Mobistar oncorrecte behandeling
Geplaatst: 03 okt 2012, 20:05
Hallo,
Ik heb volgende situatie...
iedere 9de van de maand sluiten ze mijn facturatie af.
dus als ik na de 9de een wijzing van tariefplan doen,moet ik tot volgende maand wachten...
Nu heb ik het volgende voor:
op de 11 vraag ik een wijziging aan,daar bevestigen ze me dat die pas volgende maand de 9de doorgaat...
nu blijkt deze wijziging op de 13de zijn doorgevoerd....dit zonder me dit ook te melden....
het gevolg: al mijn smsen zijn aangerekend,dit terwijl deze kosteloos moesten zijn....
Ik bel naar Mobistar,daar zeggen ze me doodleuk dat ik deze moet betalen...
en vermits ik bij hun weg ga als klant,heeft die dame me duidelijk gemaakt dat ze geen moeite meer voor me doet om deze recht te trekken...en heeft de lijn ingesmeten...
wat vinden jullie hier van?
Wat kan ik nu nog doen?
Groetjes,
Ik heb volgende situatie...
iedere 9de van de maand sluiten ze mijn facturatie af.
dus als ik na de 9de een wijzing van tariefplan doen,moet ik tot volgende maand wachten...
Nu heb ik het volgende voor:
op de 11 vraag ik een wijziging aan,daar bevestigen ze me dat die pas volgende maand de 9de doorgaat...
nu blijkt deze wijziging op de 13de zijn doorgevoerd....dit zonder me dit ook te melden....
het gevolg: al mijn smsen zijn aangerekend,dit terwijl deze kosteloos moesten zijn....
Ik bel naar Mobistar,daar zeggen ze me doodleuk dat ik deze moet betalen...
en vermits ik bij hun weg ga als klant,heeft die dame me duidelijk gemaakt dat ze geen moeite meer voor me doet om deze recht te trekken...en heeft de lijn ingesmeten...
wat vinden jullie hier van?
Wat kan ik nu nog doen?
Groetjes,