Zelfstandige met CNG wagen

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
PtrBdts
Starter
Starter

Dag iedereen

ik ben een student aan Thomas More hogeschool in Mechelen (voormalige Lessius). Momenteel moet ik voor een opdracht onderzoek doen over CNG. Hiervoor is mij gevraagd interviews af te nemen.

Mijn vraag is dus of het mogelijk is om iemand te interviewen die in het bezit is van een wagen die op CNG rijdt. Dit zou mij ontzettend helpen aangezien er in België nog niet zoveel CNG-rijders zijn.

Liefst in de omgeving van Mechelen/Leuven. Moest dit verder zijn, geen enkel probleem!

Dank bij voorbaat!

Mvg
Pieter Buedts
FORZA M
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb nog autotechnologie gedaan aan De Nayer" en heb destijds mijn eindwerk gemaakt in verband met CNG-wagens. Ik zou eens contact opnemen met Colruyt. Zij zetten momenteel het hardst in op CNG, en zullen dus ook in hun bedrijfswagenpark wel een hoop CNG-wagens rijden hebben. (Baas/Eigenaar rijdt met een in Zweden omgebouwde Volvo V70 op CNG).

Als het echt een zelfstandige moet zijn kan ik je enkel maar aanraden om bvb. eens bij een garage die bedrijfsvoertuigen op CNG verkoopt te gaan informaeren of ze u in contact kunnen brengen met een klant die er ééntje aangekocht heeft. Opel en Iveco zijn dan bvb. goede merken om te starten, die zetten nogal hard in op CNG.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Voor de mensen die niet weten wat CNG is:

CNG of Compressed Natural Gas
ddatsboy1
Starter
Starter

Beste,

Inderdaad, COLRUYT - DATS 24 zal zijn project "rijden op aardgas" verder uitbouwen en volgend jaar (2013) een tiental CNG stations openen. Indien je verdere info wil, zijn we bereid je verder te helpen.

gom gom gom nogmaals geen reclame en/of persoonlijke gegevens op forum neerzetten
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”