Sinds enkele dagen eindelijk ook kunnen upgraden naar VDSL en bijhorende BGCTV HD zenders. De zenders werken perfect, hoewel het soms een seconde duurt eer geluid en beeld perfect synchroon lopen. Ik heb dan ook eergisteren de zendervolgorde gewijzigd en Eén HD, Canvas HD en VTM HD op respectievelijk nrs 1, 2 en 3 gezet. Voor een dag werkte dit perfect. Echter, sinds gisteren blijkt de TV gids deze zenders ineens niet meer te bevatten... Mijn eerste zender in de gids is nu (VT)4. Als ik ga kijken naar de originele HD nrs 30, 31 en 32 staan hier de niet-HD zenders wel nog correct in de lijst.
De zenders op zich werken nog wel perfect, en ook na het zappen komt de correcte programma info op het scherm, het lijkt dus enkel de TV-Gids die ineens de 3 HD zenders niet meer heeft (ook niet op een ander nummer trouwens, ben er helemaal doorgescrolled). Heeft iemand dit nog ooit meegemaakt?
HD zenders verdwenen uit TV gids
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Wij hadden na de upgrade van de nieuwe software juist hetzelfde voor.
Je moet eens in het menu van de decoder kijken (bij nieuwe layout) onder mijn account --> systeeminstellingen --> HD, en daar terug HD activeren.
Deze stond bij ons na de upgrade terug op niet HD
Je moet eens in het menu van de decoder kijken (bij nieuwe layout) onder mijn account --> systeeminstellingen --> HD, en daar terug HD activeren.
Deze stond bij ons na de upgrade terug op niet HD