Telenet opent wifi-homespots voor alle internetklanten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Telenet gaat zijn wifi-homespots openstellen voor alle internetklanten. Voordien konden enkel klanten die zelf een deel van hun draadloze internetverbinding openstelden van deze wifi-toegangspunten gebruikmaken.

Steven Van den Neucker van Telenet: 'We kregen veel vragen van klanten of het niet mogelijk was om gebruik te maken van het homespot-netwerk, ook als ze niet de specifieke hardware bezaten. We hebben dan ook gezocht naar een oplossing. Gezien het belang van gratis wifi-locaties naast 3G, willen we immers zo veel mogelijk klanten deze extra dienst aanbieden.'

Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120906_067
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mooi... zo is de discriminatie weg voor mensen met een modem-only oplossing.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hoe gaan ze nu vermijden dat klanten massaal hun Homespot gaan afzetten, wat er dan weer voor gaat zorgen dat het hele Homespot gebeuren compleet ineen zakt ? Of hopen ze dat 90% van hun klanten ofwel onwetend of altruistisch is ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

90%... volgens mij is 99% onwetend in dit alles... langs de andere kant denk ik ook dat maar een zeer klein percentage van de homespots ooit bezoek krijgt, dus als iemand in bommerskonten z'n homespot zou uitschakelen, so what.
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

same here,
het signaal van de telenet wifi modem geraakt nauwelijks tot op de straat, 25/30m verder,
geen enkele meerwaarde voor mij,noch voor passanten/bezoekers. dus allang D-link met eigen wifi netwerk. homespot "off"

groeten,
B.
coolsmoe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 dec 2010, 09:38
Bedankt: 1 keer

Ahah, heb een modem only, dus dit is goed nieuws. :)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Moet het niet zijn, "voor alle Telenet internetklanten"?
Jeefff
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 jun 2012, 11:25
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nu ben ik helemaal content met mijn Modem-Only...
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

idem voor mij ! modem only 2.0 opstelling en nu gratis surfen overal in belgie ! :P zalig :P
bluezy
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 02 okt 2010, 14:34
Bedankt: 7 keer

browndwarfus schreef:same here,
het signaal van de telenet wifi modem geraakt nauwelijks tot op de straat, 25/30m verder,
geen enkele meerwaarde voor mij,noch voor passanten/bezoekers. dus allang D-link met eigen wifi netwerk. homespot "off"

groeten,
B.
Het is niet de bedoeling dat dit signaal tot op straat te gebruiken is. Waarom denken de mensen dat ? Dan zou je stil moeten blijven staan ! Misschien als er een bushalte voor je deur is of zo ...

Nee, het is vooral bedoeld om te gebruiken in de horeca zonder dat die speciaal een hotspot moeten installeren, of als je bij vrienden op bezoek bent. Of om het wifi netwerk van je buurman te gebruiken, zelfs als je er zelf geen hebt.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Altijd handig om even snel met de auto te stoppen voor iemand zijn huis en snel iets op te zoeken toch? WiFi kan ver gaan in buurten waar er amper tot geen andere WiFi gebruikers zijn, maar in een gewone omgeving zal dit inderdaad niet denderend zijn.

Kan je eigenlijk als niet-telenet klant op die homespots (bvb zoals bij de hotspots : betalend)?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
pcfreak49
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 apr 2012, 13:57
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Ik vind homespot leuk omdat ik deze week naar de knapper ben gegaan, en daar hebben ze homespot moest even wachten ik had mijn tablet bij, en dan heb ik ingelogd met mijn gegevens van thuis zodat ik verder kan werken :-D

[Afbeelding Post made via mobile device ]
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Dettie schreef:... en nu gratis surfen overal in belgie ! :P zalig :P
Helaas is heel België een beetje utopisch. In Wallonië zijn er amper tot geen homespots. Wel her en der hotspots.
Logisch ook gezien Telenet niet actief is in Wallonië (uitgezonderd Komen) :-)
krisken schreef:Kan je eigenlijk als niet-telenet klant op die homespots (bvb zoals bij de hotspots : betalend)?
Ik vrees dat dat niet mogelijk is. Alleen de internetklanten van Telenet kunnen er gebruik van maken:
GEBRUIKSVOORWAARDEN TELENET-HOMESPOT schreef:Artikel 1: Ter beschikkingstelling van de Dienst
Telenet stelt de Dienst enkel ter beschikking van Telenet Internetklanten.
Ook op het inlogscherm van de homespot staat er verder nergens iets over een eventuele betaaloptie.

Screenshot Telenet Homespot: http://img502.imageshack.us/img502/1233/homespot.png
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ohja, we kunnen wel delen hé... jij mag mijn login van belgacom.. en ik die van u.... 8)

ok, grapke, ik ben al voorzien :angel:
de koe zegt boe
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Belgacom? Pech, emmek niet :) Maar voor binnen BE heb ik mijn proximus kaartje hé (generation connect) :)
Dergelijke initiatieven zoals belgacom fon en telenet homespot zijn op zich niet slecht voor bvb bij vrienden etc. Echter als je geen klant bent van datzelfde telecombedrijf moet je ofwel betalen (belgacom fon) ofwel heb je pech (telenet homespot).
Heb ik opgelost door een tweede SSID de lucht in te sturen waarvan de snelheid gelimiteerd is zodat vrienden en familie hier ook hun laptop, gsm of tablet kunnen gebruiken. En dat SSID staat gewoon "open".

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

bluezy schreef:Het is niet de bedoeling dat dit signaal tot op straat te gebruiken is. Waarom denken de mensen dat ? Dan zou je stil moeten blijven staan ! Misschien als er een bushalte voor je deur is of zo ...
Nochtans zeer handig in stad. Heb zelf geen data-abonnement voor mijn smartphone (vanwege SIM van 't werk) maar in een stad kan ik toch vrij rap op straat online geraken. Om nog maar te zwijgen van de keren dat ik het zelfs niet merk omdat ik die auto-login app gebruik.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

ieder zijn eigen internet is kassa
internet delen wat bij velen mogelijk is = geen kassa
beveiligen maar he boys
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

@fendtje
Kan je ook af en toe eens iets posten met toegevoegde waarde?
Of is dit teveel gevraagd :-( .
krisken schreef:Dergelijke initiatieven zoals belgacom fon en telenet homespot zijn op zich niet slecht voor bvb bij vrienden etc. Echter als je geen klant bent van datzelfde telecombedrijf moet je ofwel betalen (belgacom fon) ofwel heb je pech (telenet homespot)..
Je hebt wel altijd iemand in je familie- of kennissenkring die bij de andere provider zit.
Ik zit bij Belgacom, mijn dochter(s) bij Telenet. Met mekaar's login kunnen we dus overal op Fon en Homespots.

Enig verschil: de Telenet login is je Telenet user+pwd. Dat geef je niet gemakkelijk door, gezien dit ook toegang heeft tot de account en de mail. Bij Belgacom geef je geen privacy weg met het doorgeven van je Fon login.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

tis natuurlijk wel zo.... dat in principe ik mijn internet zou kunnen opzeggen, en alleen nog de homespot gebruiken van mijn buren (met de logins van familie).

Dat zou mij toch een 30€/maand kunnen opbrengen.

Kunnen ze niet beveiligen.....
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Doordat ik Yelo gebruik ben ik wel afhankelijk van een "telenet'' connectie en gelukkig zijn er in Antwerpen zeer veel spots, omdat ik deze mensen dankbaar ben dat ik toch "gratis" op het net kan en bij men schoonmama voetbal kan zien via Yelo, heb ik speciaal om mijn "homespot" te delen voor mensen die op de bus wachten of hier beneden op het terras zitten, men modem boenk aan het raam geplaatst. Mensen hier beneden hebben vol ontvangst en zijn volgens mij best wel dankbaar. Op het terras hebben ze dus bgcfon en tn hotspot aanwezig dus iedereen kan daar op het internet ;) De modem aan de raam plaatsen was 5 minuten werk hier en geeft de andere de mogelijkheden die ik ook gebruik bij een ander.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bambipower schreef:tis natuurlijk wel zo.... dat in principe ik mijn internet zou kunnen opzeggen, en alleen nog de homespot gebruiken van mijn buren (met de logins van familie).
Weet wel dat je slechts 2 GB per maand hebt zo (als je familie ze al niet gebruikt) !
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Kopt R2504. Even de link erbij:

http://klantenservice.telenet.be/conten ... -telemeter

Telenet behoudt zich het recht voor om de aanbieding van de dienst:

(tijdelijk) te beëindigen of aan te rekenen wanneer Telenet in alle redelijkheid gelooft dat de gegevensoverdracht via onze dienst buitensporig is (meer dan 2 gigabyte per maand per gebruiker)
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Het spijtige is wel dat je totaal geen idee hebt van je verbruik! Dit kan je nergens nakijken!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik las daarnet op Tweakers.net dat VPN's over een TN Homespot niet gaan... en inderdaad een PPTP sessie lukt niet.

M'n SSTP darentegen werkt prima 8)
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Tomby schreef:Hoe gaan ze nu vermijden dat klanten massaal hun Homespot gaan afzetten, wat er dan weer voor gaat zorgen dat het hele Homespot gebeuren compleet ineen zakt ? Of hopen ze dat 90% van hun klanten ofwel onwetend of altruistisch is ?
't Is al een iets oudere topic, maar naar aanleiding van een andere topic toch nog even reageren.
Uiteraard hebben ze dit voorzien.
Je hebt geen toegang tot homespots als je zelf je eigen homespot uitzet...
http://klantenservice.telenet.be/conten ... -uitzetten
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Klopt toch niet? Je kan gebruik maken van de homespots als je zelf geen homespot hebt maar bvb een modem only.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sylvester schreef:Je hebt geen toegang tot homespots als je zelf je eigen homespot uitzet...
http://klantenservice.telenet.be/conten ... -uitzetten
Doe eens effectief de test... vermoedelijk is de info op de pagina verouderd (mensen met een modem-only kunnen trouwens zoals Krisken aangeeft wel op Homespot sinds de aanpassing).
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 dec 2012, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Met een modem only heb je wel toegang tot de homespots.
Goed om te weten.

Telenet-internetklanten zonder Wireless Modem kunnen geen draadloos signaal uitzenden. Zij kunnen het publieke signaal dus niet activeren op hun modem, maar kunnen wel aanmelden op de Telenet-homespots van andere Telenet-internetklanten.
http://klantenservice.telenet.be/conten ... t-homespot
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik vind die 2 gig wel serieus belachelijk. Wat maakt het uit als je meer download via een homespot. Ik heb met in de week een slingbox aangeschaft voor tv onderweg omdat ik niet veel thuis ben in de week en dan is die 2 gig er wel snel door heen denk ik. Toch ook maar eens denken om zo een fonbox aan te schaffen.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Waarschijnlijk nog niet zo heel duidelijk :
Heb je een modem-only, dan kan je sinds enkele maanden toch op een homespot, op voorwaarde dat je zelf internet hebt. Voordien kon je niet op een homespot als je een modem-only had.
Heb je een wifi-modem, dan kan je op homespots als je internet hebt én als je eigen homespot aan staat. Staat je eigen homespot niet aan, dan kan je zelf nergens op een homespot. Een kwestie van geven en nemen dus.

In feite lijkt het mij niet meer dan normaal dat men dit systeem toepast.

Voor alle zekerheid zal ik dit morgen eens testen.

EDIT:
metal schreef:Ik vind die 2 gig wel serieus belachelijk. Wat maakt het uit als je meer download via een homespot. Ik heb met in de week een slingbox aangeschaft voor tv onderweg omdat ik niet veel thuis ben in de week en dan is die 2 gig er wel snel door heen denk ik. Toch ook maar eens denken om zo een fonbox aan te schaffen.
Een homespot is dan ook niet bedoeld om intensief te gebruiken.
Laatst gewijzigd door TiTanium 16 feb 2013, 20:56, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: dubbeltje samengevoegd. Graag volgende keer via de knop "WIJZIG" de nodige zaken bijvullen aub. (indien u post de laatste is)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

metal heeft wel idd een punt...
ze zijn er voor "onderweg" en als je vaak/lang onderweg bent, ben je dus aangewezen op hotspots.
daar kan je dus idd weleens voor hebben dat je "over je limiet" gaat met 2gb.

mij lijkt het meer logisch dat het (een percentage van) je eigen volume volgt, maar dan is het "unlimited" deel weer moeilijk...
want op homespots of fons unlimited te gaan doen is absurd: je trekt dan een deel van andermans bandbreedte dicht.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sylvester schreef:Heb je een wifi-modem, dan kan je op homespots als je internet hebt én als je eigen homespot aan staat. Staat je eigen homespot niet aan, dan kan je zelf nergens op een homespot. Een kwestie van geven en nemen dus.
Heb je dit recent getest of is het louter op basis van de TN pagina ?
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Ik zei toch dat ik het morgen zou testen. Dus tot nu heb ik het van hun site.
Heb jij het getest?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik heb een modem only... en kan sinds de aankondiging op de Homespots :banana:
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

ah, ok , dan kan je het zelf niet testen.

EDIT:
r2504 schreef:
Sylvester schreef:Heb je een wifi-modem, dan kan je op homespots als je internet hebt én als je eigen homespot aan staat. Staat je eigen homespot niet aan, dan kan je zelf nergens op een homespot. Een kwestie van geven en nemen dus.
Heb je dit recent getest of is het louter op basis van de TN pagina ?
Eigenlijk was het op basis van dit topic bij de buren :
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... 70&start=0

Hier zegt Charlotte zelf dat je de eigen homespot moet aanzetten om op homespots toegang te krijgen.
Laatst gewijzigd door TiTanium 16 feb 2013, 23:57, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: dubbeltje samengevoegd. Graag volgende keer via de knop "WIJZIG" de nodige zaken bijvullen aub. (indien u post de laatste is)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Maar dat topic is vermoedelijk van voor de wijziging... testen is dus de boodschap.
deferre
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 dec 2012, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Ik veronderstel als de meeste met een modem wireless hun homespot gaan uitzetten,dat Telenet dit gaat instellen dat uitzetten niet meer mogenlijk is.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

90% van de mensen waarbij de Homespot vandaag aanstaat gebruikt waarschijnlijk nooit zelf een Homespot... op zich zou er dus vandaag al een probleem zijn moest deze groep het dan ook effectief uitzetten.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

@metal..... die beperking van 2Gb is ook van in de beginperiode, je kan onbeperkt op de homespot, ik heb ook een slingbox en gebruik die om in ons buitenverblijf tv te kijken, omdat we daar geen kabel of zelf internet hebben.....
Ik heb dit trouwens als een nagevraagt bij de klantendiens en technische dienst want ik had ook al een Fon geplaatst op mijn telenetlijn, maar ook volgens hen geen beperking....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Code: Selecteer alles

¹ Als je een internetproduct neemt, heb je kosteloos toegang tot Telenet-homespots en Telenet-hotspots. Telenet-homespot en Telenet-hotspot zijn niet beschikbaar voor FreeSurf- of Kotnet-abonnees.   Telenet behoudt zich het recht om de aanbieding van de dienst (1) (tijdelijk) te beëindigen of aan te rekenen wanneer Telenet in alle redelijkheid gelooft dat de gegevensoverdracht via onze dienst buitensporig is (meer dan 2 gigabyte per maand per gebruiker) of (2) te beëindigen wanneer de dienst wordt gebruikt voor criminele of illegale activiteiten.

² Telenet-homespotgebruikers surfen via een 2e signaal (het publieke WiFi-signaal) bij je thuis. Dit signaal is volledig gescheiden van je privé WiFi-signaal waarmee jij en je gezin(sleden) thuis surf(t) (surfen). Er is geen tot minimale impact op je snelheid als je draadloos surft. Surf je via de kabel dan surf je nog altijd even snel.
http://telenet.be/3425/nl/thuis/interne ... age/wifree
Toch maar opletten ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”