na 16/04
zo ja, eens contact nemen met klantendienst
zo nee is het normaal, want tv overal zit enkel gratis in de nieuwe maxi packs van na 16/04
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Yelo zou in de (nabije) toekomst ook betalend worden... als ze het tenminste werkend krijgen op PC.rtl schreef:zelfs bij de bloedzuigers van telenet is dit inbegrepen in elk pack..
-
- Elite Poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
hehe, daar vreesde ik ook al voor eigenlijk.. als bgc er geld kan uit slaan doet telenet gewoon hetzelfde ipv een betere service te geven.. bewijst nog maar eens wat een schandaleuze providers wij hier hebben
hopelijk dat mobistar volgend jaar eindelijk deftige triple play kan aanbieden op de kabel
hopelijk dat mobistar volgend jaar eindelijk deftige triple play kan aanbieden op de kabel