Pagina 1 van 1

Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 07 okt 2012, 15:26
door finchy
Een tijd geleden heb ik via aangetekende brief Mobistar laten weten om mijn my15 contract per 01/10 op te zeggen en om te zetten naar een Tempo-betaalkaart.
Vorige week voor de eerste keer gebeld en vanaf 04/10 zou de omzetting een feit zijn (dus al eigenlijk 3 dagen te laat!).
Vorige woensdag een nieuwe simkaart gaan halen en nummer laten omzetten. Vanaf vorige donderdag kon ik echter blijven bellen en sms'en alhoewel ik mijn tempo-simkaart nooit bijgeladen had.
Daar ik geen goesting heb om nog maar enige factuur te krijgen belde ik hiervoor reeds 4 maar met Mobistar.

Vandaag dan nog maar eens gebeld en wat blijkt: in het "ene" systeem is mijn contract beëindigd en sta ik als Tempo-klant, in het "andere" systeem ben ik nog steeds my15 abonnee...
Op mijn vraag hoe dit kon.....geen antwoord
Op mijn vraag wanneer dit opgelost gaat worden.....geen antwoord
Wel zei de jongedame mij dat ik in de periode dat ze het gaan onderzoeken, ik gewoon "gratis" ga mogen blijven bellen en sms'en.

Toch weer een mooi staaltje van professionaliteit...

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 07 okt 2012, 22:58
door _°GroovYTuner°_
Gratis? ik zou dat maar niet geloven..
W8 maar eerst af op uw factuur :-o

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 07:33
door Avenger 2.0
Die factuur gaat ge inderdaad zeker krijgen. Moest je een domiciliëring hebben, misschien geen slecht moment om deze stop te zetten bij je bank. Zou me niet verwonderen moesten ze je alles aanrekenen en nog onterechte verbrekingskosten erbij ook.

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 11:42
door ik000ike
faktuur gewoon terugsturen , gezien je je kontrakt opgezegd had hebben ze geen recht meer om deze te versturen.

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 14:32
door LPS
Ik dacht via een M*medewerker gehoord te hebben dat het soms mogelijk is dat het resterende tegoed van op de factuur overgezet wordt als Tempokrediet (het vooruitbetaalde gedeelte van je abo en andere eventuele tegoeden). Maar of het hier het geval is weet ik niet.

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 14:47
door Quid pro quo
TS, PM mij je gsmnummer en dan kijk ik het wel even na voor u wat er juist aan de hand is

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 19:52
door finchy
Ongeveer 10 min. na de pm naar Quid was het probleem opgelost!
Waarvoor dank!

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 21:22
door LPS
En wat was het probleem concreet eigenlijk (indien niet privé)?

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 22:31
door finchy
In het facturatiesysteem stond ik als Tempo-klant, op het netwerk als abonnee.
Ik vraag mij af wat er gebeurd was als ik alles zo had gelaten, want dan had men niet doorgehad dat ik gratis zou bellen en sms'en... :banana:

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 08 okt 2012, 23:51
door LPS
Sorry, verkeerde vraag gesteld.
Nieuwe poging: wat is er misgegaan bij Mobistar dat je in twee systemen verschillend stond? Wie deed wat wanneer en hoe fout en hoe kan dit vermeden worden?

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 09 okt 2012, 00:06
door Steven7
Als je weggaat bij Mobistar blijf je altijd nog een dag of 2 administratief in het systeem staan, zelfs al zit je ondertussen bij een andere provider.
Daarna ga je er automatisch uit.

Re: Mobistar weet het effe niet meer...

Geplaatst: 09 okt 2012, 08:27
door finchy
LPS schreef:Sorry, verkeerde vraag gesteld.
Nieuwe poging: wat is er misgegaan bij Mobistar dat je in twee systemen verschillend stond? Wie deed wat wanneer en hoe fout en hoe kan dit vermeden worden?
Die vraag stel je beter aan Quid!