Scarlet meter werkt niet goed!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gast

Een vriend van me heeft zitten testen met zijn scarlet lijn en al meer dan een week is die meter blijven steken op bijna 30 gig.

De afgelopen dagen heeft ie er zeker nog 15 - 20 gig bovenop gedaan maar dat komt niet op de teller te staan , dus is er toch iets mis mee.

Als bewijs een screen:
Alhoewel dit niet echt als bewijs kan tellen maar voor diegene die het wel willen geloven hierzo.

Afbeelding
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Mhhh.. gewoon uit curiositeit...
Als je boven de limiet van 15Gb komt, kom je dan op smallband alla Telenet?

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Ja goeie vraag ...

Ik hoop dat ze je dan op z'n minst een mailtje sturen en niet gewoon extra volume packs op de volgende factuur zetten ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gast

Nee na 15 Gb is er eigenlijk geen verandering merkbaar , nog altijd dezelfde constant snelheid.

Maar van iemand vernomen die bij scarlet werkt dat de limieten nu nog niet echt gaan meetellen tot begin Juni dan zouden ze het gaan toepassen door middel van betaling voor de extra traffiek die je verbruikt.
sgt
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

dat die limieten nog niet worden toegepast kan ik bevestigen.
ken ook iemand met een scarlet abo en die had op 2dagen 15 gig binnen en kan nog steeds rustig doordoen tegen hoge snelheid.ondertussen heeft hij natuurlijk het aantal gig al een paar keer vermenigvuldigd.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Mmmhh... echt wel fijn om te horen.
De invoeging van een meter bij Scarlet was namelijk een van de oplossingen om de a2fgebruikers wat meer ademruimte te geven.
Als die nu niet toegepast worden en iedereen kan nog zijn gang gaan, dan kan dit niet veel nut hebben he...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

op het ogenblik zit de meter nog in een testfase, er is ons beloofd dat wij het tijdig zullen weten wanneer de testfase voorbij is
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ptourist
Starter
Starter

Ik heb me dan ook maar even geregistreerd.
(Gast)
Want denk eraan nog meer te posten en een nick is dan altijd wel handig meegenomen.

Ik moet wel zeggen dat ik nog overweeg om een extra account bij te nemen (A2F) bovenop mijn Telenet maar ik zie hier zoveel dingen die mer ervan weerhouden ( wou eerst naar Scarlet gaan maar nu die ook met limieten afkomen )

Beter zou zijn als de enkele groten er wat goede gezonde concurrentie bijkregen :-D
bubbs
Pro Member
Pro Member

ptourist schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik nog overweeg om een extra account bij te nemen (A2F)

Bwa, als ge een masochistisch trekje hebt of zeer veel geduld, zou ik het u zeker niet direct afraden... :bang:
C-Phest
Premium Member
Premium Member

SeNsEi Ze0n schreef:op het ogenblik zit de meter nog in een testfase, er is ons beloofd dat wij het tijdig zullen weten wanneer de testfase voorbij is

Bij Belgacom heeft die testfase zelfs een paar jaar geduurd vooraleer ze dat ding werkende gekregen hebben :D

Ni dat ik daar mee ingezeten heb hoor ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”