Mobistar weet het effe niet meer...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
finchy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jun 2007, 23:53

Een tijd geleden heb ik via aangetekende brief Mobistar laten weten om mijn my15 contract per 01/10 op te zeggen en om te zetten naar een Tempo-betaalkaart.
Vorige week voor de eerste keer gebeld en vanaf 04/10 zou de omzetting een feit zijn (dus al eigenlijk 3 dagen te laat!).
Vorige woensdag een nieuwe simkaart gaan halen en nummer laten omzetten. Vanaf vorige donderdag kon ik echter blijven bellen en sms'en alhoewel ik mijn tempo-simkaart nooit bijgeladen had.
Daar ik geen goesting heb om nog maar enige factuur te krijgen belde ik hiervoor reeds 4 maar met Mobistar.

Vandaag dan nog maar eens gebeld en wat blijkt: in het "ene" systeem is mijn contract beëindigd en sta ik als Tempo-klant, in het "andere" systeem ben ik nog steeds my15 abonnee...
Op mijn vraag hoe dit kon.....geen antwoord
Op mijn vraag wanneer dit opgelost gaat worden.....geen antwoord
Wel zei de jongedame mij dat ik in de periode dat ze het gaan onderzoeken, ik gewoon "gratis" ga mogen blijven bellen en sms'en.

Toch weer een mooi staaltje van professionaliteit...
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Gratis? ik zou dat maar niet geloven..
W8 maar eerst af op uw factuur :-o
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Die factuur gaat ge inderdaad zeker krijgen. Moest je een domiciliëring hebben, misschien geen slecht moment om deze stop te zetten bij je bank. Zou me niet verwonderen moesten ze je alles aanrekenen en nog onterechte verbrekingskosten erbij ook.
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

faktuur gewoon terugsturen , gezien je je kontrakt opgezegd had hebben ze geen recht meer om deze te versturen.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik dacht via een M*medewerker gehoord te hebben dat het soms mogelijk is dat het resterende tegoed van op de factuur overgezet wordt als Tempokrediet (het vooruitbetaalde gedeelte van je abo en andere eventuele tegoeden). Maar of het hier het geval is weet ik niet.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Quid pro quo
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

TS, PM mij je gsmnummer en dan kijk ik het wel even na voor u wat er juist aan de hand is
finchy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jun 2007, 23:53

Ongeveer 10 min. na de pm naar Quid was het probleem opgelost!
Waarvoor dank!
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

En wat was het probleem concreet eigenlijk (indien niet privé)?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
finchy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jun 2007, 23:53

In het facturatiesysteem stond ik als Tempo-klant, op het netwerk als abonnee.
Ik vraag mij af wat er gebeurd was als ik alles zo had gelaten, want dan had men niet doorgehad dat ik gratis zou bellen en sms'en... :banana:
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Sorry, verkeerde vraag gesteld.
Nieuwe poging: wat is er misgegaan bij Mobistar dat je in twee systemen verschillend stond? Wie deed wat wanneer en hoe fout en hoe kan dit vermeden worden?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Als je weggaat bij Mobistar blijf je altijd nog een dag of 2 administratief in het systeem staan, zelfs al zit je ondertussen bij een andere provider.
Daarna ga je er automatisch uit.
finchy
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jun 2007, 23:53

LPS schreef:Sorry, verkeerde vraag gesteld.
Nieuwe poging: wat is er misgegaan bij Mobistar dat je in twee systemen verschillend stond? Wie deed wat wanneer en hoe fout en hoe kan dit vermeden worden?


Die vraag stel je beter aan Quid!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”