mobistar niet mee met zijn tijd ...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

onlangs mailde ik de helpdesk van mobistar met de vraag of er in de nabije toekomst geen werk zou worden gemaakt van een app om het verbruik na te kijken.

Beste,

Ik vroeg me af waarom mobistar zijn klanten met een android toestel niet de mogelijkheid biedt om via een (eenvoudig te maken) app zijn verbruik na te kijken...

Dit kan voor een bedrijf van deze omvang toch geen probleem zijn ?

Alvast bedankt voor de informatie.



ik kreeg vandaag volgende mail terug:
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen. U kan uw verbruik raadplegen via uw toestel via #123# of 5580.


Nu in 2002 was dit nog een aanvaardbare manier van werken maar met alle smartphones van de dag van vandaag (en zo goed als alle andere operatoren die deze dienst wel aanbieden) is dit toch een gemiste kans.

vandaag nog eens telefonisch contact opgenomen met de helpdesk omdat ik op mijn vraag of er aan een app gewerkt wordt nog altijd geen antwoord had gekregen. kreeg ik doodleuk te horen dat men dit niet nodig achtte en dat het systeem zoals het nu was voldoende functioneerde "never change a winning team" dixit een mobistar helpdesk medewerker....

echt mee met hun tijd zijn ze toch niet meer daar bij mobistar precies ... :roll:
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Andere operatoren zijn wél mee met hun tijd.
De bedoeling van kapitalisme/vrije markt is dan ook dat je regelmatig eens kijkt of een andere operator niet beter bij jouw behoeften of budget past.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Voor zover ik weet hebben alleen Proximus & TelenetMobile zoiets. MobileVikings heeft een API, waarvoor er een paar (niet-officiële) client-apps bestaan.
Dus zo uitzonderlijk is het niet
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Je kan altijd via je telefoonbrowser naar http://m.mobistar.be/ gaan, dat werkt perfect bij mij :)
Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

of 3G watchdog (gratis) installeren...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”