Mobistar weet het effe niet meer...
Geplaatst: 07 okt 2012, 15:26
Een tijd geleden heb ik via aangetekende brief Mobistar laten weten om mijn my15 contract per 01/10 op te zeggen en om te zetten naar een Tempo-betaalkaart.
Vorige week voor de eerste keer gebeld en vanaf 04/10 zou de omzetting een feit zijn (dus al eigenlijk 3 dagen te laat!).
Vorige woensdag een nieuwe simkaart gaan halen en nummer laten omzetten. Vanaf vorige donderdag kon ik echter blijven bellen en sms'en alhoewel ik mijn tempo-simkaart nooit bijgeladen had.
Daar ik geen goesting heb om nog maar enige factuur te krijgen belde ik hiervoor reeds 4 maar met Mobistar.
Vandaag dan nog maar eens gebeld en wat blijkt: in het "ene" systeem is mijn contract beëindigd en sta ik als Tempo-klant, in het "andere" systeem ben ik nog steeds my15 abonnee...
Op mijn vraag hoe dit kon.....geen antwoord
Op mijn vraag wanneer dit opgelost gaat worden.....geen antwoord
Wel zei de jongedame mij dat ik in de periode dat ze het gaan onderzoeken, ik gewoon "gratis" ga mogen blijven bellen en sms'en.
Toch weer een mooi staaltje van professionaliteit...
Vorige week voor de eerste keer gebeld en vanaf 04/10 zou de omzetting een feit zijn (dus al eigenlijk 3 dagen te laat!).
Vorige woensdag een nieuwe simkaart gaan halen en nummer laten omzetten. Vanaf vorige donderdag kon ik echter blijven bellen en sms'en alhoewel ik mijn tempo-simkaart nooit bijgeladen had.
Daar ik geen goesting heb om nog maar enige factuur te krijgen belde ik hiervoor reeds 4 maar met Mobistar.
Vandaag dan nog maar eens gebeld en wat blijkt: in het "ene" systeem is mijn contract beëindigd en sta ik als Tempo-klant, in het "andere" systeem ben ik nog steeds my15 abonnee...
Op mijn vraag hoe dit kon.....geen antwoord
Op mijn vraag wanneer dit opgelost gaat worden.....geen antwoord
Wel zei de jongedame mij dat ik in de periode dat ze het gaan onderzoeken, ik gewoon "gratis" ga mogen blijven bellen en sms'en.
Toch weer een mooi staaltje van professionaliteit...