zal scarlet verdwijnen met tijd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik kreeg telefoon van belgacom om te vragen bij welke provider ik zat. Ik zeg scarlet.

Ja Mijnheer, wij weten dat scarlet een zusterbedrijf van ons is maar we zouden toch graag iemand langs sturen om eens de opties te bekijken om naar belgacom over te schakelen.....

Is belgacom aan het proberen om de scarlet klanten, "echte" belgacom te laten worden om scarlet zo stilaan uit te laten doven ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik zou daar niets meer achter zoeken dan een (over-)ijverige Belgacom medewerker, die graag "nieuwe" klanten aanwerft (oogt waarschijnlijk positief op zijn/haar beoordeling :))

Volgens mij heeft Belgacom geen enkel voordeel om klanten van Scarlet af te snoepen, en kan zijn efforts beter concentreren om klanten van Telenet e.a. af te nemen, maar dat ziet zo'n individuele medewerker niet.
Indien Scarlet ooit zou verdwijnen, dan zal dat gewoon geïntegreerd worden in Belgacom, hiervoor moeten ze niet klant per klant benaderen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

belgacom zal nooit verkopers op pad sturen !!!
Dat zijn externe firmas.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik denk ook niet dat Scarlet zo maar zal verdwijnen,gewoon omdat er heel wat verandering staat aan te komen,met de opstelling van de kabel onder andere( en ook dat Belgacom andere providers zal moeten toelaten om dig. tv aan te bieden).
Ik denk dat het providers landschap hier danig zal veranderen,met meerdere nieuwe providers ( vooral op die kabel).
En daardoor zal Belgacom Scarlet wel goed kunnen gebruiken als low kost provider,van het huis.
Dat telefoontje van een Belgacom medewerker zal wel een administratieve vergissing geweest zijn denk ik.
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

zal wel geen belgacom zijn die u gecontacteerd heeft inderdaad
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”