mobistar niet mee met zijn tijd ...
Geplaatst: 17 aug 2012, 12:35
onlangs mailde ik de helpdesk van mobistar met de vraag of er in de nabije toekomst geen werk zou worden gemaakt van een app om het verbruik na te kijken.
ik kreeg vandaag volgende mail terug:
vandaag nog eens telefonisch contact opgenomen met de helpdesk omdat ik op mijn vraag of er aan een app gewerkt wordt nog altijd geen antwoord had gekregen. kreeg ik doodleuk te horen dat men dit niet nodig achtte en dat het systeem zoals het nu was voldoende functioneerde "never change a winning team" dixit een mobistar helpdesk medewerker....
echt mee met hun tijd zijn ze toch niet meer daar bij mobistar precies ...
Beste,
Ik vroeg me af waarom mobistar zijn klanten met een android toestel niet de mogelijkheid biedt om via een (eenvoudig te maken) app zijn verbruik na te kijken...
Dit kan voor een bedrijf van deze omvang toch geen probleem zijn ?
Alvast bedankt voor de informatie.
ik kreeg vandaag volgende mail terug:
Nu in 2002 was dit nog een aanvaardbare manier van werken maar met alle smartphones van de dag van vandaag (en zo goed als alle andere operatoren die deze dienst wel aanbieden) is dit toch een gemiste kans.Wij hebben uw e-mail goed ontvangen. U kan uw verbruik raadplegen via uw toestel via #123# of 5580.
vandaag nog eens telefonisch contact opgenomen met de helpdesk omdat ik op mijn vraag of er aan een app gewerkt wordt nog altijd geen antwoord had gekregen. kreeg ik doodleuk te horen dat men dit niet nodig achtte en dat het systeem zoals het nu was voldoende functioneerde "never change a winning team" dixit een mobistar helpdesk medewerker....
echt mee met hun tijd zijn ze toch niet meer daar bij mobistar precies ...
