Hallo,
Onlangs bestelde ik voor mijn ouders EDPnet. Voordien hadden ze Dommel netconnect op een actieve Belgacom lijn (beiden opgezegd op 15/10), om vanaf 16/10 EDPnet just in case + telefonie te hebben. Aangezien ik niet 100% zeker van mijn stuk was wat er allemaal met bekabeling enzoverder diende te gebeuren en de situatie verschilde van mijn nieuwe woning (met raw copper + vdsl) bestelde ik de optie "Test & label" mee. Zonder echt goed te weten wat dit inhoudt moet ik eerlijk toegeven.
Op 16/10 verliep alles goed. Belgacom kwam langs om laswerken uit te voeren, en wat later kon ik al op internet. Volgens de Belgacom medewerkers (zowel telefonisch als diegene die de werken uitvoerden) zou nog een EDPnet medewerker langskomen (= de test & label optie?). We hebben nooit iemand gezien, ook al was dit niet nodig want alles werkte perfect.
Eigenlijk heb ik dus hetzelfde zien gebeuren als bij mezelf (laswerken + ik die de geconfigureerde modem/router in de wandcontactdoos stop), maar er staat nu natuurlijk €50 extra op de eerste factuur voor die test & label. De uitleg van een helpdesk medewerker kon me niet duidelijk maken wat ik er nu extra was gebeurd voor die optie.
Iemand raad? Heb het gevoel €50 door het raam gegooid te hebben.
Alvast bedankt,
perfen
Test & Label aangerekend
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Laatste keer dat ik een lijn met test & label heb besteld bij edpnet is Belgacom het koperpaar komen afmonteren in een contactdoos en heeft daar de CID op genoteerd en even de Syncro getest.