Mobistar oncorrecte behandeling

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

Ik heb volgende situatie...

iedere 9de van de maand sluiten ze mijn facturatie af.
dus als ik na de 9de een wijzing van tariefplan doen,moet ik tot volgende maand wachten...

Nu heb ik het volgende voor:
op de 11 vraag ik een wijziging aan,daar bevestigen ze me dat die pas volgende maand de 9de doorgaat...
nu blijkt deze wijziging op de 13de zijn doorgevoerd....dit zonder me dit ook te melden....

het gevolg: al mijn smsen zijn aangerekend,dit terwijl deze kosteloos moesten zijn....

Ik bel naar Mobistar,daar zeggen ze me doodleuk dat ik deze moet betalen...
en vermits ik bij hun weg ga als klant,heeft die dame me duidelijk gemaakt dat ze geen moeite meer voor me doet om deze recht te trekken...en heeft de lijn ingesmeten...

wat vinden jullie hier van?
Wat kan ik nu nog doen?

Groetjes,
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 788
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Is een beetje het probleem bij Mobistar... Paar keer blijven bellen naar de Mobistar helpdesk (0800/97608) tot je een bereidwillig persoon aan de lijn krijgt die je verder wil/kan helpen ,want uiteindelijk (zouden ze het allemaal moeten) kunnen (ze het allemaal) als de kennis en wil er maar is....
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb ook problemen gehad
ik hing van my25 naar de panter 60
aangevraagd 27/7 uitgevoerd 28/7 maar mijn facturatieperiode begint de 28e
begin augustus krijg ik faktuur periode 28/7 tem 27/8 my25 want bij mobistar betaal je altijd voorruit
begin september krijg ik faktuur 28/8 tem 28/9 panter 60 + correctie 28/7 tem 27/8 panter 60
dus ik moest 60+60 betalen ik bellen naar mobistar kzeg ik kan dat begrijpen dat je 2x panter 60 doet maar dan moet je wel die 25€ aftrekken die ik al betaald heb en ze wilden niet heb heel veel gebeld en tenslotte klacht neergelegd bij de ombudsdienst en 2 weken later was het in orde en heb al creditnota gehad .
paar keer proberen te bellen en als het niet lukt de ombudsdienst wel bij vermelden dat je al een paar keer hebt gebeld anders gaan ze de klacht zowieso niet aanvaarden

mobistar is goed zolan je niks moet wijzigen dan loopt alles fout :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
MobistarWebcare
Official
Official
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012, 09:12

dommelgebruiker schreef:Hallo,

Ik heb volgende situatie...

iedere 9de van de maand sluiten ze mijn facturatie af.
dus als ik na de 9de een wijzing van tariefplan doen,moet ik tot volgende maand wachten...

Nu heb ik het volgende voor:
op de 11 vraag ik een wijziging aan,daar bevestigen ze me dat die pas volgende maand de 9de doorgaat...
nu blijkt deze wijziging op de 13de zijn doorgevoerd....dit zonder me dit ook te melden....

het gevolg: al mijn smsen zijn aangerekend,dit terwijl deze kosteloos moesten zijn....

Ik bel naar Mobistar,daar zeggen ze me doodleuk dat ik deze moet betalen...
en vermits ik bij hun weg ga als klant,heeft die dame me duidelijk gemaakt dat ze geen moeite meer voor me doet om deze recht te trekken...en heeft de lijn ingesmeten...

wat vinden jullie hier van?
Wat kan ik nu nog doen?

Groetjes,



Hallo dommelgebruiker!

Is dit probleem ondertussen al opgelost?
Indien niet, mag je altijd contact opnemen met ons via privé bericht op Facebook of Twitter.

Groeten,
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”